SuzanLarissa schreef:Ik heb gewoon met Ideal betaald hoorkan gewoon Ts
Hoe heb je dit gedaan? (:
Welke betaalmethode moet ik dan kiezen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ukkiee schreef:Ik heb geen ervaringen met mini maar wel met hun zusje, volgens mij LightInTheBox. Ik moest wel invoerrechten betalen, maar dat had ik vantevoren al bedacht en meegerekend. Had een laptopsleeve gezien die ik heel graag wilde hebben en al met al vielen die invoerrechten me nog wel mee, omdat ik dus alleen heb betaald over die sleeve en niet over de andere prulletjes die ik erbij had besteld. Je kunt eventueel bij opmerkingen vragen of ze het willen inpakken en erop willen zetten dat het een cadeau is, dan kom je nog wel eens onder die invoerrechten uit.
Likemaaike schreef:Ik hoor ook positieve reacties over miniinthebox, iemand nog meer ervaringen?
pluisje88 schreef:Ukkiee schreef:Ik heb geen ervaringen met mini maar wel met hun zusje, volgens mij LightInTheBox. Ik moest wel invoerrechten betalen, maar dat had ik vantevoren al bedacht en meegerekend. Had een laptopsleeve gezien die ik heel graag wilde hebben en al met al vielen die invoerrechten me nog wel mee, omdat ik dus alleen heb betaald over die sleeve en niet over de andere prulletjes die ik erbij had besteld. Je kunt eventueel bij opmerkingen vragen of ze het willen inpakken en erop willen zetten dat het een cadeau is, dan kom je nog wel eens onder die invoerrechten uit.
Tipje voor de meeste mensen hier, lees het topic nog eens door dat ik als eerste gepost heb. een aantal dingen die hier genoemd worden kloppen niet helemaal
pluisje88 schreef:Dat als cadeau versturen. De douane trapt daar echt niet in...
pluisje88 schreef:Dat als cadeau versturen. De douane trapt daar echt niet in...