Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:47

Nou volgens mij heeft Peter R de Vries zo een relatie, een huwelijk met nog een vriendin erbij en iedereen weet het van elkaar en vinden het allemaal prima.
Er heerst een onwijs taboe over zo'n onderwerp, maat er zijn wel meer open relaties, en dan is het toch juist makkelijk dat er zo'n site is.

Ik zie het probleem er niet zo van. Als je er zelf geen last van hebt en je partner gewoon vertrouwd, wat is dan het probleem. Er zal wel vraag naar geweest zijn, anders word zoiets niet opgezet.

Ikzelf ben ook gewoon monogaam hoor, dus heb er ook geen behoefte aan, maar heb zoiets van leef en laat leven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:48

Ik begrijp de verbazing niet helemaal.

Jullie doen net alsof iemand die in een slechte relatie zit, dit nog nooit eerder bedacht heeft.

Ieder zijn ding denk ik maar.

Er is nog veeeeeel meer walgelijks op tv, noem 1 voorbeeld: Barbie!

Chasey

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:49

Haal dat vieze woord eens weg :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:52

Ja ik hoorde hem ook op de radio. Op zich wel schokkend maar aan de andere kant gebeurt het ook zonder deze 'bedrijfjes'.
Overspel is iets heel veel voorkomends, in elke bevolkingsgroep. Ook bij de gewone mensen, ik hoor het veel om me heen. Mensen waarvan je het gewoon nooit verwacht zou hebben. Die er ineens vandoor gaan met de beste vriend van de man of met de buurman ofzo. Daar hoef je geen Van der Vaart voor te heten ofzo.
Dus tja... het gebeurt toch wel, met of zonder Victoria Milan.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:53

Normen en waarden zijn tegenwoordig ver te zoeken. Idem dito voor respect :n

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:54

Overspel is en blijft er altijd. Was vroeger niet anders. En het gebeurd overal. Maar om het nou te promoten op de radio? Ik ben daar zelf niet zo'n voorstander van. Maar ik kan me er nou ook weer niet druk over maken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:55

ladylay schreef:

Ik denk dat die vroeger ook al ver te zoeken waren maar toen werd het allemaal doodgezwegen.
Nu gaan mensen gewoon uit elkaar als ze het niet meer leuk hebben of als er overspel wordt gepleegd. Vroeger bleef je bij elkaar, vaak tegen wil en dank.
Ik weet niet wat beter is eigenlijk.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:56

ladylay schreef:

In de Bijbelse tijd was het niet anders :Y)
Mensen zijn net dieren; monogaam zijn is moeilijk en ook niet heel gunstig aangezien voortplanting wel nodig is voor het behoudt van het soort. Meerdere partners zorgen voor meer verschillen in de genetische poel. Dus kan zeker wenselijk zijn.
Helaas zijn de SOA's ook rijkelijk aanwezig :+

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:57

ik las de titel.... en ik dacht... jeetje een of andere gestoorde bokker die dit loopt te promoten :') Maar godzijdank, niet het geval!

Ik denk dat als je je huwelijk of relatie moet 'redden' door je partner een minaar/minares te geven, het einde toch al lang zoek is en er niks meer te redden valt. Voor mij zou het iig niet werken.

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:58

Zoals al eerder aangegeven in dit topic ben ik van mening dat er in je relatie/huwelijk/partnerschap al iets niet goed zit als je op zo'n advertentie ingaat. Het kan je interesse altijd wekken, maar op het moment dat jij ervoor kiest je aan te melden voor zo'n site en er op los te gaan daten..... Tja dan heb je 1. een partner die dat prima vind of 2. weinig normen en waarden of respect voor je huidige partner.

Laat ik het zo zeggen als ik er ooit achter moet komen dat mijn vent er nog een ander op na houdt dan heb ik er niet zoveel begrip voor :Y)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:59

Ik dacht hetzelfde itsmi.
Ik dacht eerst dat het een grapje was.
De reclame is al een tijdje op de radio te horen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 16:01

Maartje1990 schreef:
ik las de titel.... en ik dacht... jeetje een of andere gestoorde bokker die dit loopt te promoten :') Maar godzijdank, niet het geval!

_O- Fijn om te lezen dat ik zo hoog werd ingeschat *\%/*

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:12

Ja vechten voor een/je relatie is uit je spatlappen aan de buurman z'n *** hangen is in :oo ...... ik blijf binnen veilig bij m'n eigen vent :j laat de rest het maar uitzoeken met hun seksuele frustraties...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 16:13

Er was hier ook ergens een bokker die een tijd geleden heeft gepost dat ze een open relatie had. Weet niet meer wie het was, maar vind het bewonderenswaardig :j zou het zelf niet kunnen.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:19

Nee ik ook niet 365 x niks voor mij :n je weet ook niet wat die minnares allemaal afpiept in de tussen tijd voor je het weet heb je iets gaande tussen je benen wat er niet hoort en overdraagbaar is...bah!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:24

Boompje1985 schreef:
Nee ik ook niet 365 x niks voor mij :n je weet ook niet wat die minnares allemaal afpiept in de tussen tijd voor je het weet heb je iets gaande tussen je benen wat er niet hoort en overdraagbaar is...bah!

Maar ja, niemand weet of zijn/haar eigen vriend(in) zelf wel zo monogaam is en 'schoon' is.Het blijft een kwestie van vertrouwen natuurlijk. Of je moet je partner 24/7 achtervolgen :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:24

Oooh ja, net als die reclame;
"Ben je gelukkig getrouwd? Ik ook.... "

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:29

Ik vind zulke reclames echt kansloos. Logisch dat er steeds meer mensen gaan scheiden of uit elkaar gaan.
En dan vind nl het gek dat er zoveel niet meer samen zijn of een ander heeft.
Sommige mensen kunnen zich er niet van af blijven, en het loopt toch 9 van de 10 keer wel mis..
Ook weer zoiets; secondlove, ken je dat? Reclame op tv..

Afschaffen zulke reclames!

Edit; heb niet alle reacties gelezen!

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:33

Je zal je maar aanmelden op zo'n site en je man/vrouw daar tegenkomen :') Weet je wél meteen dat het waarschijnlijk echt niet goed zit met je relatie.
Maar net als de meeste bovenstaande bokkers, denk ik ook dat een affaire je eigen relatie niet gaat redden. Steek dan liever dáár je energie in??

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:37

JCDJK schreef:
Ik vind zulke reclames echt kansloos. Logisch dat er steeds meer mensen gaan scheiden of uit elkaar gaan.
Sommige mensen kunnen zich er niet van af blijven, en het loopt toch 9 van de 10 keer wel mis..

Vroeger gingen mensen vaak genoeg vreemd hoor, maar was scheiden niet makkelijk omdat vaak de vrouw afhankelijk was van de man, grote gezinnen etc.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:38

Ach, ik zou daar best over willen praten hoor.. Levenslang monogaam lijkt me in de meeste gevallen onhaalbaar en ik heb liever dat mijn lief een minnares er op na houdt dan het huidige echtscheidingspatroon dat velen hebben.. Tis maar sex hoor.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:38

Colway schreef:
JCDJK schreef:

Vroeger gingen mensen vaak genoeg vreemd hoor, maar was scheiden niet makkelijk omdat vaak de vrouw afhankelijk was van de man, grote gezinnen etc.

Ik zeg ook niet dat dat toen niet was :p
Het valt mij op dat er steeds meer mensen uit elkaar gaan.
Ze denken (soms) alleen maar aan hunzelf.
Het gras is groener aan de overkant, totdat de spanning eraf is en weer terug willen en dan is het pech hebben..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:42

troi schreef:
Ach, ik zou daar best over willen praten hoor.. Levenslang monogaam lijkt me in de meeste gevallen onhaalbaar en ik heb liever dat mijn lief een minnares er op na houdt dan het huidige echtscheidingspatroon dat velen hebben.. Tis maar sex hoor.

Ik heb liever dat mijn lief me gewoon het respect geeft dat ik verdien net zoals ik bij hem doe. Mijn zelfrespect is te hoog om "tweede keuze" te zijn in een relatie.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 16:42

Colway schreef:
JCDJK schreef:

Dat is nog steeds zo :j Ik ken iemand wiens man diverse keren is vreemd gegaan, maar ze hebben samen kinderen en een groot huis etc en in d'r eentje kan ze dat niet bijeen houden. Tja, ik denk dan: kwestie van prioriteiten stellen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:42

Nu mogen mensen gelukkig scheiden :j vroeger was het echt taboe := (nog steeds wel in bepaalde kringen).
Juliana bleef haar Berhard ook trouw, hij haar alleen niet :=