en onder mijn bed meerdere keren 10 euro enzo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) dat ik die tas ergens heb neergegooid. Vervolgens heb ik de volgende dag helemaal niet meer aan die tas gedacht, omdat ik er verder alles al uit had gehaald. Weken later, tijdens het opruimen van mijn kamer, vond ik hem terug met 20 euro erin. Was een leuke meevaller
. iloveyah87 schreef:Ik ben ooit een 25 gulden briefje tegen gekomen in de voering van een oude jas. We zaten toen inmiddels al een aantal jaren in de euro's
We zaten toen ook al een aantal jaar in de euro's.
Quir schreef:Ik vind ook altijd geld... Zo had ik laatst 800 euro gekregen van mijn baas en dacht, dat berg ik goed op in het laatje van mijn kast, omdat ik er niet mee in mijn portemonnee mee wilde lopen over straat. Kom ik een paar maanden later dat ik mijn kamer aan het opruimen ben, 800 euro tegen (helemaaaaaal vergeten). Was wel een hele toffe meevaller, haha.
Quir schreef:Ik vind ook altijd geld... Zo had ik laatst 800 euro gekregen van mijn baas en dacht, dat berg ik goed op in het laatje van mijn kast, omdat ik er niet mee in mijn portemonnee mee wilde lopen over straat. Kom ik een paar maanden later dat ik mijn kamer aan het opruimen ben, 800 euro tegen (helemaaaaaal vergeten). Was wel een hele toffe meevaller, haha.
Sting schreef:Quir schreef:Ik vind ook altijd geld... Zo had ik laatst 800 euro gekregen van mijn baas en dacht, dat berg ik goed op in het laatje van mijn kast, omdat ik er niet mee in mijn portemonnee mee wilde lopen over straat. Kom ik een paar maanden later dat ik mijn kamer aan het opruimen ben, 800 euro tegen (helemaaaaaal vergeten). Was wel een hele toffe meevaller, haha.
Dat had ik laatst met een rekening waarvan ik niet meer bewust wist dat ik die had (als ik er goed overnadacht wel, maar niet zo 123 bij mijn 'vermogen' gerekend). Achteraan gebeld: €2.200 euro. Tsjakka! En dat als student
En oud portemeneetje waar nog 10 cent in zat.Vind je opeens een grote pot denk je dat er geld in zit zijn het bierdoppen. En dan kom ik ook noig een oude kneedgum tegen helemaal verschimmeld
heul smakelijk