Middelbare school bloopers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:07

Ik liep eens heeuuuuul gehaast de hoek om en liep natuurlijk tegen een leraar :')

badass

Re: Middelbare school bloopers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:55

Of dat je door de gang loopt, en der gaat ineens een deur open waar je volop tegen aan loopt

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:19

Ik heb bij mijn diploma uitreiking op het podium mijn net ontvangen diploma uit mijn handen laten vallen :o

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 23:07

Wij hadden een 'zitkuil' vet gezellig, maar ook altijd heel erg druk (in mijn laatste jaar hadden we dan ook een nieuwe aanbouw met, jawel, een tweede zitkuil). Anyhow, alles wat in die zitkuil gebeurde, zag iedereen :') net een klein dorp, beetje het 'ons kent ons' idee.
Dús, als je vriendinnetje doorlekte en dit in paniek tegen je gilde, hoorde iedereen dat en, wisten alle docenten het op miraculeuze wijze ook meteen. Haalde je elke dag een Mars? Dan wist iedereen dat ook. Gelukkig zweeg de hele school in alle talen op de dag dat ik uit mijn broek scheurde, daar had ik niet lang mee gepest willen worden.

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 14:01

We zaten met een groepje op het toilet mensen te laten schrikken d.m.v. nep scheten te laten met onze handen, groootse lol met ze alle en toen werden we opeens door de conciërge de wc uitgehaald en toen we eruit kwamen stonden de halve school rondom het toilet ons uit te lachen, :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 14:06

Pff mijn hele middelbare schooltijd was 1 grote blunder :')

1e jaar was ik 11.. Dus sowieso een klein kind tussen de 13/14 jarigen ik speelde
nog met barbies met mijn zusje van 9.

2e jaar begon ik me groot te voelen dus ging ik met make up experimenteren.. My god.. Echt
Hoe mijn moeder mij de deur heeft uit laten gaan is mij een raadsel.

3e jaar werd ik rebels, mijn mentor had een aparte map met absentiebriefjes en ik werd
betrapt toen hij ze in een 10 minuten gesprek aan mijn ouders liet zien.. Ik was in een half jaar
3x naar de tandarts geweest, 5x naar de ortho, 3x naar de dokter en had 4x een speciale familie aangelegenheid :') Ja ik fakete de handtekening van mijn moeder...

4e jaar was 1 groot feest en ben op t nippie geslaagd.. Maar das geen blunder :D

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 17:12

Jeetje Apple!
maar ook wel weer grappig :')

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 19:41

Meer iets beschamend dan een blunder, maar net iets zeggen over een leerkracht als die achter je staat.

Wel een blunder: Er was een vervang leerkracht latijn, een vriendin van me kreeg er les van ik niet (deed geen latijn). Nu goed ik die mens nog geen enkele keer gezien, wacht ik op haar bij het lokaal en tuur wat binnen. Vervolgens met de boodschap "waar is je leerkracht" terwijl die recht voor m'n neus stond. Het ergste was toen meneer toen zij "toedeloe (zwaai beweging) aangenaam". :') :o

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 23:10

Oeh, leuk topic! :D

*denkt diep na over eigen blunders* Hebben jullie even tijd? Hier gaat ie dan..

2e middelbaar: tijdens de les met je vulpen zitten spelen.. (kennen jullie die periode nog? Ik kom uit tijd dat je dat moest gebruiken) tot je vulpen opeens om god weet welke reden uitloopt en je handen en gezicht (vraag me niet hoe ik dat gedaan heb) vol blauwe inkt zitten. Ik schaamde me rot, ik was precies een smurf! Mocht ik van de leerkracht niet naar de wc gaan, moest wachten tot in de pauze want "had maar niet moeten prullen" :+

3de middelbaar:
1) ik vs bok .. geen goede combinatie. Ik was heel sportief vroeger en wou eens "stoer" doen en laten zien dat "niet enkel jongens dat kunnen", dus ik loop richting bok (je moest eerst over trampoline om vervolgens op die hoogstaande (heel hoge) bok te kunnen. Dus ik loop voor zelfvertrouwen ernaartoe... om dan gewoon met mijn buik tegen die bok te botsen :')
2) ik had een vriendje op school.. besloten we tijdens de pauze elkaar op de speelplaats gewoon een snelle kus op de wang te geven. Totaaaaal niets ergs aan, zelfde kus als dat je je neef of nicht of oma op een familiefeest geeft. Had een zure leerkracht van frans dat gezien en hebben we allebei een nota gekregen dat ouders moesten ondertekenen waarin stond "je mag geen gemeenschap (er stond een ander woordje, maar voor bokt gebruik ik wat mooiere woorden) hebben gedurende de schooluren of binnen het schooldomein" _O-

4de middelbaar: had ik mijn been gebroken, zat tot boven de knie in de gips. Na een tijdje kon ik wel trappen doen (in de zin van, ik ga op mijn kont zitten en hijs mij omhoog), tegen einde van mijn gips-periode, kon ik steunen op het been en zelfs wat lopen als een piraat met houten been. Werd ik wat hoogmoedig van, want dacht op een dag wanneer ik bovenaan de trap stond "héé het gaat zo goed, ik zal er waarschijnlijk op de trap ook op kunnen steunen". Euhm niet dus, waar zat ik in godsnaam met mijn gedachten. Ben gewoon voorover gevallen en al de leerlingen (heel de klas nl, want ik liep laatste) met me meegesleurd. Ik schaamde me rot. Moet zeggen, ik viel wel zacht }>

5de middelbaar: zot veel uitgestoken, maar te genant om hier te zetten. Veel strafstudie gehad. Echt leuke periode was dat als ik erop terugdenk, zou het zo overdoen :=

6de middelbaar:
1) erin geslaagd om voor heel de klas tijdens de zwemles (inclusief leerkracht) te zeggen (iedereen was luid aan het babbelen in het zwembad, ik inclusief, tot iedereen plots zag dat ze moesten zwijgen en ik lekker verderbabbelde) dat onze nieuwe leerkracht LO een heel schoon lichaam heeft (maar dan wat euhm.. sappiger gezegd :') ) Zowel hij als ik stonden even te blozen :') (maar hij had wel echt een heel knap lijfje <3 )
Ps: die nieuwe leerkracht is wel mijn vriendje geworden achteraf (hij was toen 21, ik nog 17, bijna 18) := Zijn in totaal 3 jaar samengebleven, deze maand uit elkaar gegaan.
2) eens gek gedaan met vrienden, hadden geluid opgenomen waarop we schreeuwden "STA OP STA OP STA OP STA OP de wereld staat op zijn kop eeee-LALALALALaLA =:) :)ddd " (ofzoeits, in elk geval, ging van schreeuwen naar zingen). Ik vond dat zo grappig dat ik dat als mijn alarm had ingesteld. Hadden we maandag examen en heel strenge leerkracht doet toezicht. Heeft wel 1000 keer herhaald dat onze gsm's uit moesten staan. Wij krijgen ons examen.. tot plots uit het niets een ongelooflijk kabaal weerklinkt.. "STA OP STA OP STA OP enz". Was ik toch niet vergeten mijn wekker van het weekend uit te zetten (en dat gaat af ook als je gsm uit staat)?? Uiteraard hoorde iedereen dat het onze stemmen waren, we konden wel door de grond zakken van schaamte.

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:04

xApple schreef:
Pff mijn hele middelbare schooltijd was 1 grote blunder :')

1e jaar was ik 11.. Dus sowieso een klein kind tussen de 13/14 jarigen ik speelde
nog met barbies met mijn zusje van 9.

2e jaar begon ik me groot te voelen dus ging ik met make up experimenteren.. My god.. Echt
Hoe mijn moeder mij de deur heeft uit laten gaan is mij een raadsel.

3e jaar werd ik rebels, mijn mentor had een aparte map met absentiebriefjes en ik werd
betrapt toen hij ze in een 10 minuten gesprek aan mijn ouders liet zien.. Ik was in een half jaar
3x naar de tandarts geweest, 5x naar de ortho, 3x naar de dokter en had 4x een speciale familie aangelegenheid :') Ja ik fakete de handtekening van mijn moeder...

4e jaar was 1 groot feest en ben op t nippie geslaagd.. Maar das geen blunder :D

Wow! Had je toen nog straf gekregen toen je leraar en ouders erachter kwamen van je absentbriefjes?

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 20:15

Ik ging met klasgenoot naar de WC (wij gaan nooit alleen, je weet maar nooit, zoals deze keer), zag ik een spin, niets aan de hand, dus zeg ik: hey kijk een spinnetje!
Zei: owh...
Komt ze met WC papier uit de WC en zegt ze: 'Dan pak ik hem wel'
Loopt die spin ervandoor, wij gillend uit de WC rennen zien we 2 docenten staan... Wij lachend uitleggen wat er aan de hand is, zei 1 van de docenten: Gelukkig zijn ze klein, en niet 5X zo groot als ons :')
Als jullie hun hoofden hadden gezien :')

Ook kwam ik een keertje te laat de les binnen, klasgenoten hebben de bel gehoord, docent niet, kom ik binnen vraagt ie: 'is de bel al gegaan?' iedereen 'Neeeee.....'
wat heb ik een mazzel met me klas :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:41

Van de trap vallen midden in een bomvolle aula
Tijdens een storm met fiets en al in de sloot waaien recht voor school
Je tas die scheurt terwijl je haast hebt en al je boeken over de grond (ik had geen kluisje, daar moest je bij ons voor betalen en dat geld had mn moeder weer net niet)
Ik was heel klein (in de derde was ik nog maar 1.35 ofzo) en woog ook nog eens bijna niets. Er is mij regelmatig gevraagd door brugklassers of ik wel op hun school thuishoorde, of dat ik bij de naastgelegen basisschool moest zijn.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 01:00

Ze hadden het fietspad voor onze school wel gestrooid, maar het plein zelf niet :roll:
Dus school was uit, ik loop met een vriendin en jawel, ik ga zo onderuit en ik hoorde allemaal gelach achter me :')
Het ergste; de volgende dag gebeurde het op dezelfde plek weer -O-
Gelukkig kon ik toen half een vriendin vast grijpen haha :+

Ik ben ook al meerder keren tegen een klap deur aangelopen..
Dan waren er posters oid op gehangen en probeerde ik die te lezen en ineens was de deur een beetje dichtbij :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:54

Geniaal dit topic :') , ik heb altijd op speciaal onderwijs gezeten en zette de boel alleen op stelten :P. Alleen de eerste keer dat ik een pannekoek moest bakken van leraar koken gooide ik hem tegen het plafond , hij eronder staan en kijken valt ie zo naar beneden :P.

Nee wat ik verder heb geflikt kan niet door de beugel := , helaas besef je dat pas achteraf :o

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:06

@takkie
ik zit ook op speciaal onderwijs, lekker klein gebouwtje en weinig andere kinderen/tieners, maar PFF 1 op de 3 kinderen hebben daar wel ADHD wat het soms wel mega druk maakt :')

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:11

Ik heb een keer midden in de gang in mijn broek geplast van het lachen,heeft later nog uitgebreid in de schoolkrant gestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:13

Haha leuke verhalen hier, sommige echt te erg :')
Heel trots deed ik als 13-jarige stoer mee met rodeorijden op zo'n stier tijdens het Western schoolfeest. Ik kroop op de stier, niet van plan me los te laten maar ook niet nadenkende dat ik een kort spijkerrokje aan had maar ach die schaafplekken op mn knieen zou ik maar voor lief nemen. Ik hield heel lang vol en wat waren alle scholieren aan het joelen, ja wat was ik stoer!! Ik stapte met een grote grijns af toen de stier me niet af kon werpen. Iedereen praatte over me, stoer!!! Ik voelde me helemaal de bom toen ik weg liep. Totdat iemand me nariep dat ik zo'n mooie blauwe onderbroek aan had onder mijn spijkerrokje die blijkbaar helemaal omhoog was gekropen toen ik erop zat...daar ging mijn stoerheid... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:18

puppy1128 schreef:
@takkie
ik zit ook op speciaal onderwijs, lekker klein gebouwtje en weinig andere kinderen/tieners, maar PFF 1 op de 3 kinderen hebben daar wel ADHD wat het soms wel mega druk maakt :')

Wij hadden VSO (Voortgezet speciaal onderwijs) en SO (Speciaal onderwijs tot 12) in 1 gebouw , dan had je 5 klassen VSO rond de 8 a 10 per klas . Maar ik had gedragsproblemen en de meesten waren druk en hadden ook gedragsproblemen. Wat wij met zijn allen deden :x

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:18

ik kwam bij mijn mentor te laat binnen en ieadereen keek mij aan , ik twijfelde
of ik ''hoi'' of ''hallo'' moest zeggen , dus mixte ik het maar
haaaaaj , iedereen lag plat van het lachen , mijn mentor '' het is lang geleden dat ik zo ben aangesproken '' :oo
ik kon wel door de grond zakken :+

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:22

@takkie
wij dus ook, alleen dan gewoon basis en middelbare school :P

@romy
Hoillo? :')

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:38

Op de eerste dag op de middelbare school zaten we in een kring met stoelen en krukken, ik zat op een kruk, ik zat te wiebelen op die kruk en val zo achterover :') Ik greep me vast aan de 2 meisjes naast mij (die ik helemaal niet kende... Overigens zijn het nu vriendinnen van me ;)) Mn klas zat me heel raar aan te kijken :+

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:42

nena_haha heb ik ook gehad alleen kende ik mijn klas al wat langer en lachte ze me allemaal uit :')

in het begin van het schooljaar vorig jaar, mijn eerste jaar op de middelbare. vroeg een jongen of ik verkering wou, nu had ik al gehoord van mijn vriendinnen dat hij me leuk vond en zat al te denken hoe ik nee kon zeggen. ik verzon een paar aardige en een paar onaardige vormen van nee zeggen. aan het einde van de dag vroeg hij het dus en ik weet zeker dat ik 3 minuten niks zei, ik wou op een aardige manier nee zeggen maar het lukte niet want hij dacht dat hij het aan het einde van het jaar gwn nog een keer kon proberen. deze keer stond ik op het punt het schoolplein te verlaten wanneer hij naar me toe kwam, ik wou niet gemeen zijn maar plots kwamen de gemene manieren om nee te zeggen weer in me op en ik denk dat ik het iets te hard zei dat ik hem lelijk vond want het hele plein keek me aan en ik voelde me echt zo gemeen en volgens mij werd ik de dagen daarna nog steeds aangekeken. :')

Enphalu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:58

wij zaten in een kringetje in de aula met de pauze. Mijn vriendin wilde iets laten zien op haar mobiel, dus ik sta op en bukte naar voor. Net op het dat ik weer wil gaan zitten, trekt mijn andere vriendin die stoel weg en daar lag ik op de grond in een bomvolle aula :+

ik schreef altijd briefjes als ik niet mee wilde gymmen. Een jaar later belde die leraar mijn moeder op, waarom ik mijn enkel zo vaak verstuikte.. :7

En bij de leraren in het bureau zit zo'n vierkant gaat waar je spullen in kan leggen. Aan een kant is dat open. Dus ik ga daar inzitten met een vriendin. Maarja toen de leraar kwam, zaten we vast :+ We hebben de hele les daar zitten werken en op het einde heeft die leraar ons eruit moeten trekken :')