Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dollyspikkel schreef:Ik ben dol op pretparken (al zijn er toch af en toe attracties waar ik niet op durf, schijterd die ik ben), ik ben al geweest in (ik zal er wel een paar vergeten zijn, waar ik de naam niet meer van herinner, oa een park waar je gratis friet en chocomelk? kreeg):
bellewaerde
plopsaland
bobbieaanland
efteling
toverland
slagharen
movie world (is intussen movie park geworden)
phantasialand
spreepark (verlaten, telt dus technisch gezien niet)
disneyland parijs
asterixpark
legoland
Leuk tussendoor patatjes eten etc. Super leuk
LoveBodin schreef:Hier Efteling, Walibi, legoland Dk (telt dat ook) en Linnanmäki (Helsinki).
Vind Efteling geweldig voor de sfeer, walibi leuk voorr achtbanen, maaarr Linnanmaki is the best. Middenin de stad, dus als je omhooog gaat (in achtbanen) kan je de hele stad zien. Dat is zo gaaf.wil nogo wel naar een disney park =D

maar sommigen denken daar anders over.
.
. Keet schreef:LoveBodin schreef:Hier Efteling, Walibi, legoland Dk (telt dat ook) en Linnanmäki (Helsinki).
Vind Efteling geweldig voor de sfeer, walibi leuk voorr achtbanen, maaarr Linnanmaki is the best. Middenin de stad, dus als je omhooog gaat (in achtbanen) kan je de hele stad zien. Dat is zo gaaf.wil nogo wel naar een disney park =D
Voordeel van linnanmäki is dat je soort rittenkaarten kan kopen (ook voor het gehele park) Vond het qua oppervlakte best klein en hutjemutje maar wel leuk om eens heen te gaan. Wij zijn er gewoon doorheen gewandeld en hoefde daarvoor gelukkig niet te betalen.
Helsinki is een geweldige stad, echt een aanrader!
Ben dol op Disney en dus al meerdere keren in Parijs geweest. Dit jaar gaan we in Florida diverse parken bezoeken
Walibi en de Efteling zijn ook wel leuk, ligt beetje aan de dag dat je erheen gaat.
Europapark is ook wel leuk, gave achtbanen en een mooie omgeving. IMO een combi van Walibi en de Eftelingmaar sommigen denken daar anders over.
wij konden overal gratis heen, lerarendag oid.
Daarnaast ben ik ook nog in Legoland en Disneyland Parijs geweest. Op mijn verlanglijstje staat Disney in Florida!

Lynn_Noname schreef:LoveBodin schreef:Waar is Europapark eigenlijk?
Europa-Park ligt in Rust bei Freiburg (Duitsland), tegen het zwarte woud. Het is een eindje rijden, maar het is het meer dan waard!
dollyspikkel schreef:dollyspikkel schreef:Ik ben dol op pretparken (al zijn er toch af en toe attracties waar ik niet op durf, schijterd die ik ben), ik ben al geweest in (ik zal er wel een paar vergeten zijn, waar ik de naam niet meer van herinner, oa een park waar je gratis friet en chocomelk? kreeg):
bellewaerde
plopsaland
bobbieaanland
efteling
toverland
slagharen
movie world (is intussen movie park geworden)
phantasialand
spreepark (verlaten, telt dus technisch gezien niet)
disneyland parijs
asterixpark
legoland
Ik heb er echt geen idee meer van, de naam zegt me ook niks, volgens mij was het zelfs een Duits pretpark... Toch bedankt voor de suggestie.
Super gaaf wel ver rijden.
geen aanrader vind ik zelf
Te lang geleden.
Te lang geleden
Te lang geleden
), ik ben al geweest in (ik zal er wel een paar vergeten zijn, waar ik de naam niet meer van herinner, oa een park waar je gratis friet en chocomelk? kreeg):
)
)