Kinderjeuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 16:21

Pantykous schreef:
Ik meld mij. Het leek wel van de een op de andere dag om te slaan! Heb ook een fantastische vent aan de haak geslagen en nu heb ik zo'n intense nesteldrang, ik word niet goed van mezelf.

Hey Sok! :D

Misschien dat het daardoor wel komt....
Nu ik een topkerel heb, dat het ineens allemaal klopt ofzo.

En inderdaad, ik word ook niet goed van mezelf.... :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:23

Haaaai :D

Bij mij is het dat echt hoor, heb zo'n superleuke vent nu. Had me het liefst gisteren al vol laten drukken :o Word er echt gek van, want zo was ik helemaal niet.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 16:24

NeverGiveUp schreef:
Lig even dubbel van je topic, jij schrijft echt hilarisch.
Jesus christ on a fiets cracker :')

Ik heb het nu al bij baby's, zou er zo eentje meenemen. Maar wel weer netjes terug geven bij poepluiers of projectiel kots.

*\o/* Thanks :D

paar weken geleden had ik ook zo'n ongeplande missie in de Blokker. :Y)
Twee kindjes met speen in de mond wijzend naar een knuffel ''Die, die!''
*smelt* + Kaap

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 16:25

Pantykous schreef:
Haaaai :D

Bij mij is het dat echt hoor, heb zo'n superleuke vent nu. Had me het liefst gisteren al vol laten drukken :o Word er echt gek van, want zo was ik helemaal niet.

:')

Ik ben blij dat ik niet de enige ben..... :Y)
Hoe lang ben jij nu samen?

Feiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:26

Haha de nesteldrang is hier ook echt omgeslagen toen er een fantastische vent op mijn pad kwam.
Tot grote vreugde van mijn ouders trouwens, want die hadden de hoop al bijna opgegeven :p

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:32

Hoe herkenbaar :D .

Ik wilde vroeger (lees: nog maar een jaar of twee terug) ook geen kinderen. Riep dat altijd heel erg hard en werd nogal vaak bekeken alsof ik van een andere planeet kwam. Maar ja, misschien komt het inderdaad door die ene topvent tegen te komen...maar mijn eierstokken rammelen bij momenten ook door heel mijn lichaam :D . Baby's waar ik vroeger alleen maar in zag "maar..heb je die luiers van die 'dingen' wel al eens goed bekeken?" :+ zijn nu plots zo aantrekkelijk, kleine irritante kleuters worden leuk..ik durf het nog steeds niet tegen mijn beste vrienden zeggen dat ik toch wel een hele grote kinderdrang heb gekregen want ooit zei één van hun tegen mij "jij gaat nog de eerste van ons zijn die zwanger wordt, je zal zien!" en ik heel verontwaardigd en boos "dat zal, ik ga nooooooooooit kinderen hebben, bah!" :') Durf nog steeds niet te zeggen dat ik fout was :') .

Helaas is het voor mij nu gewoon niet mogelijk ;( . Ik wil het dolgraag, ben bijna 25 wat ik zelf de perfecte leeftijd vind en heb een goede relatie...maar ik kan maar geen vast werk vinden en zo lang ik dat niet in orde heb durf ik gewoon niet om er aan te beginnen ;( . En als ik zie hoe vreselijk moeilijk het voor iedereen in mijn omgeving is om iets stabiel te vinden, vrees ik vaak dat ik toch nog een paar jaar op mijn eier(stokken) moet blijven zitten voordat ik het waar kan maken ;( .

Ladybird

Re: Kinderjeuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:35

Kirs _O- haha heerlijk geschreven! :') Succes ermee! :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:46

Ik meld me ook. Ben nu 32 en het begint ook te kriebelen. Ik lees overal dat het na je 34ste een stuk moeilijker gaat en de kans dat je zwanger word met de helft af neemt. Daar ben ik wel van geschrokken := Mijn vriend is bijna 36 en we zijn nu 4 maanden samen, dus nog wel te vroeg, maar maak me wel een beetje zorgen :o

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:49

Vandaar ook dat ik niet tot mijn 30ste wil wachten om te beginnen...ik ben veel te bang dat het toch niet zo snel gaat als gehoopt, ik misschien in de medische molen moet gaan en voor ik dat door heb ik te oud ben om het zo te mogen, laat staan om nog een tweede te krijgen..maar als het leven je niet anders geeft denk ik dat je gewoon weinig keus hebt...dus ik hoop dat mij bij alles miraculeus snel in zijn plooi valt...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:50

Kwanyin schreef:
Vandaar ook dat ik niet tot mijn 30ste wil wachten om te beginnen...ik ben veel te bang dat het toch niet zo snel gaat als gehoopt, ik misschien in de medische molen moet gaan en voor ik dat door heb ik te oud ben om het zo te mogen, laat staan om nog een tweede te krijgen..maar als het leven je niet anders geeft denk ik dat je gewoon weinig keus hebt...dus ik hoop dat mij bij alles miraculeus snel in zijn plooi valt...

Maar dan moet het in je relatie wel allemaal goed voor elkaar zijn. Ik wil me niet ergens instorten omdat het NU moet gebeuren. Daarvoor heeft het teveel gevolgen. Mijn relatie is nog maar 4 maanden oud en dat vind ik nog geen stabiele basis voor een kind, maar het jeukt wel := Het schijnt dan ook gemiddeld een jaar tot langer te duren voor je zwanger raakt. Wel erg lang.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 23-04-13 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:51

Leuk topic :P

Maar ts, als je een man, huis en een baan hebt, wat let je dan om aan kindjes te beginnen ;)

Edit: ow oeps, niet goed gelezen, jullie hebben nog geen huis samen :P
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 23-04-13 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:52

Ja precies, dat bedoel ik met als het leven je niets anders geeft heb je weinig keus :j . Als mijn vriend morgen zijn koffers pakt dan moet ik ook terug vanaf nul beginnen om iemand te zoeken waarbij ik hetzelfde nestgevoel heb, en als ik die pas op mijn 30ste tegenkom kan ik nu eenmaal ook niet zeggen "ik ga na twee weken mijn pil "vergeten", want ik moet en zal kinderen hebben"..dan heb ik ook maar te zien wat de toekomst mij nog gaat geven, of ik dat nu graag zo had gewild of niet.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:53

Of je moet naar de dichtstbijzijnde spermabank rennen, maar dat lijkt me ook geen goede basis :=

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:58

Wacht maar tot de tijd dat je gaat proberen, op de kalender kruisjes gaat zetten om je vent in bed te trekken (normaal leuk, maar niet als het is om nageslacht te produceren) en dan een half uur met je benen en kont omhoog tegen de muur gaat om het sperma zijn doel te laten bereiken :x
(dat is net zo'n geval van: Zoiets doe ik nooooit, echt niks voor mij! Wacht maar tot je een keer of 3 a 4 ongesteld bent geweest terwijl je denkt zwanger te kunnen zijn := )

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:58

_O- wat een leuk verhaal,
Wat let je?
Alls je denkt dat alles goedzit waarom niet?!
Zekerheid heb je nooit je gaat er vanuit...
Suceses

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:00

Urielle schreef:
Wacht maar tot de tijd dat je gaat proberen, op de kalender kruisjes gaat zetten om je vent in bed te trekken (normaal leuk, maar niet als het is om nageslacht te produceren) en dan een half uur met je benen en kont omhoog tegen de muur gaat om het sperma zijn doel te laten bereiken :x
)

HAHAHA, en werkt dat omhoog zitten ook serieus? _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:03

Cayenne schreef:
HAHAHA, en werkt dat omhoog zitten ook serieus? _O-

:j
Is alleen volkomen overbodig voor mannen met gezond zaad en vrouwen waar de zuurtegraad ok is :=
Maar bijna iedere vrouw die ik ken die zich ging verdiepen in het zwanger worden ging na de seks op zijn kop 'voor de zekerheid' :')
Vaak icm het aanpassen van het standje _O-

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:05

Hahaha Urielle ja dat zie ik mij inderdaad nog niet doen maar wie weet, als het te lang duurt... :')

Cayenne schreef:
Of je moet naar de dichtstbijzijnde spermabank rennen, maar dat lijkt me ook geen goede basis :=

Er zijn vrouwen die daar inderdaad naar toe gaan als ze al wat ouder worden en nog steeds geen partner, maar dat zie ik mezelf toch nog niet doen. In mijn hoofd hou ik er wel rekening mee, wat als vriendlief plots te benen neemt als ik een kind heb en ik kom er alleen voor te staan? Je kan er altijd alleen voor komen te staan, maar ik zou het niet al onmiddellijk willen opzoeken zeg maar...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:07

Uriellie, Mag ik vragen hoe oud jullie waren bij het zwanger proberen te worden en hoe lang het voor jullie heeft geduurd?

Kwanyin, ik kan me ook best voorstellen dat mensen dat doen, maar ik ben wel realistisch en weet dat ik in mijn eentje geen kinderen kan onderhouden, of tenminste niet op dit moment. Dat is trouwens niet de reden dat ik bij mijn vriend ben, hoor :D Zo desperate ben ik nou ook weer niet :')

Het lijkt trouwens ook wel alsof de 'pregnancy' tv programma's als paddenstoelen uit de lucht schieten. Of ik let er onbewust op en moet toch minder TLC gaan kijken :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:10

Haha geweldige OP :D heerlijk.

Ik herken het ook! Iedereen is zwanger, net bevallen of bezig met zwanger raken.. En mijn eierstokken gaan er van rammelen.
Helaas zit ik nog niet in de ideale situatie. -O- En vriend wil liever nog een jaar of 2 wachten..
Tsja, wat doe je er aan? Een baby born kopen? :') Ik weet het ook niet, maar mijn hormoontjes laten me soms echt niet met rust :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:13

Ik ben op mijn 26e zwanger geraakt van mijn eerste en was toen al dik een jaar (eigenlijk richting anderhalf) aan het proberen. Ze is geboren toen ik 27 was.
We hebben voor de tweede 2,5 jaar moeten proberen (toen dacht ik ook echt dat ik geen kinderen meer kon krijgen) en zij is geboren toen ik 31 was.
De derde is ongepland gekomen, op mijn 33e.
(en nu mag het van mij wel klaar zijn, het is echt compleet zo :D )

Ik vind het heerlijk, drie kinderen, maar iedereen die nog geen kinderen heeft, die raad ik echt aan: doe alles wat je nog wil doen, elke verre reis, elke droom, dingen als een jaar naar de States of naar Australie,... doe het nog en geniet ervan! En natuurlijk ook van de gewone dingen zoals heerlijk ongestoord een dag bij je paard hangen zonder een klein mormeltje wat afhankelijk van je is ;)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:14

Dat valt me op zich nog mee :j Je hoort ook van mensen die eind dertig zijn en het na een maand of 2 meteen al raak is. Je moet dus ook een portie geluk hebben, denk ik.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:17

Mijn vriend zou liever gisteren dan vandaag nog beginnen...hij is ook een paar jaar ouder dan ik en zijn biologische klok tikt al veel langer...heeft vast werk..er zijn soms momenten dat hij iets heeft van "ach kom, we zitten niet in de ideale situatie maar we gaan er gewoon voor en alles zal wel gewoon los lopen, zoveel koppels die 'oeps'zwanger worden in nog veel slechtere situaties die leven ook nog allemaal..." . Maar ik durf zo'n risico's gewoon niet nemen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:19

Ja, absoluut. Die testen met een eisprongmeting werken ook om beter te mikken hihihihi.
Maar bij mijn eerste werd ik elke maand echt gek van ellende, ik dacht elke maand zwanger te zijn, behalve de maand dat ik echt zwanger was. Ik heb letterlijk staan overgeven, zo schijnzwanger was ik :=

@Kwanyin, de ideale situatie komt nooit. Het is ook rot om net na een vast contract aan te moeten kondigen dat je zwanger bent... ;)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:19

Dat is (vind ik) ook best 'beangstigend'.. Je weet eigenlijk pas of je kinderen kan krijgen als je het gaat proberen. Misschien ben ik wel onvruchtbaar? Of is m'n vriend dat wel? Who knows....