Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leentje1975 schreef:zodra een meid zegt, sorry maar ik heb net credits gekocht, gelijk wegwezen.
Ga maar eens googlen.
Ik zeg altijd, als je ervoor moet betalen, moet je er al helemaal niet aan beginnen....Er loopt vast wel iemand rond!
Suzanne F. schreef:Datingsites sucken big time....
Ik vind het helemaal niks. Ben er na 2 maanden mee gestopt. Veel geldklopperij en ik vond de mannen erg opdringerig eigenlijk.
RandyOrton25 schreef:Ja badoo wat zal ik er over zeggen
Ik kwam dood leuk privé foto's van mijn vriend met naam en toe naam tegen die dus gewoon van Facebook gejat waren hij heeft daar helemaal geen account.
Maar goed het riep bij mij wel de nodige vragen bij mij op en ik had in eerste instantie wel even een WTF moment.
Dus badoo zo snel mogelijk weg daar![]()
Dan kan je idd nog beter hier op bokt en advertentie zeten om leuke dames te ontmoeten
countrybas80 schreef:RandyOrton25 schreef:Ja badoo wat zal ik er over zeggen
Ik kwam dood leuk privé foto's van mijn vriend met naam en toe naam tegen die dus gewoon van Facebook gejat waren hij heeft daar helemaal geen account.
Maar goed het riep bij mij wel de nodige vragen bij mij op en ik had in eerste instantie wel even een WTF moment.
Dus badoo zo snel mogelijk weg daar![]()
Dan kan je idd nog beter hier op bokt en advertentie zeten om leuke dames te ontmoeten
Jeeezzzus !! echt waar!! nou dan kap ik daar idd direct mee.
Hahah ja hier een advertentie zetten.
Weinig kilometers, altijd binnen gestaan, weinig gebruikerssporen....
Nou ga er wel ff over nadenken, vind t wel n beetje gek idee
StillAngel schreef:Nou, ik ben sowieso van mening dat je liefde niet moet 'afdwingen' door dergelijke sites. Als het komt dan komt het en anders heb je nog maar eventjes geduld. Vaak als je lekker bezig gaat aan jezelf (curcussen, werken aan zelfvertrouwen, opgaan in je passie(s)) komt het echt vanzelf. Net als dat als je een in relatie zit er opeens mensen je interessant vinden en als je single bent niet. Kracht van het loslaten gok ik zo.
Kirsha schreef:Iets zegt mij dat je helemaal geen advertentie hoeft te zetten hier op Bokt, als eenmaal veel mensen dit forum lezen komen die pb's vanzelf
RandyOrton25 schreef:StillAngel schreef:Nou, ik ben sowieso van mening dat je liefde niet moet 'afdwingen' door dergelijke sites. Als het komt dan komt het en anders heb je nog maar eventjes geduld. Vaak als je lekker bezig gaat aan jezelf (curcussen, werken aan zelfvertrouwen, opgaan in je passie(s)) komt het echt vanzelf. Net als dat als je een in relatie zit er opeens mensen je interessant vinden en als je single bent niet. Kracht van het loslaten gok ik zo.
Tuurlijk kan je liefde niet dwingen maar je kan het wel een handje helpen
sharoontje schreef:Och Badoo...
Kreeg in een keer allemaal mailtjes daarvan, terwijl ik mij nooit heb aangemeld daar..
Rare site
TS: Je vind vast wel een leuke vrouw hier op bokt
pniekepnak schreef:Ga je me serieus vertellen dat je nog geen pb's hebt gekregen? Je bent een hartstikke leuke vent, je vindt paarden leuk en dat je drumt in een countryband vind ik juist hartstikke leuk, ik kan me niet voorstellen dat ik daarin de enige ben!