mayniac_val schreef:Typisch mannending
Héél sterk ja.
Er zijn tig fora voor horloge-fanaten en daar zit minder dan een promiel vrouwen. De meeste heel grote internationale fora zijn zelfs vrouwvrij.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bambolina schreef:kan me maar éen reden voorstellen waarom een man zo'n patser ding draagt en dat is om even te laten zien dat ie centen heeft. En als ie dan tegenover me gaat zitten en nog even 'subtiel' zijn mouw wat optrekt mag ie van mij gelijk weer opstaan want daar kan ik dus helemaal niks mee!
SuzanH schreef:Geryon schreef:Jongens met ice watch? Zou écht een mega afknapper zijn voor mij
Mij dus ookals een jongen hem om heeft lijkt het echt op zo'n Lego blokjes horloge

)
Ken er zat die er niet mee showen en puur voor zichzelf een dure horloge kopen. Maar types die er zo mee showen zijn wel erg grappig/zielig
Vooral als het dan een neppe is
Iris82 schreef:Nee want ik heb er 0.0 verstand van en ik zou echt niet weten of zo'n horloge nou 2000 euro waard is of een grote nepperd van 50 euro.
Geryon schreef:Welke bedoel je dan?
Geryon schreef:Ik begrijp er weer eens geen moer van.
Maar mijn ervaring is wel dat de echt mooie horloges (mijn smaak bij mannen) ook de duurdere zijn
Huertecilla schreef:Geryon schreef:Ik begrijp er weer eens geen moer van.
Maar mijn ervaring is wel dat de echt mooie horloges (mijn smaak bij mannen) ook de duurdere zijn
De vraag was of het mannending überhaupt gezíen wordt.
Daar zijn verschilende antwoorden op.
Dat houdt in dat je als man je horloge dus perfect als selectiecriterium kan gebruiken![]()
Het is maar net wat voor vrouw je wil aanspreken, wat je kiest dus.
Interessant.