Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladylay schreef:Normen en waarden zijn tegenwoordig ver te zoeken. Idem dito voor respect
ladylay schreef:Normen en waarden zijn tegenwoordig ver te zoeken. Idem dito voor respect
Boompje1985 schreef:Nee ik ook niet 365 x niks voor mijje weet ook niet wat die minnares allemaal afpiept in de tussen tijd voor je het weet heb je iets gaande tussen je benen wat er niet hoort en overdraagbaar is...bah!
JCDJK schreef:Ik vind zulke reclames echt kansloos. Logisch dat er steeds meer mensen gaan scheiden of uit elkaar gaan.
En dan vind nl het gek dat er zoveel niet meer samen zijn of een ander heeft.
Sommige mensen kunnen zich er niet van af blijven, en het loopt toch 9 van de 10 keer wel mis..
Ook weer zoiets; secondlove, ken je dat? Reclame op tv..
Afschaffen zulke reclames!
Edit; heb niet alle reacties gelezen!
Colway schreef:JCDJK schreef:Ik vind zulke reclames echt kansloos. Logisch dat er steeds meer mensen gaan scheiden of uit elkaar gaan.
Sommige mensen kunnen zich er niet van af blijven, en het loopt toch 9 van de 10 keer wel mis..
Vroeger gingen mensen vaak genoeg vreemd hoor, maar was scheiden niet makkelijk omdat vaak de vrouw afhankelijk was van de man, grote gezinnen etc.
troi schreef:Ach, ik zou daar best over willen praten hoor.. Levenslang monogaam lijkt me in de meeste gevallen onhaalbaar en ik heb liever dat mijn lief een minnares er op na houdt dan het huidige echtscheidingspatroon dat velen hebben.. Tis maar sex hoor.
Colway schreef:JCDJK schreef:Ik vind zulke reclames echt kansloos. Logisch dat er steeds meer mensen gaan scheiden of uit elkaar gaan.
Vroeger gingen mensen vaak genoeg vreemd hoor, maar was scheiden niet makkelijk omdat vaak de vrouw afhankelijk was van de man, grote gezinnen etc.