Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nafnaf schreef:aoh.. kan het niet laten om toch even mee te praten..![]()
Paardje spelen elke pauze de tuigjes die onze school altijd had heb er wel 3 gebroken omdat ik een wild paard speelde... Mhhhhh met de naam spirit. Beetje erg dit als ik er overna denk hoe heb ik dat kunnen doen
ohja en ooit op pony kamp had de leiding hindernissen neergezet en wij mochten er over heen springen. nou ik ben altijd de kleine smurf in de groep en ja er kwam een hoge hindernis ik denk ik haal em wel nou.. het bleek dus dat er gelijk nog een hindernis achteraan kwam OEPS! niet gezien lag ik plat op de grond lekker zand te happen..
MaudW schreef:nafnaf schreef:aoh.. kan het niet laten om toch even mee te praten..![]()
Paardje spelen elke pauze de tuigjes die onze school altijd had heb er wel 3 gebroken omdat ik een wild paard speelde... Mhhhhh met de naam spirit. Beetje erg dit als ik er overna denk hoe heb ik dat kunnen doen
ohja en ooit op pony kamp had de leiding hindernissen neergezet en wij mochten er over heen springen. nou ik ben altijd de kleine smurf in de groep en ja er kwam een hoge hindernis ik denk ik haal em wel nou.. het bleek dus dat er gelijk nog een hindernis achteraan kwam OEPS! niet gezien lag ik plat op de grond lekker zand te happen..
Haha zandhappen en er was niet eens een paard voor nodig!!
FirebirdM schreef:[ Afbeelding ]
![]()
Maarre... Ponyplay is toch niet zo onbekend of kom ik nou gewoon weer op de verkeerde plaatsen?
xTammyy schreef:Klopt, maar reportage is een programma afkomstig uit het buitenland, gekocht door sbs en daarom niet terug te kijken omdat het geen eigen productie is. Daarom kan je bij rtl bijvoorbeeld antm niet terug kijken.