Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSwanHeart schreef:Ik ben er helemaal klaar mee! Spijkerbroeken die slijten, bah!
Geen enkele broek houdt het bij mij lang vol. Allemaal slijten ze waar mijn bovenbenen tegen elkaar aan komen; een plek waar je dus echt geen gat kan gebruiken!
Zelfs mijn Levi's, die toch bekend staat om kwaliteit, hield het bij mij maar 3 maanden vol.
Ik weet het intussen niet meer, en daarom vraag ik jullie: Welke broek houdt het nou wel lang vol?
Al moet ik helaas op zoek naar anderen, zijn helemaal versleten. En ze waren zo fijn!
Omdat ik het helemaal zat was, kocht ik voor een tijd terug goedkopere spijkerbroeken van C&A, moet eerlijk zeggen over veel van C&A ben ik minder tevreden (shirts van de kids enz), maar de spijkerbroeken gaan bij mij nu al heel lang mee. Wranglers kan ook, maar idd meestal niet zo hip!
kleinvosje schreef:Het ligt denk ik niet eens zozeer aan de broek, maar meer aan het model van je benen. Waarschijnlijk heb jij, net als ik en vele anderen, vlak onder je kruis aan de binnenkant van je benen wat vet, en loopt je binnenbeen niet mooi recht naar beneden. Als je nou zo'n corrigerende broek/slip/boxer onder je broek aantrekt, trekt dat de boel wel wat rechter, waardoor je benen niet meer tegen elkaar aan schuren.
kleinvosje schreef:Het ligt denk ik niet eens zozeer aan de broek, maar meer aan het model van je benen. Waarschijnlijk heb jij, net als ik en vele anderen, vlak onder je kruis aan de binnenkant van je benen wat vet, en loopt je binnenbeen niet mooi recht naar beneden. Als je nou zo'n corrigerende broek/slip/boxer onder je broek aantrekt, trekt dat de boel wel wat rechter, waardoor je benen niet meer tegen elkaar aan schuren.

Princesj schreef:De broeken van de Primark gaan bij mij het langst mee. Kosten tussen de 9 en 13 euro (afhankelijk van het model), zitten als een huis en komen goed uit de wasmachine.
Sinds ik mijn broeken niet meer met wasverzachter was heb ik ook het idee dat ze beter blijven!
en regelmatig aan... Gewoon een simpele gekocht bij ehm... mjah... Het erge is dat ik naar de winkel toe kan lopen
Sutherland heet het merk iig... Vera Moda/Sting?