Dating/contact sites je moet er met sommige mee oppassen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:31

Volgens mij zijn de minst betrouwbare websites de websites waar je per bericht moet betalen want daar zitten gewoon fakers achter. Weet er wel een paar uit mijn hoofd maar denk niet dat ik die mag zeggen. Ik denk dat iets als pepper wel echt is maar je weet het nooit. Badoo is een combinatie tussen neppe en echte gok ik. Er zijn serieus mannen (vaak oudere, eenzame mannen) die ik toen had gezien dat ze 500 + euro uitgaven op die sites..

leentje1975

Re: Dating/contact sites je moet er met sommige mee oppassen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:35

zodra een meid zegt, sorry maar ik heb net credits gekocht, gelijk wegwezen.
Ga maar eens googlen.
Ik zeg altijd, als je ervoor moet betalen, moet je er al helemaal niet aan beginnen....Er loopt vast wel iemand rond!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:38

leentje1975 schreef:
zodra een meid zegt, sorry maar ik heb net credits gekocht, gelijk wegwezen.
Ga maar eens googlen.
Ik zeg altijd, als je ervoor moet betalen, moet je er al helemaal niet aan beginnen....Er loopt vast wel iemand rond!

Yep, of emotionele chantage. Je hebt ze leren kennen, ze zijn er voor je geweest. En dan willen ze niet afspreken jij raakt gefrustreerd dat ze niet eens een mail adres wil geven en dan gaat ze doen alsof ze gekwetst is etc. :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:49

Datingsites sucken big time....
Ik vind het helemaal niks. Ben er na 2 maanden mee gestopt. Veel geldklopperij en ik vond de mannen erg opdringerig eigenlijk.

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:54

Ja badoo wat zal ik er over zeggen :(
Ik kwam dood leuk privé foto's van mijn vriend met naam en toe naam tegen die dus gewoon van Facebook gejat waren hij heeft daar helemaal geen account.
Maar goed het riep bij mij wel de nodige vragen bij mij op en ik had in eerste instantie wel even een WTF moment.

Dus badoo zo snel mogelijk weg daar ;)
Dan kan je idd nog beter hier op bokt en advertentie zeten om leuke dames te ontmoeten :)

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 16:00

Suzanne F. schreef:
Datingsites sucken big time....
Ik vind het helemaal niks. Ben er na 2 maanden mee gestopt. Veel geldklopperij en ik vond de mannen erg opdringerig eigenlijk.

Mooie foto`s op je profiel trouwens!!
Ja ik weet niet hoe het met de mannen is gesteld weet wel dat er een hoop narigheid rond huist op die sites, ik ga alles dr ook afsmijten, ben er wel n beetje klaar mee haha

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 16:03

RandyOrton25 schreef:
Ik kwam dood leuk privé foto's van mijn vriend met naam en toe naam tegen die dus gewoon van Facebook gejat waren hij heeft daar helemaal geen account.
Maar goed het riep bij mij wel de nodige vragen bij mij op en ik had in eerste instantie wel even een WTF moment.

Dan kan je idd nog beter hier op bokt en advertentie zeten om leuke dames te ontmoeten :)

Jeeezzzus !! echt waar!! nou dan kap ik daar idd direct mee.
Hahah ja hier een advertentie zetten.

Weinig kilometers, altijd binnen gestaan, weinig gebruikerssporen....
Nou ga er wel ff over nadenken, vind t wel n beetje gek idee :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:05

Haha een advertentie op de boktmarkt: leuke dame gezocht

:D

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 16:07

Geryon schreef:
Haha een advertentie op de boktmarkt: leuke dame gezocht

:D

:= _O- _O- Ja wel n leuk idee!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:09

Nou, ik ben sowieso van mening dat je liefde niet moet 'afdwingen' door dergelijke sites. Als het komt dan komt het en anders heb je nog maar eventjes geduld. Vaak als je lekker bezig gaat aan jezelf (curcussen, werken aan zelfvertrouwen, opgaan in je passie(s)) komt het echt vanzelf. Net als dat als je een in relatie zit er opeens mensen je interessant vinden en als je single bent niet. Kracht van het loslaten gok ik zo.

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:11

countrybas80 schreef:
RandyOrton25 schreef:

Jeeezzzus !! echt waar!! nou dan kap ik daar idd direct mee.
Hahah ja hier een advertentie zetten.

Weinig kilometers, altijd binnen gestaan, weinig gebruikerssporen....
Nou ga er wel ff over nadenken, vind t wel n beetje gek idee :+

Ja echt waar :(

Nou ja waarom niet of je nou op een dating site staat of hier gewoon een oproepje plaatst in ieder geval zitten hier wel meiden met gedeelde passies paarden, country dat maakt het al makkelijker ;)

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:12

StillAngel schreef:
Nou, ik ben sowieso van mening dat je liefde niet moet 'afdwingen' door dergelijke sites. Als het komt dan komt het en anders heb je nog maar eventjes geduld. Vaak als je lekker bezig gaat aan jezelf (curcussen, werken aan zelfvertrouwen, opgaan in je passie(s)) komt het echt vanzelf. Net als dat als je een in relatie zit er opeens mensen je interessant vinden en als je single bent niet. Kracht van het loslaten gok ik zo.

Tuurlijk kan je liefde niet dwingen maar je kan het wel een handje helpen :)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:16

Iets zegt mij dat je helemaal geen advertentie hoeft te zetten hier op Bokt, als eenmaal veel mensen dit forum lezen komen die pb's vanzelf :D

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 16:17

Tja vooral die country, daar zit ik nu vanaf 1995 in.. maar iemand die dat waardeert ben ik er nog niet veel van tegen gekomen, ik ben zelf drummer/zanger in een countryband al 7 jaar. daarvoor band zanger.
Tis niet dat country de klok slaat hier, maar vind het wel mooie muziek om te maken en vooral dat western gebeuren prachtig!!

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 16:20

Kirsha schreef:
Iets zegt mij dat je helemaal geen advertentie hoeft te zetten hier op Bokt, als eenmaal veel mensen dit forum lezen komen die pb's vanzelf :D

Ik heb net ff gecheckt Kirsha de mail box is nog leeg eeg eeg eeg het echo helemaal aaal aaal aal _O- _O-

Ach we zien het wel net als ik net al van iemand las, je kunt het idd niet dwingen, en dat wil ik ook niet, maar sta wel open voor iets leuks.

we zien het wel!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:26

RandyOrton25 schreef:
StillAngel schreef:

Tuurlijk kan je liefde niet dwingen maar je kan het wel een handje helpen :)

Heb je gelijk in ja maar ik ken mannen die daarin te ver gaan en zich volledig focussen en niet meer gelukkig zijn omdat ze zo wanhopig een vriendinnetje zoeken. En dát bedoelde ik :o

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:29

whahaha ja country mijn vader luisterde het altijd en ik heb een tijdje op line dance gezeten hahaha
was hartstikke leuk en der zullen echt wel meer meiden zijn die dat net zo vinden zeker binnen het paarden wereldje ;)
En die het vast geen probleem vinden dat je al een leven hebt gehad en daar iets moois uit gekomen is :)

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 16:31

Ja inderdaad, die ken ik ook wel... nee daar behoor ik niet bij.

Die datingsites was ook een beetje nieuwschierigheid, maar ben al van mening, dat word m niet.
Ook omdat ik geen kroegganger ben.

En ahum.... ik heb ook line dance gedaan maar speel nu de muziek haha
meer mijn ding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:56

OMG Badoo :') :')
Jaa, daar zitten wel types op ja. Ik heb me er eindeloos mee vermaakt, het beruchte kennismakingsspel met drie van het lachen huilende mannelijke collega's achter me. Je merkt ook wel dat het gratis is, er zitten echt vreemde mensen op. Wat voor bizarre voorstellen ik al wel niet heb gehad :')
Dus nee, als je echt serieus wilt daten via internet (waar níks mis mee is!) dan zou ik het niet via Badoo doen nee.

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 16:58

Hahaha ja nou badoo is er af hoppa wegwezen!!!!

maar idd je komt vreemde types tegen. jeetje

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:03

Och Badoo...
Kreeg in een keer allemaal mailtjes daarvan, terwijl ik mij nooit heb aangemeld daar..
Rare site :')

TS: Je vind vast wel een leuke vrouw hier op bokt :j

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 17:05

sharoontje schreef:
Och Badoo...
Kreeg in een keer allemaal mailtjes daarvan, terwijl ik mij nooit heb aangemeld daar..
Rare site :')

TS: Je vind vast wel een leuke vrouw hier op bokt :j

Nou ik heb het er afgehaald.. maar als je n Hotmail account heb kun je dat wel eens krijgen inderdaad.

En het zou idd wel heel grappig zijn als dat via Bokt zou gebeuren hahah.
Naja kreeg al n tip om n advertentie op de markt te zetten whahaha.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:09

Goed zo!
Lopen hier genoeg dames in het rond hoor! En wat er al gezegd werd, een advertentie op boktmarkt zetten joh :)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:28

Ga je me serieus vertellen dat je nog geen pb's hebt gekregen? Je bent een hartstikke leuke vent, je vindt paarden leuk en dat je drumt in een countryband vind ik juist hartstikke leuk, ik kan me niet voorstellen dat ik daarin de enige ben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:33

pniekepnak schreef:
Ga je me serieus vertellen dat je nog geen pb's hebt gekregen? Je bent een hartstikke leuke vent, je vindt paarden leuk en dat je drumt in een countryband vind ik juist hartstikke leuk, ik kan me niet voorstellen dat ik daarin de enige ben!

Ben je ook niet, maar ik heb zo'n leuke vrouw _O-