Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Niet heel leuk... Maar mss wel fijn dat die 15x dat je je duikbril vol moet laten lopen je iig geen zout water in je bril hebt
*die oefening was niet mijn hobby in het water* ...
Daarna mochten we lekker vrij duiken
... Menino schreef:Ik heb m'n PADI ook vorig jaar (alweer, jeetje wat gaat dat snel) gehaald in Cairns (australië ) op een live-aboard tour in the great barrier reef
![]()
![]()
Supervet!
Heb me altijd voorgenomen om het in Nederland te blijven doen, maar is er helaas niet van gekomen.
Echt een van de tofste dingen die ik gedaan heb!
LauLoveTosca schreef:Ik was ook met vader meegegaan en was niet de bedoeling ik mag maar 22 meter vanwege leeftijd en ik zit naast vader vader kijkt op schrikt en stuurde me weg boven water kijk ik op horloge oeh 32 meter.... sorry haha
leukk!! jasmijnz en gewoon lekker bibberen in nederland?
Mijn eerste duik was ergens in Nederland in een plas en het was verschrikkelijk koud! De volgende duik zal ik dan 2 pakken aanmoeten maar gelukkig was het daar wat warmer.
en vraag me af als het in het buitenland zoveel mooier is. 
Menino schreef:Ik had het in het zwembad ook 2 dagenNiet heel leuk... Maar mss wel fijn dat die 15x dat je je duikbril vol moet laten lopen je iig geen zout water in je bril hebt
*die oefening was niet mijn hobby in het water* ...
jasmijnz schreef:De gene die ervaring hebben in Nederland vonden die het wel leuker in het buitenland?
In Nederland vond ik er niet zoveel aanen vraag me af als het in het buitenland zoveel mooier is.
picobello schreef:jasmijnz schreef:De gene die ervaring hebben in Nederland vonden die het wel leuker in het buitenland?
In Nederland vond ik er niet zoveel aanen vraag me af als het in het buitenland zoveel mooier is.
Ik ben Padi rescue, duik nu zo'n 4 jaar. Ik kan je met grote zekerheid zeggen: in het buitenland is het vaak mooier! In elk geval omdat je beter zicht hebt. Nu woon ik op Curacao dus ben ik wel erg verwend, maar ik duik nooit meer in NL. Teveel gedoe voor te weinig zicht...

mooiiii haha
LauLoveTosca schreef:leukkk Zeeland willen wij ook nog gaan doen. Aanrader?
Wij gaan rescue scenario's in Groene heuvels doen... Spannend eerste keer buiten