Varekaj schreef:Heerlijke actie A_nouk!
Zijn broer is 7 jaar jonger, ik trok ook vaker met de "playboy" van de groep op en dat heeft zeker meegespeeld. Daarbij heb ik geen al te makkelijk karakterHet was een beetje die combi waarvan ze dachten "dat lukt nooit", ook omdat ik wat gescharreld had met die "playboy" dus een hele tijd ervoor en toen heel erg ff met 1 van de anderen. En zat toen ook lang niet zo goed in mijn vel, dan krijg je dat soort dingen wel. Dat je geen al te goeie indruk maakt.
Intussen denk ik dat schoonbroertje er nu wel het positieve van inziet: ik ben altijd Bob als we uitgaan, dus kan 'm altijd afzetten als zijn vriendin niet meewiltOf als die meid weer even zeurt "ik wil naar huis, zeg dat eens tegen J." dat ik dan gewoon zeg dat ze moet opdonderen en dat zelf regelen.
Beide broers hebben dus J. als beginletter![]()
Ze waarderen denk ik ook wel wat ik doe voor mijn vriend. Zijn werk ligt niet voor de hand, toch niet wat erbij komt kijken. Hijzelf (en de rest) vinden het dan ook super dat ie van mij zo ongeveer mag doen waar hij zin in heeft als hij thuis is. Enige wat ik vraag is beetje hulp in het huishouden en af en toe een avondje voor ons. Daar houdt hij zeker rekening mee en zegt dan ook zelf "die avond is voor ons schat". En hij heeft er dan weer geen problemen mee dat ik zoveel tijd doorbreng met de paarden. Dat is zijn ding niet, maar hij gaat wel mee, denkt mee over problemen en staat ze wel met plezier te knuffelen![]()
Maar inderdaad, had ook nooit verwacht dat ik op 1 van mijn weinige stapavondjes iemand tegen zou komen, en dan nog via die groep.
Winged: meen je dat nou? Heel veel sterkte
Laatste gedeelte is hier ook van toepassing alleen dan zit die van mij niet in het buitenland maar is ie chef kok, heb ook erg veel vrije tijd
Het was een beetje die combi waarvan ze dachten "dat lukt nooit", ook omdat ik wat gescharreld had met die "playboy" dus een hele tijd ervoor en toen heel erg ff met 1 van de anderen. En zat toen ook lang niet zo goed in mijn vel, dan krijg je dat soort dingen wel. Dat je geen al te goeie indruk maakt.
Of als die meid weer even zeurt "ik wil naar huis, zeg dat eens tegen J." dat ik dan gewoon zeg dat ze moet opdonderen en dat zelf regelen.

(hij zou de avond erna weer gaan en ik zou wel even laten weten of ik ook kwam, uiteindelijk niet geweest) Verder nog heel vaak elkaar tegen gekomen met stappen, tot hij ineens op facebook tegen me begon te praten en we eigenlijk zijn gaan whatsappen. Nadat iedereen al maanden riep dat wij wel wat zouden krijgen zijn we eindelijk is gaan daten en dat is inmiddels al iets meer dan een jaar geleden
) Toen hij bleef zitten, is het contact een beetje verwaterd. Een paar jaar later sprak ik hem toevallig weer, toen we met een groepje naar een feest gingen. En sindsdien zijn we samen
Ik had met een vriendin de weddenschap dat ik een hele avond zou doen alsof ik een Amerikaanse uitwisselingsstudente was. We waren in een kroeg en ik was al de hele avond een beetje met mensen aan het lúllen, iedereen trapte er wel in. Toen stond ik even met een jongen te praten die me gelijk door had. Enfin, hij verdubbelde de weddenschap als ik zijn vriend ervan zou overtuigen dat ik Amerikaans was en het zou me lukken. Gelukt natuurlijk, bleek ook nog eens een hele lieve en leuke jongen te zijn. Voelde me eigenlijk alweer een beetje stom dat ik had gedaan alsof ik Amerikaans was. Maar goed, de weddenschap met zijn vriend was dat ik het de hele avond vol zou houden. Jongen vroeg aan het einde van de avond buiten mijn nummer, gegeven zonder dat ik verder nadacht over hoe ik dit verder ging uitspelen. 's Nachts heeft hij me toen zo'n lief sms'je gestuurd met hoe fijn hij het had gevonden om mij te ontmoeten en dat hij me heel graag nog een keer wou zien voordat ik naar Berlijn zou vertrekken (wat volgens mijn verhaaltje drie weken daarna was). Ik heb hem toen een sms'je terug gestuurd dat ik helemaal niet Amerikaans was en dat het me zo speet, en dat ik het wel zou snappen als hij me niet meer wou spreken. Zo zijn we aan de praat geraakt en uiteindelijk bleek hij perfect voor mij