Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbiezira schreef:Ellie_F schreef:Waarom is dat onnodig Seven? Ts doet haar verhaal en noemt de feiten zoals haar vriend het heeft gezien.
Ik denk dat Seven probeert aan te geven dat als het 3 Nederlanders waren geweest er ook niet "aangevallen door 3 Nederlanders" had gestaan. Waarschijnlijk labelt men dus onbewust nog heel vaak bijvoorbeeld de Marokkanen en Turken. Voor ons is de afkomst niet relevant, voor de politie daarentegen wel.
Seven schreef:Dat is zeker schrikken, ik hoop dat hij er goed door komt en niet te veel schrik blijft houden sterkte. Verder vind ik ras vermelding wat onnodig 3 mannen was in mijn ogen voldoende geweest.
mellanion84 schreef:Wat een laffe actie! Hou je vriend goed in de gaten, weet helaas uit ervaring dat zo'm geweldadige overval heel veel bij iemand los maakt. Ik heb een paar weken liggen vechten in mijn slaap, schreeuwde met regelmaat mijn moeder wakker. Als je vriend dit soort dromen heeft, laat hem ze dan uitvechten, het moet uit je systeem. Verder inderdaad slachtofferhulp inschakelen en hou hem 1 ding steeds voor, je had niet meer kunnen doen dan wat je gedaan hebt!
Heel veel sterkte de aankomende tijd!
Seven schreef:Dat is zeker schrikken, ik hoop dat hij er goed door komt en niet te veel schrik blijft houden sterkte. Verder vind ik ras vermelding wat onnodig 3 mannen was in mijn ogen voldoende geweest.
Little_Gift schreef:Als ze zijn ID en dergelijke hebben... dan hebben ze ook zijn adres?
Ik neem aan dat dat ook vermeld staat in Nederland op de documenten, zoals hier in België?
Indien dit correct is... let aub goed op... de woorden "we maken hem kapot" klinken mij namelijk eerder als een waarschuwing in de richting van inbraak enz...
Meld je bezorgdheid hieromtrent nog even bij de politie!
Sterkte voor je vriend (en voor jou natuurlijk!!)!