Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb weer enorm genoten van een voorstelling over hoe diep mensen kunnen zinken

of is dat gewoon in België? of ik heb het mis
kan ook heel goed hoor 

).. pik getrouwde mannen af .. ben een junk met een soa.. zou gek zijn op haar zoon
_lauraaa_ schreef:Inderdaad bij alles wat er gebeurd melding maken! Wij hebben ook dik 7 jaar zo'n buurman gehad. Was ook bekend bij de politie. Uiteindelijk kwam hij door de drank etc zo diep in de schulden dat hij moest verhuizen.
Maar wij hebben voor ieder ding waarmee hij ons lastig viel de politie gebeld. Deze kwamen gelukkig ook steeds.
Cayenne schreef:Tja, wat wil je dan? Je wil geen melding doen, kan niet met ze gaan praten etc etc. Er moet toch iets gebeuren?
Hebben je andere buren er geen last van?
Froukjeloves schreef:Ik zou het laten gaan, opnemen heeft geen zin..
Wij hebben ook dit gehad en had alles op genomen aan politie laten horen..
enige wat hun zeiden ja en? dit is geen bewijs, je kan stukken weggelaten hebben en aangepast..
Nu heb 2 jaar lang op me tenen geleeft maar ze zoeken ineens weer beetje contact.niet dat ik daar op zit te wachten.. dus doen we niet aan maar toch.. negeer het dan vinden ze het niet leuk meer en stopt het ook
Limanade schreef:Cayenne schreef:Tja, wat wil je dan? Je wil geen melding doen, kan niet met ze gaan praten etc etc. Er moet toch iets gebeuren?
Hebben je andere buren er geen last van?
Wat kan de politie ermee als ze over mij aan het banketstaaf zijn in de tuin? Wat kunnen ze met waterbalonnen die in mijn tuin worden gegooid?
Als ik ze daarvoor laat komen ben ik bang dat dat alleen maar provocerend werkt
Ik ga het sws met de wijkagent bespreken wat ik het beste kan doen... wat wijsheid is
little_birdy schreef:dat hoeft ook niet
ze komen juist omdat je niet voor ieder akkefietje belt
ga je dat wel doen nemen ze je niet meer serieus
Konstantine schreef:Jeetje, is dit nou nog niet voorbij?
Ze zijn wel volhardend zeg... Kan me voorstellen dat je woongenot aardig verziekt is zo en zou me ook een beetje onveilig voelen denk ik.