Hoe kwam jouw liefde in je leven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:01

Varekaj schreef:
Heerlijke actie A_nouk!

Zijn broer is 7 jaar jonger, ik trok ook vaker met de "playboy" van de groep op en dat heeft zeker meegespeeld. Daarbij heb ik geen al te makkelijk karakter :P Het was een beetje die combi waarvan ze dachten "dat lukt nooit", ook omdat ik wat gescharreld had met die "playboy" dus een hele tijd ervoor en toen heel erg ff met 1 van de anderen. En zat toen ook lang niet zo goed in mijn vel, dan krijg je dat soort dingen wel. Dat je geen al te goeie indruk maakt.
Intussen denk ik dat schoonbroertje er nu wel het positieve van inziet: ik ben altijd Bob als we uitgaan, dus kan 'm altijd afzetten als zijn vriendin niet meewilt :)) Of als die meid weer even zeurt "ik wil naar huis, zeg dat eens tegen J." dat ik dan gewoon zeg dat ze moet opdonderen en dat zelf regelen.
Beide broers hebben dus J. als beginletter ;)

Ze waarderen denk ik ook wel wat ik doe voor mijn vriend. Zijn werk ligt niet voor de hand, toch niet wat erbij komt kijken. Hijzelf (en de rest) vinden het dan ook super dat ie van mij zo ongeveer mag doen waar hij zin in heeft als hij thuis is. Enige wat ik vraag is beetje hulp in het huishouden en af en toe een avondje voor ons. Daar houdt hij zeker rekening mee en zegt dan ook zelf "die avond is voor ons schat". En hij heeft er dan weer geen problemen mee dat ik zoveel tijd doorbreng met de paarden. Dat is zijn ding niet, maar hij gaat wel mee, denkt mee over problemen en staat ze wel met plezier te knuffelen :+

Maar inderdaad, had ook nooit verwacht dat ik op 1 van mijn weinige stapavondjes iemand tegen zou komen, en dan nog via die groep.

Winged: meen je dat nou? Heel veel sterkte :(:)

Laatste gedeelte is hier ook van toepassing alleen dan zit die van mij niet in het buitenland maar is ie chef kok, heb ook erg veel vrije tijd :j

Milligan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:02

pillow schreef:
Niet.. mijn schoonmoeder kon geen kinderen krijgen

_/-\o_

Ik heb mijn vriend leren kennen toen hij op uitzending was (militair). Ik was vrijgezel en een vriendin van mij kwam met allemaal 'opties' (vrienden van haar, optie 2 was een van haar beste vrienden), zo hadden we een hele lijst, optie 1, optie 2 enz... ineens zei ze optie 2 vind je een leuke meid (zij had een foto van mij naar hem gestuurd) toen kreeg ik zijn nummer en hebben we bijna 3 weken gewhatsappt en gebeld, het klikte onwijs. Toen vroeg hij of ik hem wou ophalen van het vliegveld als hij thuis kwam van uitzending, dus met een gekke bek ja gezegd en zo gezegd zo gedaan the rest is history. Wij zijn nu bijna 8maanden verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:14

Ik hoef echt geen vriend meer die de hele dag om me heen fladdert. Ben blij zat dat deze zichzelf ook kan entertainen en mijn hobby in zijn waarde laat, ondanks de kosten en de tijd die erin kruipen.
Als hij thuis is doen we zowat alles samen, maar geen van beiden heeft er problemen mee als de ander iets voor zichzelf gaat doen. Ik zit overdag op school of op m'n werk, heeft hij tijd zat om zijn ding te doen. 's Avonds zijn we dan samen thuis, behalve wanneer hij training heeft in het basketseizoen. Dat is 2x/week. Avondje me-time :)
In het weekend gaan we samen weg, ik heb les op zaterdagochtend. Vind hij prima, kan hij lekker alleen uitslapen met het hele bed voor zichzelf :)) En de rest brengen we samen door.

Alleen is ie me nu aan het jennen dat het ondanks winter in Australië daar toch best mooi weer is. Het is er nu bewolkt met opklaringen en 25°. De komende 4 dagen bewolkt met kans op regen en erna weer zon, maar het kwik zakt er nooit onder de 20°. Zal ik hier bij 15° maar bibberen in de regen :x

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:17

mijn liefde begon al dikke 6 jaar terug.. we begonnen als tiener vrienden en zijn een tijdje uit elkaar geweest,, en toen kwam hij weer uit het niets mijn leven in,,, en nu zit ik er voor altijd aan verbonden

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:18

Mijn huidige vriend kende ik al 'van ziens' 6 jaar geleden (ik ken zijn moeder tamelijk goed).
Ik had toen ook een gigantische crush op hem! Ik noem het maar een crush omdat ik hem qua karakter
niet heel goed kende, maar zijn hobby (en ik vond hem zo schattig) sprak mij wel aan.

Nu, 6 jaar later ontdekte ik via de FB van zijn moeder dat hij ook eentje had aangemaakt.
Na wikken en wegen heb ik hem toch maar toegevoegd, enkele dagen later afgesproken, heel romantisch in een
doe-het-zelf-zaak waar ik moest zijn voor verf, en de vonk sloeg over :)

Inmiddels twee weekjes samen, nog heel pril maar het gaat super :)

Steef

Re: Hoe kwam jouw liefde in je leven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:25

Op een terrasje in Delft! Hij was met een vriend en ik met een hele groep vrienden op het terras, totdat het op een bepaald moment begon te regenen. Op dat moment gingen er mensen weg bij een tafel onder een parasol waarop hij met zijn vriend en wij met onze groep allemaal een sprintje inzette richting die tafel. Uiteindelijk dus met z'n alle daar gezeten en gelijk z'n nummer gescoord :') (hij zou de avond erna weer gaan en ik zou wel even laten weten of ik ook kwam, uiteindelijk niet geweest) Verder nog heel vaak elkaar tegen gekomen met stappen, tot hij ineens op facebook tegen me begon te praten en we eigenlijk zijn gaan whatsappen. Nadat iedereen al maanden riep dat wij wel wat zouden krijgen zijn we eindelijk is gaan daten en dat is inmiddels al iets meer dan een jaar geleden :j Tis echt het liefste vriendje dat ik me kan wensen <3

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:25

OP vakantie toen hij per ongeluk een bal tegen me aangooide bij het zwembad (19 jaar geleden).
Ik had toen al een vriendje.
Een jaar later kwamen we elkaar weer tegen op vakantie (zelfde bestemming), ik was toen nog steeds samen met m'n ex.
We waren daar met een hele groep en m'n ex kwam 2 dagen later dan ons allemaal ivm zijn werk.
Maar toen hij na die 2 dagen aankwam was hij anders dan anders. Opeens heel bezitterig gewoon op het ziekelijke af. Hij werd des duivels als ik met m'n broer aan het klieren was (ja zijn probleem, want daar stoorde ik me niet aan). Als ik ging douchen in het badhuis ging hij mee en bleef buiten voor de deur staan te wachten en allemaal van dat soort dingen.
Uiteindelijk is de bom geploft en ik heb er een punt achter gezet en hij is naar huis gegaan.
En wij hebben verder een hele leuke vakantie gehad.
Achteraf gezien was hij verliefd op een ander en is diezelfde dag door gereden naar haar.....

Na de vakantie hadden we met z'n alle afgesproken om te gaan stappen. Mijn broer in ik bleven bij hem thuis toen logeren. Is niets gebeurt maar er hing wel een spanning.
Een week later zijn mijn broer en ik toch terug gegaan zijn kant op, en sindsdien is de vonk echt overgeslagen en waren we een stelletje.
Was soms wel eens lastig omdat we 165 km bij elkaar vandaan woonde. Na een kleine 3 jaar hebben we samen een huis gekocht en ben ik zijn kant opgegaan.

Ondertussen zijn we al 18 jaar samen waarvan 12.5 jaar getrouwd en trotse ouders van 2 kinderen.

Moppie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:12

Ik heb mijn vriend leren kennen op de middelbare school, in de brugklas. We hebben 5 jaar bij elkaar in de klas gezeten (en vonden elkaar toen al leuk, maar dat wisten we niet van elkaar ;( ) Toen hij bleef zitten, is het contact een beetje verwaterd. Een paar jaar later sprak ik hem toevallig weer, toen we met een groepje naar een feest gingen. En sindsdien zijn we samen :) En dat is ondertussen alweer 2 jaar geleden, en het gaat nog steeds heel goed <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:27

Met 1 van m'n exen:

Hij was even oud, maar zat een klas lager, was ook eens blijven zitten. Ik was nog echt kneusje van de hoop :+ Hij vond mij eigenlijk wel leuk maar ik had gewoon nooit de hints door. Ik vond hem ook wel leuk maar dacht steeds "die wil me toch niet". Niemand wist dit, en mijn toenmalige beste vriendin en hij begonnen wat. Dat heeft 3 jaar stand gehouden, daarna is het stukgelopen op haar ziekelijke jaloezie.
Ben 'm toen even uit het oog verloren: ik moest mijn laatste jaar herdoen en ging het jaar daarop werken, hij ging naar hogeschool, beste vriendin ging ook hogere opleiding doen.
Na een jaar of 2 per toeval weer in contact gekomen en de klik was er nog steeds. Omdat ik dat meisje toen niet meer hoorde of zag was de sfeer ook relaxer. Voordien kon dat nooit, ze zat erbij als een havik op zijn nest.
Gingen toen vaker samen uit, hadden lol samen, ik ging na een jaar werken toch hogeschool proberen toen we net weer contact kregen. En toen kwam dus na een tijdje als vrienden aan het licht dat we vroeger elkaar wel zagen zitten, maar het gewoon niet wisten :))
Zo ging het balletje aan het rollen...

Na een jaar heeft hij er een einde aan gemaakt. Zat heel erg slecht in mijn vel, kon het absoluut niet vinden met zijn ouders. Nu zie ik wel in dat het inderdaad het beste was. Hij is onlangs verloofd, is papa van 2 zoontjes en het is steeds de 1e om me een gelukkige verjaardag te wensen en ook met oud&nieuw :) Gok erop dat als we elkaar nu weer tegen zouden komen, dat het nog steeds even goed zou klikken.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:45

Op vakantie, ben hem heel toevallig tegen gekomen. Gevalletje 'zelfde plaats zelfde tijd'. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:50

Steef schreef:
Op een terrasje in Delft! Hij was met een vriend en ik met een hele groep vrienden op het terras, totdat het op een bepaald moment begon te regenen. Op dat moment gingen er mensen weg bij een tafel onder een parasol waarop hij met zijn vriend en wij met onze groep allemaal een sprintje inzette richting die tafel. Uiteindelijk dus met z'n alle daar gezeten en gelijk z'n nummer gescoord :') (hij zou de avond erna weer gaan en ik zou wel even laten weten of ik ook kwam, uiteindelijk niet geweest) Verder nog heel vaak elkaar tegen gekomen met stappen, tot hij ineens op facebook tegen me begon te praten en we eigenlijk zijn gaan whatsappen. Nadat iedereen al maanden riep dat wij wel wat zouden krijgen zijn we eindelijk is gaan daten en dat is inmiddels al iets meer dan een jaar geleden :j Tis echt het liefste vriendje dat ik me kan wensen <3

Jaaaa Steef en Wout <3 Dat is echt het schattigste verhaaltje wat ik ken haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:53

Ik heb mijn huidige vriend/ex/ingewikkeldheid eigenlijk ontmoet op een weddenschap := Ik had met een vriendin de weddenschap dat ik een hele avond zou doen alsof ik een Amerikaanse uitwisselingsstudente was. We waren in een kroeg en ik was al de hele avond een beetje met mensen aan het lúllen, iedereen trapte er wel in. Toen stond ik even met een jongen te praten die me gelijk door had. Enfin, hij verdubbelde de weddenschap als ik zijn vriend ervan zou overtuigen dat ik Amerikaans was en het zou me lukken. Gelukt natuurlijk, bleek ook nog eens een hele lieve en leuke jongen te zijn. Voelde me eigenlijk alweer een beetje stom dat ik had gedaan alsof ik Amerikaans was. Maar goed, de weddenschap met zijn vriend was dat ik het de hele avond vol zou houden. Jongen vroeg aan het einde van de avond buiten mijn nummer, gegeven zonder dat ik verder nadacht over hoe ik dit verder ging uitspelen. 's Nachts heeft hij me toen zo'n lief sms'je gestuurd met hoe fijn hij het had gevonden om mij te ontmoeten en dat hij me heel graag nog een keer wou zien voordat ik naar Berlijn zou vertrekken (wat volgens mijn verhaaltje drie weken daarna was). Ik heb hem toen een sms'je terug gestuurd dat ik helemaal niet Amerikaans was en dat het me zo speet, en dat ik het wel zou snappen als hij me niet meer wou spreken. Zo zijn we aan de praat geraakt en uiteindelijk bleek hij perfect voor mij :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:54

Ik zag het en wilde typen "Op Speurders zag ik hem voor het eerst, toen een maand later op MP en toen wilde ik hem hebben, dus hebben we hem gekeurd en gekocht" :')

Maar even serieus:
Via internet... Het was een site waar je mensen kon keuren op foto's en dat vonden een vriend en ik leuk om te doen... Hij had een leuke foto, dus scoorde hoog --> als je hoog scoort krijg je een bericht "X heeft je foto hoog beoordeelt" dus toen kreeg ik opeens een berichtje met "Hoi" :') En daarna via de site wat lopen chatten, toen msn, bellen, mailen etc. en toen redelijk snel afgesproken en nooit meer weggegaan :+

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:56

Mijn vriend heeft mij 4 jaar geleden uit de sloot gevist toen ik daar met scooter en al in lag.
Ik dacht wel naast de sloot te kunnen stoppen en mijn voeten op de grond te zetten maar het liep aan mijn rechterkant erg af, dus daar ging ik met scooter en al.
Hij reed achter me en heeft me naar huis gebracht, sinds dien ben ik zijn ''kikker'' :+

Het was wel echt een verschrikkelijke ontmoeting want ik zat onder het kroost en stonk een uur in de wind naar baggersloot!
Laatst bijgewerkt door xDon op 30-05-13 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:58

Mijn eerste: Zijn ouders kochten een pup bij ons > vriendschap tussen mijn en zijn ouders > ontmoet hem > relatie

Tweede: Hyves. Hij zat bij mij op de middelbare school. > gesprekken via msn en sms > ontmoette hem in het echt op zijn verjaardag (hij had me uitgenodigd) > relatie

Derde en huidige: Ja echt waar.. weer hyves :+ (hij is een vriend van een meisje in de buurt) > gesprekken via msn > relatie. Is tevens 2 jaar geleden, en nog steeds samen :)

Ik ben maar met hyves gestopt trouwens, het werd meer een datingssite.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:58

Het was jaarmarkt in het dorp en daarbij is er altijd feest in de kroeg/op terras. Mijn vriendin haalde mij over om mee te gaan (ik ging nooit mee, gaf daar niet om), want de jongen waar zij zo verliefd op was, was er ook. Ik ben maar met haar mee gegaan en toen die jongen van haar gezien. En inmiddels is hij al 6 jaar mijn vriend :))
Overigens in goed overleg met die vriendin hoor, die helemaal blij voor ons was en nog steeds is ;)

Mijn eerste vriendje was een collega van mijn vader (wel een hele jonge collega, want hij is 3 jaar ouder dan dat ik ben) en m'n tweede vriendje had ik ontmoet met oud & nieuw tijdens het dorpsfeest en de derde op vakantie :)

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:10

Limanade schreef:
Bij mij is de vraag: hoe krijg ik hem er weer uit? :D

Dat zou ik ook graag willen weten :Y)

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 14:19

Haha dat vraag ik me ook nog steeds af :D Als iemand hééél veel geduld heeft en nieuwe vriend zoekt.. Ik wil je met alle plezier van de wereld mijn ex "verkopen". Wel enige voorwaarde is dat je hem bijhoudt of alleszins nooit meer in mijn richting uit stuurt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:22

Nah sorry, ik neem niet graag de rotte restjes van een ander over :Y)

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:27

Ik wil m`n ex graag terug, maar dat gaat niet gebeuren van zijn kant.. Maar nu moet ik hem dus proberen uit m`n leven te krijgen, maar das een moeilijke opgave als je met dezelfde mensen omgaat :=

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:30

Iets met een 1 april grap op bokt :')

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:31

Mijn ventje is de beste vriend van mijn ex.. Best pijnlijk..
Ik heb hem dus leren kennen door mijn exvriendje, maar mijn ex bleek het dan toch niet te zijn en we hebben er een punt achter gezet. Ondertussen wel nog contact gehouden met huidige vriendje, en bijna een jaar later hebben we dan toch een stapje verder gezet. We wisten niet zo goed hoe het nu verder moest, wantja, ga maar eens vertellen, 'heey buddy, ik heb een nieuwe vriendin.. 't Is jouw Ex..'.
Maar intussen zijn we alweer meer dn drie jaar samen en kan ik het beter vinden met mijn ex dan dat ik ooit gedaan heb, als we samen waren. En mijn vriendje is echt het liefste,leukste vriendje ooit <3

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 15:25

Oh Noek_Bronco, van zo uitspraken (je laatste zin) wordt ik meteen happy :)) Veel plezier nog samen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:39

Mijn grote liefde heb ik leren kennen toen ik zes was. :+
Mijn ouders kwamen veel over de vloer bij zijn ouders en mijn ( 9 jaar oudere) kinder-crush (je weet wel, op die leeftijd ben je altijd wel "verliefd" op iemand als je het verliefdheid mag noemen) was hun zoon. Die pestte me altijd door te zeggen dat hij op mij zou wachten om te trouwen. - Want als 6 jarige is trouwen nog EIK!! - en 10 augustus komt hij die belofte na. _O-

Elkaar terug gevonden via Facebook (hij mij) nadat ik zwaar ziek geworden was en hij wilde weten hoe het met me was en zo snel ik weer op de been was, nog eens af gesproken en tsja... Helemaal hopeloos verloren van het moment dat ik in zijn ogen keek... -een gevoel dat ik er voor nog nooit gehad had..-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:11

Leuk topic!

Eumh de mijne heb ik op stap ontmoet.
Hij was een vriend van vrienden waarmee wij waren. We kenden die vrienden nog niet zo langs dus hij was ook de nieuwe ik kende zijn naam niet eens. Ik was een beetje aangeschoten ( ik wist nog perfect wat ik deed hoor! Ik was alleen ietsjes gekker :D ). Hij had zo een leuke gele trui aan met een kap en touwtjes, ik ben op hem af gelopen zonder iets te zeggen, zet zijn kap op zijn hoofd, trek de touwtjes aan zodat hij geen steek meer kon zien en heb een lus in de touwtjes gelegd :D En toen ben ik weer weggelopen naar mijn vriendinnen :p
Dag erna voegde meneer me toe op facebook. Zo hebben we elkaar leren kennen maar het is pas een jaar daarna iets geworden toen hij me uit de put heeft gehaald toen mijn ex het uitmaakte :D
Geluk bij een ongeluk zoiets.