Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Evelyne79 schreef:never bin there, ben inmiddels dik 18 jaar samen met mijn 1ste vriendje![]()
![]()
Maar mijn advies, pak lekker je heerlijke haflinger Monty en ga heerlijk een paar uur een bosrit maken.
Monty helpt je wel met je hoofd leeg maken, enne............als je er dan toch bent, geef dat heerlijk peerd een dikke knuffel van me
Lekker door de bossen gegaloppeerd..
LovingTweety schreef:Begin mag je best jezelf heel zielig zijn. Daarna gewoon lol met vriendinnen gehad. Ik had 5 jaar een relatie waarvan 4,5 jaar samenwonen.
Nu ben ik alweer een maand of 8 samen met mijn huidige vriend en ik vind het heerlijk.
Er komt echt wel weer een nieuwe relatie.
maar toch....
Het stomme is dat ik prima weet wat me te doen staat, waar ik aan moet werken en dat ik afleiding moet zoeken. Maar het blijft lastig om geen contact meer te zoeken, ik heb nog zoveel te zeggen ..
Weer een stap verder in de toekomst. En ik ging gister naar een lange tijd weer naar m'n vader, kreeg sleutels van z'n huis overhandigt, omdat hij daar toch niet zo vaak meer is (vanwege zijn eigen nieuwe liefde) en dat ik en hij daar dan zouden kunnen slapen!
Au.
En dan was ik zelf nog wel degene die het uit heeft gemaakt.. Ik kon het gewoon echt niet aanzien wat voor verdriet ik hem deed. wat een gedoe he, die relaties

vaxie schreef:ik dacht: ik wil nóóóit meer een vriendje, ik blijf wel gewoon voor altijd single. maar die gedachte is na een paar dagen alweer weggegaan.En dan was ik zelf nog wel degene die het uit heeft gemaakt.. Ik kon het gewoon echt niet aanzien wat voor verdriet ik hem deed. wat een gedoe he, die relaties
daNiielle_ schreef:Hier ook iemand in hetzelfde schuitje. Meneer ging vreemd met iemand die ik heel goed ken. Op het moment dat ik mijn paard in moest laten slapen en mijn oma darmkanker zou hebben (blijkt nu gelukkig goedaardig te zijn.)
Sindsdien een tijd alleen maar heel kwaad geweest en eigenwijs verder gegaan met mijn leven, shoppen en hele dagen lekker op stal rondwandelen.
Helaas weten die twee mijn leven behoorlijk te verzieken, hoe hard ik ze ook probeer te ontwijken. Ben nu vooral een soort van losgeslagen imbeciel![]()
Vooral veel verdriet van alles, nog meer kwaadheid en andere momenten dat het me allemaal helemaal niets kan schelen. Lijk wel een jojo.
Maargoed het komt allemaal wel weer op zijn plek en vooral blijven denken aan zijn slechte dingen, alle dingen die je nu weer kan doen als jij dat wil en lekker verder gaan!
Zet jezelf ver boven hem en voel je vooral veel te goed voor hem!! Dat doet mij in ieder geval wel goed.![]()
En in mijn geval bedenk ik me maar dat zij altijd een tweede keus zou blijven, en vreemdgaan is niet bepaald een basis voor je relatie!
Bah tijd voor het weekend, tijd voor een feestje.

)
Pieter25 schreef:LovingTweety schreef:Begin mag je best jezelf heel zielig zijn. Daarna gewoon lol met vriendinnen gehad. Ik had 5 jaar een relatie waarvan 4,5 jaar samenwonen.
Nu ben ik alweer een maand of 8 samen met mijn huidige vriend en ik vind het heerlijk.
Er komt echt wel weer een nieuwe relatie.
Jawel, zijn genoeg vrouwen op deze wereldmaar toch....

Susyb schreef:Geen flauw ideeIk ben forever-alone dus nog nooit meegemaakt.. haha
Als het niet zo is had het niet zo moeten zijn.. Ik was ook wel eens down als iets het niet 'werd' maar tja je kan iemand niet dwingen natuurlijkdus ik ga gewoon vrolijk verder