Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Shirley: Ja, dat vind ik zo balen van PostNL.... op zich zou ik daar wel naar over willen stappen omdat ik het een hele grote plus vindt voor de ontvanger dat die dan zijn pakket beter kan volgen en meer inspraak heeft.
Maar het gedonder dat je er over hoort...en het niet netjes vergoed krijgen van manco zendingen dat schrikt me wel heel erg af. Het zijn toch regelmatig pakketten van honderden euro's die onderweg gaan
Dat van punt naar punt vind ik persoonlijk geen enorm voordeel, ik moet dan zelf een eind gaan rijden elke dag om het daar te krijgen, en de klant moet het ook nog eens gaan halen.... maar wellicht willen heel veel mensen die juist wel graag, ik heb geen idee. Vandaar het topic
Aan de andere kant, als mensen het graag op willen halen dan kan dat natuurlijk ook via PostNL op het postkantoor
pmarena schreef:Super bedankt allemaal
Ik vind het zelf inderdaad wel een leuk idee om meerdere mogelijkheden aan te bieden, iedereen heeft toch andere ervaringen en dan kan iedereen wel iets vinden waarbij die zich (redelijk) fijn voelt.
Maar ik kan natuurlijk moeilijk elke dag 5 verschillende adressen af gaan rijden om pakketten weg te brengen, het moet voor mij ook een beetje leuk blijven
Het idee dat er nu zit is om dan misschien PostNL aan te bieden als normale service waar ik elke dag mee kan versturen, en dan wellicht als extra opties het DHL4YOU gebeuren dat goedkoper is, en dan misschien nog een iets duurdere erbij voor de echt veeleisende mensen voor wie de eerste 2 opties niet goed / betrouwbaar genoeg zijn?
Ik ben flink aan het rondkijken
Kiala daar heb ik zelf eigenlijk he-le-maal niks mee maar ga ik ook even naar kijken, bedankt voor het noemen, ik zou er zelf helemaal niet aan gedacht hebben
pmarena schreef:Uiteraard ga ik dat helemaal goed uitzoeken en aangeven op de website
Blingh schreef:GLS daar werden de telefoons mee verzonden toen ik nog in het callcentre werkte, 3 keer drama. Pakketjes kwijt, niet aangeboden of bij het verkeerde adres. Ze zijn toen geswitcht naar PostNL.
K zou gewoon idd de mogelijkheid doen voor de opties PostNL en DHL. Verzekerd of onverzekerd, lijkt mij het beste