Hoe ga jij om, met een break up?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1983

Re: Hoe ga jij om, met een break up?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:29

Dat is ook zo hoor. En een relatie verbreken is sowieso erg moeilijk. Ik heb er zeker 2 jaar lang tegen aangehikt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:33

Het gezegde is: De beste manier om over iemand heen te komen is om onder iemand anders te gaan liggen. :)*

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:34

Suzanne F. schreef:
Het gezegde is: De beste manier om over iemand heen te komen is om onder iemand anders te gaan liggen. :)*

Klopt een beetje :')

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:34

Suzanne F. schreef:

_/-\o_ :') :))

Inderdaad, niet alles wat begint als rebound, hoeft meteen desastreus te eindigen!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:35

Suzanne F. schreef:

Quoted for truth :).

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:35

Ik zie ook niks fouts aan een rebound hebben hoor.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 18:37

Evelyne79 schreef:
never bin there, ben inmiddels dik 18 jaar samen met mijn 1ste vriendje :o :D
Maar mijn advies, pak lekker je heerlijke haflinger Monty en ga heerlijk een paar uur een bosrit maken.
Monty helpt je wel met je hoofd leeg maken, enne............als je er dan toch bent, geef dat heerlijk peerd een dikke knuffel van me :P

Meneer, heeft me al goed geholpen :') Lekker door de bossen gegaloppeerd..

verder heb ik gelukkig een grote vriendengroep-kennissenkring waar ik veel mee heb gedaan *\o/*

Maja.. :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:37

Mijn vriend pushte heel erg voor seks, kreeg het idee dat ie alleen daarom een relatie wilde. Dus heb ik het uitgemaakt. Vond het al erg genoeg en om het nog erger te maken nam mijn toen beste vriendin met hem.

gek genoeg heb ik even gehuild erom, zelfbeeld enorm omlaag, ruzie met die vriendin die vond dat ik er maar mee moest leren om gaan dat zij met hem nam. toen ik het uitmaakte was dat rond valentijnsdag 2011. Ben er nu pas echt overheen en kan hem normaal aankijken met paardrijden zonder me rot te voelen. (zij nam hem altijd mee naar paardrijden.) Hij durft mij overigens niet meer aan te kijken.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 18:38

Suzanne F. schreef:

_O- _O-

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:40

Wat mij altijd heeft geholpen om over liefdesverdriet heen te komen waren mijn vriendinnen die gerust een hele dag met me in bed lagen chips vretend en films kijkend maar dat diezelfde meiden mij ook meesleurden de kroeg in.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 18:54

LovingTweety schreef:
Begin mag je best jezelf heel zielig zijn. Daarna gewoon lol met vriendinnen gehad. Ik had 5 jaar een relatie waarvan 4,5 jaar samenwonen.

Nu ben ik alweer een maand of 8 samen met mijn huidige vriend en ik vind het heerlijk.

Er komt echt wel weer een nieuwe relatie.

Jawel, zijn genoeg vrouwen op deze wereld :') maar toch....
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 08-05-13 19:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:21

Pieter25 schreef:
Jawel, zijn genoeg vrouwen op deze wereld :')

Daarom en van het mannelijke schoon wandelt er ook genoeg rond ;)
*\o/* *\o/* (gelukkig maar :') )

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:22

Ik zit nu in hetzelfde schuitje toevallig ;( Het stomme is dat ik prima weet wat me te doen staat, waar ik aan moet werken en dat ik afleiding moet zoeken. Maar het blijft lastig om geen contact meer te zoeken, ik heb nog zoveel te zeggen ..
Wij waren al huisjes aan het kijken, en sinds een week heb ik eindelijk een baan waarmee dat zou kunnen worden mogelijk gemaakt ;( Weer een stap verder in de toekomst. En ik ging gister naar een lange tijd weer naar m'n vader, kreeg sleutels van z'n huis overhandigt, omdat hij daar toch niet zo vaak meer is (vanwege zijn eigen nieuwe liefde) en dat ik en hij daar dan zouden kunnen slapen! ;( Au.

vaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:32

ik dacht: ik wil nóóóit meer een vriendje, ik blijf wel gewoon voor altijd single. maar die gedachte is na een paar dagen alweer weggegaan. :o En dan was ik zelf nog wel degene die het uit heeft gemaakt.. Ik kon het gewoon echt niet aanzien wat voor verdriet ik hem deed. wat een gedoe he, die relaties :(:)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:43

Hier ook iemand in hetzelfde schuitje. Meneer ging vreemd met iemand die ik heel goed ken. Op het moment dat ik mijn paard in moest laten slapen en mijn oma darmkanker zou hebben (blijkt nu gelukkig goedaardig te zijn.)
Sindsdien een tijd alleen maar heel kwaad geweest en eigenwijs verder gegaan met mijn leven, shoppen en hele dagen lekker op stal rondwandelen.
Helaas weten die twee mijn leven behoorlijk te verzieken, hoe hard ik ze ook probeer te ontwijken. Ben nu vooral een soort van losgeslagen imbeciel ;) %)
Vooral veel verdriet van alles, nog meer kwaadheid en andere momenten dat het me allemaal helemaal niets kan schelen. Lijk wel een jojo.

Maargoed het komt allemaal wel weer op zijn plek en vooral blijven denken aan zijn slechte dingen, alle dingen die je nu weer kan doen als jij dat wil en lekker verder gaan!
Zet jezelf ver boven hem en voel je vooral veel te goed voor hem!! Dat doet mij in ieder geval wel goed. :D
En in mijn geval bedenk ik me maar dat zij altijd een tweede keus zou blijven, en vreemdgaan is niet bepaald een basis voor je relatie!

Bah tijd voor het weekend, tijd voor een feestje. :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 20:40

vaxie schreef:
ik dacht: ik wil nóóóit meer een vriendje, ik blijf wel gewoon voor altijd single. maar die gedachte is na een paar dagen alweer weggegaan. :o En dan was ik zelf nog wel degene die het uit heeft gemaakt.. Ik kon het gewoon echt niet aanzien wat voor verdriet ik hem deed. wat een gedoe he, die relaties :(:)

Nooit aan beginnen :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:52

daNiielle_ schreef:
Hier ook iemand in hetzelfde schuitje. Meneer ging vreemd met iemand die ik heel goed ken. Op het moment dat ik mijn paard in moest laten slapen en mijn oma darmkanker zou hebben (blijkt nu gelukkig goedaardig te zijn.)
Sindsdien een tijd alleen maar heel kwaad geweest en eigenwijs verder gegaan met mijn leven, shoppen en hele dagen lekker op stal rondwandelen.
Helaas weten die twee mijn leven behoorlijk te verzieken, hoe hard ik ze ook probeer te ontwijken. Ben nu vooral een soort van losgeslagen imbeciel ;) %)
Vooral veel verdriet van alles, nog meer kwaadheid en andere momenten dat het me allemaal helemaal niets kan schelen. Lijk wel een jojo.

Maargoed het komt allemaal wel weer op zijn plek en vooral blijven denken aan zijn slechte dingen, alle dingen die je nu weer kan doen als jij dat wil en lekker verder gaan!
Zet jezelf ver boven hem en voel je vooral veel te goed voor hem!! Dat doet mij in ieder geval wel goed. :D
En in mijn geval bedenk ik me maar dat zij altijd een tweede keus zou blijven, en vreemdgaan is niet bepaald een basis voor je relatie!

Bah tijd voor het weekend, tijd voor een feestje. :')

Dit is wat heel veel mensen voelen als ze bedondert zijn, probeer het toch van je af te zetten, allemaal negatieve energie waar je niets mee op schiet. Helaas werkt zoiets ook vaak door in volgende relaties dus probeer het in perspectief te zien, hij weet niet wat hij mist en jij bent er gelukkig vanaf voordat er kids zijn.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 00:01

Met je vrienden leuke dingen gaan doen en tijd voor jezelf nemen om echt weer leuke dingen te gaan doen!

Sterkte!

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 00:06

Op jacht weer! :Y)
Nee, just joking.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 00:58

Hmm, ik heb een halfjaar geleden mijn relatie van bijna 4 jaar uitgemaakt.
Ik ben vanaf toen vaker bij mijn vader en moeder op bezoek gegaan (ik woon niet meer thuis) en ben weer wat leuke dingen met vriendinnen gaan doen die ik eerlijk gezegd heb verwaarloosd toen ik een relatie kreeg.
Ik ging vroeger nooit op stap, maar de laatste tijd ga ik best vaak en dat bevalt me prima! :)
Al is het single leven niks voor mij, ik wil graag samen mét iemand een film kijken en leuke dingen doen hihi.
Ook ben ik heel veel gaan sporten, dan kan ik echt mijn hoofd leeg maken enzo..

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 01:23

Bij mijn een na laatste break up heb ik echt last gehad van liefdesverdriet, en er waren toen ook dingen in de privé sfeer erbij wat het allemaal niet makkelijker maakte.
Toen ben ik begonnen op de stal waar ik des tijds een mega gaaf paard reed en heb daar heel wat tijd doorgebracht om m'n gedachten er even vanaf te zetten. In die tijd erg veel afgevallen omdat ik geen hap door m'n keel kreeg. Veel tijd door gebracht met een heel lief vriendinnetje (waar mijn ex tijdens onze relatie juist achteraan liep), veel met m'n mams zitten kletsen (en op schoot zitten huilen als 18 jarige :o )
Nog een tijd friends with benefits geweest met de knul, en hij bleef maar zeggen dat ie wilde dat het wel weer goed zou komen. Heb het een tijdje gepikt tot ik er schoon genoeg van had, waarop ik het contact heb verbroken. Wijze beslissing geweest, toen was het verdriet ook erg snel weg.
Laatste break up was echt een verademing, totaal geen verdriet omdat ik er eigenlijk al geen zin meer in had. Mijn eerste gedachte toen we er een punt achter hadden gezet, heel erg, was 'oef nu heb ik ook ff geen seks meer' :+

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 01:32

Pieter25 schreef:
LovingTweety schreef:
Begin mag je best jezelf heel zielig zijn. Daarna gewoon lol met vriendinnen gehad. Ik had 5 jaar een relatie waarvan 4,5 jaar samenwonen.

Nu ben ik alweer een maand of 8 samen met mijn huidige vriend en ik vind het heerlijk.

Er komt echt wel weer een nieuwe relatie.

Jawel, zijn genoeg vrouwen op deze wereld :') maar toch....

En dan hoef je nog niet eens ver te zoeken :')
En hoe ik er mee om ging? Janken, IJs eten, leven omgooien, vakantie en feesten :')
Laatst bijgewerkt door Astaloca op 09-05-13 01:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 01:32

Ik ga lekker feestjes pakken met mijn vriendinnetje en genieten van mannelijke aandacht.

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 01:38

Susyb schreef:
Geen flauw idee :') Ik ben forever-alone dus nog nooit meegemaakt.. haha
Als het niet zo is had het niet zo moeten zijn.. Ik was ook wel eens down als iets het niet 'werd' maar tja je kan iemand niet dwingen natuurlijk :) dus ik ga gewoon vrolijk verder *\o/*

Dat. En ik denk dat ik afleiding zou zoeken en m'n hart zou uitstorten bij een vriendin ofzo.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 03:42

eigenlijk alles wat me er zo min mogelijk aan laat denken en wat op dat moment kan.
Zijn er mogelijkheden te feesten feest ik lekker, ben ik thuis dan kijk ik film en uiteraard de paarden.
Soms naar een vriend/in

Maar moet zeggen dat ik eerlijk gezegd meestal vooral de problemen heb als t nog bezig is. Eventuele onzekerheid omdat je bang bent er teveel druk op te leggen en dus vooral kijkt hoe t gaat. Dan van ik meestal ook nog op onbereikbare types (nee niet vriendin, getrouwd of dergelijke maar op een ander gebied) Dus dat lijkt vaak ergens op te gaan lijken maar word het dan toch niet.
Nu ook weer iemand waar wel duidelijk uitgesproken is dat we een relatie hebben maar ik er eigenlijk niet zoveel van merk (Tis heel pril nog) en aangezien er nauwelijks te communiceren valt via telefoon en hij t druk heeft en ik m dus niet in real live zie op moment (waar we wel heel goed kunnen praten) zorgt dat bij mij voor een enorme onzekerheid/frustratie enc

Op zo'n moment zoek ik dus ook naar afleiding omdat ik anders teveel naar mn telefoon kijk, zie dattie online was en nog geen respons heb ;)
Mannen.