Daenerys schreef:Captain schreef:Zoals die Omar Borkan Al Gala 'too handsome to enter Saudi Arabia' ??Hmmmm... *chekt google*
Nee, doe mij maar Arabische.
Oooohhh Nice alleen teveel haar op de borst
Maar daar hebben ze hars strips voor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
:D:D:D:D 

Maar ik vind Italiaanse mannen over het algemeen wel aantrekkelijk. Die hechten mmeestal iets meer waarde aan uiterlijke verzorging. Tel daarbij op de typische gebaartjes en zangerige manier van praten, plus een zuid-europees temperament... Ja hoor, dat vind ik woest aantrekkelijk!
Die zetten zichzelf alleen maar voor schut.
Mannen vonden mij verstikkend 
Daarom vind ik ze over het algemeen ook niet aantrekkelijk, ik hou van breedgeschouderde, lange mannen. En die heb ik bijna niet gezien in Italië toen.
. En ook die is erg Italiaans. Razend slim ook.
" maar veel meer dat ik dacht "neuh...
doe maar niet "
en waar ben ik al heel lang gelukkig mee getrouwd. een rasechte Hollandse boerenzoon die eruit zag als een Italiaan. Zwart krullend haar, donkerbruine ogen
bigone schreef:Altijd een zwak gehad voor de Zweedse mannen, blond haar, blauwe ogenen waar ben ik al heel lang gelukkig mee getrouwd. een rasechte Hollandse boerenzoon die eruit zag als een Italiaan. Zwart krullend haar, donkerbruine ogen
![]()
![]()
De meesten vind ik maar op vikingen lijken... Hahaha. Maar dat kan ook komen doordat ik helemaal in het bos woon, en niet vaak in de stad kom.