Meest vreemde kwijtraakplekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:35

Hahahaha geweldige dingen komen er voorbij _O-

- Onze kat Marinus (of rare Tinus) heeft al eens een paar uur in een kast gezeten, lag lekker te slapen tussen de potjes kruiden en de rijst.
- Marinus heeft bijna een dag opgesloten gezeten in de schuur van de buren. En niet 1 keer, niet 2 keer maar ondertussen al een stuk of 10 keer.
- Onze inmiddels overleden hond Hond zijn we een half uur kwijt geweest, was ze wezen snuffelen in de schuur, moeders nietsvermoedend de deur dicht gedaan terwijl arme Hond nog binnen zat.
- Lenzen zoeken, terwijl ik ze in heb.
- Afstandsbediening zoeken terwijl je puppy er vrolijk mee aan de haal is gegaan.
- Naald en draad om paard te vlechten al zo vaak kwijt geweest. Meestal na het kopen van een nieuwe vinden we ze terug.

Actie van m'n vriend;
Auto sleutels verliezen in de metro. Gelukkig wel weer terug gevonden.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:35

Cayenne schreef:
Mijn valkparkiet heb ik een keer terug gevonden in de groentela van de koelkast en in de magnetron.
Het was dat meneer vrolijk Jingle Bells aan het zingen was, anders had ik nog lang kunnen zoeken :+

Jij maakt mijn dag weer helemaal goed! _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Meest vreemde kwijtraakplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:36

Overigens stond de magnetron niet aan, laat ik daar even duidelijk over wezen :')

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:37

Ik had een kaartje gekocht voor een toneelstuk, alleen moest daarvoor nog 'even' op en neer naar Groningen (3 uur heen, 3 terug met de trein). Ik zou om 6 uur op het station staan en om half 7 begon de voorstelling, moest dus meteen door. Dus kaartje op een 'handige' plek opgeborgen.

Sta ik bij de voorstelling en wist ik écht niet meer waar hij was, uiteindelijk een nieuwe moeten kopen. Bleek hij achteraf in het rubber hoesje van mijn telefoon te zitten, vrij logisch want telefoon heb ik altijd bij me. Maar ik wist het niet meer te bedenken op dat moment (had de avond ervoor in Groningen flink gestapt en gedronken). Wat voelde ik me dom.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:37

Cayenne schreef:
Overigens stond de magnetron niet aan, laat ik daar even duidelijk over wezen :')

Hahahahaha _O- _O-

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:38

Cayenne schreef:

_/-\o_

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 14:39

Cayenne schreef:

Dat zou nog eens wat zijn zeg.. Ben je net je kant-en-klaarmaaltijd (even als voorbeeld) aan het opwarmen, vind
je wanneer je de magnetron weer open doet na 6 minuten ineens een extra stuk vlees terug :D

Pfoeh, dat wil je niet meemaken! Je kijkt nu vast bij gebruik van de magnetron nog eens extra of er toevallig geen vogeltje ingewandeld is..

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:44

Onze Mechelse herder is als pup in de wasmachine in slaap gevallen. :z

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:45

In de wasmachine?! Ik neem aan dat het goed is afgelopen :P

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:47

Lensdop van mijn camera een keer tussen mijn bikini's terug gevonden na heel wat uurtjes zoeken..

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:49

Bikinishoot? :D

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:53

Haha nee, was mijn kast aan het opruimen, blijkbaar heb ik de lensdop niet goed op de camera gedaan en met de bikini's samen weer in de kast gedumd.. :P

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:03

Ooh ik weet er nog een :)*

Ooit een keer naar Apeldoorn gereden om daar een deken op te halen (gekocht via marktplaats).
Helemaal in mijn eentje naar Apeldoorn gereden, zonder tomtom *trots*
Anyways, ik was een tikkeltje nerveus en uiteindelijk het huis gevonden, uitgestapt, auto op slot gedaan.

De deken was helemaal in orde, geld betaald en met mijn nieuw gekochte deken liep ik terug naar de auto.
Verdomme, waar heb ik die autosleutel nu gelaten.. Broekzak, jas, tas.. Niks!

Ik kijk toevallig naar binnen en ja hoor.. daar lag ie, mooi in het midden op de stoel aan de passagierskant!

"Even Apeldoorn bellen..." :')

En ja, met een oude auto maak je nog ZELF je auto op slot ipv de sleutel..

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:08

ohja,

Een keer naar Rotterdam gegaan, daar woont familie, hondlief ging mee.
Wij kwamen aan, enthousiast gedag zeggend naar binnen. Na een half uur; 'Waar is de hond eigenlijk?'
Wij een kwartier lopen roepen en zoeken, doen we de voordeur open, zit ie daar heel braaf voor de deur te wachten tot ie naar binnen mocht...
Er zat daar niet eens een tuin, gewoon zo open op straat :+

Ik zie nog steeds z'n koppie voor me 'Mag ik nog naar binnen?' :+

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:10

Mijn ID-kaart die ik een half jaar later in mijn slaapzak terug vond... snap nog steeds niet hoe hij daar terecht is gekomen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:11

Het meest idiote voor vond ik nog wel de schaar die ik vast had om de pakken vlas open te doen. Ik leg de schaar even neer om een pak vlas te pakken. Wil ik de schaar weer pakken, niets. O nee, toch niet tussen de pakken gevallen, dus ik een tiental pakken verslepen, op de grond kijken, alles, maar niets gevonden. Drie maanden later vind ik hem gewoon in mijn jaszak.

Verder gooi ik vaak mijn onderbroeken in de vuilbak ipv de wasmand die er naast staat.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:11

Mijn moeder was laatst aan het koken en was de wraps kwijt die ze op wilde warmen, had ze in de bestekla gestopt.

En misschien past hij niet helemal in het rijtje van 'kwijt zijn', maar toch. Toen ik op de basisschool zat, hadden we een rekje voor fietssleutels. Iedereen hing daar bij binnenkomst van de klas zijn of haar sleutel aan, anders was er altijd wel iemand die hem weer eens kwijt was. Zo was ik 's middags op weg van school naar huis en besef ik me ineens dat ik mijn fietssleutel nog heb laten hangen, dus ik maakte snel rechtsomkeert. En toen bedacht ik me ineens dat ik aan het fietsen was en mijn sleutel dus ook gewoon in mijn fiets/slot zat.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:14

Sokken ben ik ook regelmatig kwijt trouwens. Geen idee waar ze blijven. Vooral de wasmachine lijkt ze geregeld op te vreten.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:16

Cayenne schreef:
Sokken ben ik ook regelmatig kwijt trouwens. Geen idee waar ze blijven. Vooral de wasmachine lijkt ze geregeld op te vreten.

Ik ben ze ook geregeld kwijt!
Meestal ligt de ene sok in de weessokkenmand en de ander ergens op mijn kamer!
Of ze zijn bij mijn broertje in de sokkenmand beland...

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:20

Ik had een losse beugel toen ik een jaar of twaalf was. Ik liep op de pier toen ik van mijn nichtje een snoepje kreeg. Beugel even uit, snoepje erin. Toen weer beugel erin..Oeps. Beugel kwijt. De hele familie heeft de pier afgezocht..Onvindbaar!

Gelukkig was de beugel aangespoeld toen we terug op het strand kwamen :D .
Laatst bijgewerkt door Peppertree op 04-06-13 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Een vis, die achteraf in het visnetje bleek te zitten en ik het netje zo aan de verwarmingsknop had gehangen. Vis helemaal uitgedroogd uiteraard :o

Ik leg ook regelmatig spullen in de koelkast die daar niet horen; fietssleutels, telefoon, afstandsbediening :=
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 04-06-13 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

itsmi

De afstandsbediening van de tv in een half lege zak chips in de kast!

Heb me suf gezocht.. En gezapt met de knopjes op de tv... NIet echt relaxt tv kijken als je telkens op je knieen voor de tv verder moet zappen ;)

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:21

taartjee schreef:
In de wasmachine?! Ik neem aan dat het goed is afgelopen :P

Ja gelukkig wel :Y)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:26

Gelukkig!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:28

Oh wat grappig al die vreemde plekken en wat fijn dat ik niet de enige ben blijkbaar :D.

- mijn portemonnee laten liggen tussen de citroenen in de supermarkt in Frankrijk
- mijn portemonnee laten liggen op de camping waarna ik 'm opgestuurd kreeg door de campingeigenaar ;)
- mijn portemonee buiten op de stoep laten liggen (want zoeken naar je sleutels is een stuk makkelijke als je alles uit je tasje haalt :o ) en gebeld worden door de cafetaria beneden dat je spullen daar op de stoep liggen
- mijn portemonee buiten op de vensterbank (daar had ik 'm neergelegd zodat ik de deur open kon doen
- het vliegveld in Malta omgeroepen worden omdat ik mijn (jawel daar is ie weer) portemonee ergens heb laten liggen
- en ja ik heb ook met regelmaat dingen in de koelkast teruggevonden die daar niet horen (tandpasta bijvoorbeeld :? :D)