Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
smurffie schreef:Liesje1611 schreef:@zesteigert
Mag ik je er dan op wijzen dan wanneer meiden hun 'eerste keer' beleven, ze gemiddeld 16 jaar zijn?![]()
Uiteraard met uitschieters naar boven en beneden.
En, over het algemeen genomen, zijn de meiden van 16 vaak rijper en eerder aan seks toe als zij ook een (serieuze/volwassen) relatie hebben.
Ik gok zo maar dat ze het niet alleen over seks had![]()
Een relatie met samenwonen, kinderen, trouwen denk aan nog veel meer dingen dan dat.
Seks is een redelijkklein deel van een relatie.
Daar ben ik heel eerlijk in.
Dat is bijna een leven van de ts verschil!
je bent natuurlijk nog niet 'officieel' volwassen als ik jou was zou ik heel goed na deken!! want je vriend is strafbaar GamblersCup schreef:Je zou even moeten slikken als het jouw dochter was? Als TS mijn dochter was zou ik die kerel aangeven en dochterlief even netjes vertellen wat er met haar gebeurt als ze weer met zo'n kerel aan de haal gaat van 11 jaar ouder, zolang ze onder de 20 is

voel me soms al jong tussen de 23 jarigen met mijn 16 jaar, omdat je in een totaal andere levensfase zit, jij zit nog op de middelbare school/net MBO en hij heeft wss al zijn opleiding allang afgerond en is al aan het werk, en heeft al tijd om te settelen/kinderen/huisje opbouwen etc... als je héél logisch nadenkt kan dat toch gewoon niet? zou er niet aan moeten denken om een relatie te hebben met een man die 11 jaar ouder is, bah
vuurneon schreef:mijn vader heeft de gozer die absoluut niet geschikt was voor mijn zus de hemel in geprezen. Was het snel klaar met haar recalcitrante gedrag en de relatie(zus was nogal opstandig als puber haha).
Ik was, onbewust!, op zoek naar iemand die me door een periode van depressies en dergelijke kon heenslepen. En daar kwam een verliefd gevoel bij kijken.
Zo ken ik ook een meisje die thuiskwam met een punker die 8 jaar ouder was dan zij, tatoeages en piercings all over the place. Niet het ideaalbeeld van een schoonzoon voor menig ouder.
Liesje1611 schreef:Zou je dat echt doen? Ik denk dat je daarmee menig tiener alleen maar enorm hoog bovenop de kast krijgt.
GamblersCup schreef:Liesje1611 schreef:Zou je dat echt doen? Ik denk dat je daarmee menig tiener alleen maar enorm hoog bovenop de kast krijgt.
Wat denk je, natuurlijk zou ik dat "echt" doen. En wel direct, en wel op zo'n manier dat ze misschien boven op de kast zit, maar het nooit meer in haar botte harses haalt zoiets te proberen. Als je het goed doet, denken ze nog wel even 10 keer na. Ik ben dan ook niet van het "zachte eieren-beleid" van tegenwoordig, als het moet zullen er klappen vallen.
GamblersCup schreef:Liesje1611 schreef:Zou je dat echt doen? Ik denk dat je daarmee menig tiener alleen maar enorm hoog bovenop de kast krijgt.
Wat denk je, natuurlijk zou ik dat "echt" doen. En wel direct, en wel op zo'n manier dat ze misschien boven op de kast zit, maar het nooit meer in haar botte harses haalt zoiets te proberen. Als je het goed doet, denken ze nog wel even 10 keer na. Ik ben dan ook niet van het "zachte eieren-beleid" van tegenwoordig, als het moet zullen er klappen vallen.

Chantaliiejj schreef:11 jaar ouder .. ik ben 18 en mijn vriend is 27 ook 9 jaar ouder ik was 17 hij 26 toen ik wat met hem kreeg nu 10 maanden later ben ik nog steeds heel gelukkig met hem ondaks de ups & downs natuurlijk merk ik soms dat hij een stuk ouders is.
Ik zou persoonlijk als ik 16 ben niet met iemand nemen die 11 jaar ouders is, ik zat nu met de 9 jaar al te twijfelen maar als jij maar gelukkig bent daar gaat het omje bent natuurlijk nog niet 'officieel' volwassen als ik jou was zou ik heel goed na deken!! want je vriend is strafbaar
maar na paar maanden ging het wel uit
]