xSaarSaar schreef:Die sieradendoosjes zijn schattig!
Hoe maak je die stof eromheen? Gewoon lijmen?
yup

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinniej schreef:*meldt zich*
Wat een gave dingen komen er voorbij!
Ik heb tot nu toe nog niet zo heel veel gemaakt, maar ik heb wel heel veel ideeën (waar dus soms niets van terecht komt). Ik heb wel al best veel sieraden gemaakt en mannenshirts verknipt tot wat leukere shirts voor vrouwen laat maar zeggen, maar ik weet niet of dat interessant is om te showen.
Zodra ik één van m'n plannetjes uitvoer zal ik dat wel laten zien.
Ik heb tot nu toe nog niet zo heel veel gemaakt, maar ik heb wel heel veel ideeën (waar dus soms niets van terecht komt). Ik heb wel al best veel sieraden gemaakt en mannenshirts verknipt tot wat leukere shirts voor vrouwen laat maar zeggen, maar ik weet niet of dat interessant is om te showen.
Eleionomae schreef:je mag ze er wel gewoon uitknippen hoor, maar stel je wilt m nog eens maken in n andere maat, ja dan heb je n probleem haha. Tis maar net wat je zelf wil. Ken genoeg die patronen wel knippen omdat ze toch weten dat ze m niet nog eens gebruiken