Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

net een klein dorp, beetje het 'ons kent ons' idee.
Ja ik fakete de handtekening van mijn moeder...
) Zowel hij als ik stonden even te blozen
(maar hij had wel echt een heel knap lijfje
)
Zijn in totaal 3 jaar samengebleven, deze maand uit elkaar gegaan.
" (ofzoeits, in elk geval, ging van schreeuwen naar zingen). Ik vond dat zo grappig dat ik dat als mijn alarm had ingesteld. Hadden we maandag examen en heel strenge leerkracht doet toezicht. Heeft wel 1000 keer herhaald dat onze gsm's uit moesten staan. Wij krijgen ons examen.. tot plots uit het niets een ongelooflijk kabaal weerklinkt.. "STA OP STA OP STA OP enz". Was ik toch niet vergeten mijn wekker van het weekend uit te zetten (en dat gaat af ook als je gsm uit staat)?? Uiteraard hoorde iedereen dat het onze stemmen waren, we konden wel door de grond zakken van schaamte. 
xApple schreef:Pff mijn hele middelbare schooltijd was 1 grote blunder![]()
1e jaar was ik 11.. Dus sowieso een klein kind tussen de 13/14 jarigen ik speelde
nog met barbies met mijn zusje van 9.
2e jaar begon ik me groot te voelen dus ging ik met make up experimenteren.. My god.. Echt
Hoe mijn moeder mij de deur heeft uit laten gaan is mij een raadsel.
3e jaar werd ik rebels, mijn mentor had een aparte map met absentiebriefjes en ik werd
betrapt toen hij ze in een 10 minuten gesprek aan mijn ouders liet zien.. Ik was in een half jaar
3x naar de tandarts geweest, 5x naar de ortho, 3x naar de dokter en had 4x een speciale familie aangelegenheidJa ik fakete de handtekening van mijn moeder...
4e jaar was 1 groot feest en ben op t nippie geslaagd.. Maar das geen blunder

, ik heb altijd op speciaal onderwijs gezeten en zette de boel alleen op stelten
. Alleen de eerste keer dat ik een pannekoek moest bakken van leraar koken gooide ik hem tegen het plafond , hij eronder staan en kijken valt ie zo naar beneden
.
, helaas besef je dat pas achteraf

puppy1128 schreef:@takkie
ik zit ook op speciaal onderwijs, lekker klein gebouwtje en weinig andere kinderen/tieners, maar PFF 1 op de 3 kinderen hebben daar wel ADHD wat het soms wel mega druk maakt

Ik greep me vast aan de 2 meisjes naast mij (die ik helemaal niet kende... Overigens zijn het nu vriendinnen van me
) Mn klas zat me heel raar aan te kijken
We hebben de hele les daar zitten werken en op het einde heeft die leraar ons eruit moeten trekken