Echter zijn ze allebei niet heel erg van het de computer en gebruiken deze dan ook alleen voor het hoognodige wat denk ik ook wel het verschil maakt tussen het hebben van je eigen emailadres of een gemeenschappelijk emailadres
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rije schreef:Zunzuncito schreef:Veel belangrijker: mag ze komen?
Dat was idd een kleine discussie: wij vonden het een slecht signaal als een vrouw ervoor kiest (als ze dat al doet…) om haar mail te laten beantwoorden door haar partner. Want wat zegt dat over haar zelfredzaamheid en onafhankelijkheid? Zegt het daar überhaupt iets over? Leuk, filosofisch vraagstuk om je eens over te buigen![]()
Maar goed, LG vond het daarentegen geen enkel probleem, dus maandag komt ze langs. Ben benieuwd wat voor persoon het is
Wilawander schreef:Wij hebben 1 mailadres die we beiden gebruiken. Dat is mijn naam maar mijn man gebruikt die ook wel eens daar hij er zelf geen 1 heeft en wil. wil hij op FB kijken dan neemt ie ook wel eens mijn account. Heb daar geen probleem mee. Hebben geen geheimen en ook niks wat een ander niet lezen mag.
) nevernooit niet delen. Dat een toekomstige partner het alvast maar weet

horseyfries schreef:Wilawander schreef:Wij hebben 1 mailadres die we beiden gebruiken. Dat is mijn naam maar mijn man gebruikt die ook wel eens daar hij er zelf geen 1 heeft en wil. wil hij op FB kijken dan neemt ie ook wel eens mijn account. Heb daar geen probleem mee. Hebben geen geheimen en ook niks wat een ander niet lezen mag.
Inderdaad, als je al vind dat je partner je mails niet mag lezen, wat zegt dat dan?
Las trouwens ook nog iets over zelfstandigheid, ik ben ook heel zelfstandig en gesteld op mijn "vrijheid" maar dat zie ik op geen enkele manier in gedrang komen met een gezamelijk e-mail adres hoor.
Vind het een groot verschil of je één mail adres hebt, of dat je elkaars mail vooral zakelijk gezien gaat beantwoorden, het één kan best zonder het ander te doen.
horseyfries schreef:Anthea schreef:Wij hebben allebei aparte emails, ik kijk zijn email accounts wel na. Hij vergeet dat zelf en de rekeningen gaan via zijn email.
Dan was één adres dus al handiger
Alles over zetten is teveel werk, dan kijk ik liever zijn email na.
).
anders zou ik zo over een mail heen lezen omdat mijn vriend het al heeft gelezen en dus het vinkje ontbreekt
Lente schreef:Ik vind gezamenlijke email adressen echt enorm klef. Voor dingen als familie of vrienden à la, maar voor officiële mail???
Mijn ex heeft onlangs met zijn vrouw een gezamenlijk email adres genomen. Toevallig vlak nadat ik had aangegeven het niet op prijs te stellen dat communicatie over de kinderen dikwijls via zijn vrouw ging
Overigens vind ik gezamenlijke Skype en facebook ook klef. Dat je geen geheimen voor elkaar hebt wil toch niet zeggen dat je meteen niet meer twee individuen bent?
Lente schreef:Ik vind gezamenlijke email adressen echt enorm klef. Voor dingen als familie of vrienden à la, maar voor officiële mail???
Mijn ex heeft onlangs met zijn vrouw een gezamenlijk email adres genomen. Toevallig vlak nadat ik had aangegeven het niet op prijs te stellen dat communicatie over de kinderen dikwijls via zijn vrouw ging
Overigens vind ik gezamenlijke Skype en facebook ook klef. Dat je geen geheimen voor elkaar hebt wil toch niet zeggen dat je meteen niet meer twee individuen bent?
Dus als je dan van in den beginne samen één adres hebt waarom zou je er dan twee aanmaken?

Die kan ik niet serieus nemen.