Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Neonlight schreef:Verstand van bedden bij de IKEA??? Nee, die mensen hebben geen enkele cursus of opleiding genoten voor specifiek bedden. Ze worden bij eigen personeel neergezet en succes ermee. De een leert het de ander aan, maar aangezien het al is begonnen met helemaal geen kennis en er nooit specifieke opleidingen zijn, is de echte kennis er niet.
En ik heb jarenlang bij IKEA gewerkt, ook 2 nieuwe vestigingen opgezet. Weet er alles van hoe het personeel daar binnen komt.
Maar we zijn er ingetrapt
Joolien schreef:Wij gaan bij de Ikea nieuwe matrassen halen. Er werkt daar een dame zo enthousiast, die kun je bijna niet negerenmaar zij had echt wel verstand van bedden, ze wist precies waar ze het over had.
Ik heb dus last van 'doorligheupen'. Erg pijnlijk en heb er constant last van.
. Het is enkel in de tijd van vakantiekrachten dat het qua kennisniveau wat door elkaar loopt maar over het algemeen is het kennis en opleidingsniveau zeer goed bij IKEA Vestiging die Joolien bedoeld
en ook daar zijn sommige medewerkers afkomstig ( en ook opgeleid) bij de concurrent. linda_arnold schreef:Joolien schreef:Wij gaan bij de Ikea nieuwe matrassen halen. Er werkt daar een dame zo enthousiast, die kun je bijna niet negerenmaar zij had echt wel verstand van bedden, ze wist precies waar ze het over had.
Ik heb dus last van 'doorligheupen'. Erg pijnlijk en heb er constant last van.
Ik denk dat ik precies weet wie jij bedoeld. Het is enkel in de tijd van vakantiekrachten dat het qua kennisniveau wat door elkaar loopt maar over het algemeen is het kennis en opleidingsniveau zeer goed bij IKEA Vestiging die Joolien bedoeld
Echt wat een leuke meid. 'Nou nu gaan we eerst even naar de latexmatrassen, kom maar mee!'
. Tempur is wel iets wat je fijn moet vinden, je moet dat niet 'op de gok' kopen maar echt even goed uitproberen. Ik ben in ieder geval enthousiast
.
. Gelukkig zak je er daarna zo in weg