. Blauwe plekken nog niet zoveel, alleen een grote op mijn heup omdat ik de leverstoot niet goed afweer. ik knal steeds met mijn eigen elleboog tegen mijn heup. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Blauwe plekken nog niet zoveel, alleen een grote op mijn heup omdat ik de leverstoot niet goed afweer. ik knal steeds met mijn eigen elleboog tegen mijn heup.

dancer_ schreef:Ik heb op boksen gezeten. Helaas moest ik stoppen ivm gezondheid, maar toen mocht ik onder controle naar de sportschool en daar geven ze blijkbaar ook lessen in boksen, dus neem aan dat ik het daar dan wel mag doen?

Super leuk, behalve het sparren..steinstein schreef:wendyP schreef:Bitje is wel verplicht geloof ik.
En ik heb wel filmpjes gevonden op youtube maar ik heb het gevoel dat het te strak zit, ookal doe ik het heel los. Maar als je het te los doet klapt het dubbel.
Ga het dadelijk nog een proberen
Kwestie van veel doen

chOcodipJ schreef:Ik heb het ook een tijdje gedaan gebokst en gekickbokst, maar toch vond ik gewoon boksen leuker om te doen! trainingen waren best zwaar maar wel erg leuk. Vaak begonnen we met touwtje springen, rek en strek oefeningen (de cobra, zonnegod enz..) en met medicijnenbal. na de warming up begonnen met techniek oefeningen en op het eind sparren..
Ik heb 1 keer een blessure opgelopen. Mijn leraar stond tegenover mij te sparren en ik kreeg een klap tegen mij neus en toen tegen mij oog.. krijg je een droge opmerking van: tja had je maar dekking moeten zoeken. conclusie: oogbal + jukbeen gekneusd en ik heb 2,5 maand met een rood oog gelopen. Leuk he boksen
Mayling27 schreef:Ik heb het ook een tijd gedaan en mis het eigenlijk wel.
Maar helaas is hier niet veel in de buurt. Er is wel een Gym, maar daar zit het vol met allemaal lui waar ik liever niet tussen sta (om het even netjes te zeggen)...... Dus dan houdt het helaas op... Heb wel altijd me spullen nog, nooit weg gedaan....
djodjodjo schreef:Leuk, een kickboks topic! Ik heb tot een paar maanden terug een klein jaar getraind, en nu overgestapt naar een andere sportschool waar de trainingen een heel stuk zwaarder zijn.
Nu wekelijks Krav Maga, en als ik tijd heb pak ik er het kickboksen er ook bij. Heerlijke sporten