Om aan geld te komen ga je.............

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:17

Wat een stom iets. En ook nog lachen omdat die vrouw dr haar verknipt is. Pf

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:18

Ik snap eigenlijk ook niet dat je dat hebt gedaan.
Ik heb altijd klusjes gedaan. Kreeg zelfs geld omdat ik een paard verzorgde. wou ik nooit aannemen omdat ik eigenlijk alleen de lusten had en neit de lasten. Hoefde niet uit te mesten en niks. Alleen maar beweging geven. Maar ja als ik het weigerde dat zat het later wel in me tas op in de poetsbak of wat dan ook. Voelde me daar heel ongemakkelijk bij omdat ik het niet voor geld deed, maar voor mijn eigen plezier en om de eigenaar een plezier te doen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:18

vuurneon schreef:
ik vind het ook vreselijk dat iedereen zich bijvoorbeeld ook therapeut mag noemen... Moet een beschermd beroep worden. Overigens wel een makkelijke manier om geld te verdienen :+ je hebt er geen enkele opleiding voor nodig, alleen een vlotte babbel }>

Tien keer raden.... TS is therapeut _O- _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:19

Ja, schandalig. Als je mij zo verknipt had had ik je opgezocht en een nieuwe knipbeurt door een professionele kapper door jou betaald geëist.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:19

Hhilde schreef:
vuurneon schreef:
ik vind het ook vreselijk dat iedereen zich bijvoorbeeld ook therapeut mag noemen... Moet een beschermd beroep worden. Overigens wel een makkelijke manier om geld te verdienen :+ je hebt er geen enkele opleiding voor nodig, alleen een vlotte babbel }>

En counseler (??).

kiki1976

Re: Om aan geld te komen ga je.............

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:21

Nee gelukkig kan ik me zelf recht in de spiegel aankijken en heb ik dat soort dingen nooit gedaan.
Een kennis van ons stond met kleding op de markt (door heel NL) en daar ging ik jaren mee mee om te werken. Verdiende leuk, begon als 12 jarige met FL 50,- per dag

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:21

Hhilde schreef:
vuurneon schreef:

_San87_ schreef:
En counseler (??).

Tsja, ik schaam me dan ook af en toe geregeld als ik zeg dat ik coach ben.
Omdat iedereen zich coach mag noemen en je er toch coaches bij hebt zitten, tenenkrommend.
Maar dat vind ik ook van psychologen en psychiaters hoor.
En nog wel meer beroepen trouwens. Soms is het echt afgrijselijk.

Maar TS, werkelijk, hoe durf je?! :oo
Ik ben daar punt 1 een veel te grote lafbek voor, maar ik zou het anders nog niet eens kunnen.
Dit is liegen en bedriegen als je het mij vraagt. Waar is je waardigheid zeg? :\

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:23

Psychiater is goddank wél een beschermd beroep; anders zou nog een aap medicatie mogen voorschrijven.

Psychologie is helaas geen beschermd beroep (uitzondering GZ) en elke aap mag ook zelfs psycholoog noemen...
(Nee dit niet om mensen op een idee te brengen :') maar iedereen mag zich prima psycholoog noemen en het bordje op de deur schroeven :P)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 06-03-13 20:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:23

Oei, ik vind jouw actie ook niet echt om te lachen. Het is wel iemands uiterlijk waar je mee speelt.. Ga dan honden uitlaten ofzo.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:24

vuurneon schreef:
Psychiater is goddank wél een beschermd beroep; anders zou nog een aap medicatie mogen voorschrijven.

Psychologie is helaas geen beschermd beroep (uitzondering GZ) en elke aap mag ook zelfs psycholoog noemen...
(Nee dit niet om mensen op een idee te brengen :') )

Maar zelfs in dat prachtig beschermde beroep zitten een hoop prutsers bij. :=

Je hebt wel goede hoor, maar goed zoeken. :j

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:25

Daenerys schreef:
Oei, ik vind jouw actie ook niet echt om te lachen. Het is wel iemands uiterlijk waar je mee speelt.. Ga dan honden uitlaten ofzo.

Oh my! Nee! :oo Er lopen al te veel minder fijne personen op de wereld met een uitlaatservice...
Ga liever achter de kassa zitten!

Raponsje

Re: Om aan geld te komen ga je.............

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:27

Net als TS een dieet groep voor kinderen wilde starten...
Doe maar gewoon niet.

Snap niet dat je hier niet van geleerd heb.
Dit had je bij mij niet moeten proberen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:29

nou nou zeg. TS was waarschijnlijk jong/puber, iedereen doet in z'n pubertijd domme dingen. Hersenen zijn ook nog gewoon niet fatsoenlijk ontwikkeld en een puber kan nog niet zo goed verbanden leggen tussen wat ze denken wat goed is en wat daadwerkelijk goed is. Hoeft TS niet zo de grond in te stampen, ze doet het nú toch ook niet meer?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:29

Kuggur schreef:
Werpt een interessant licht op je karakter TS.
Zeker in betrekking tot andere zaken die je hier op bokt verspreid....

nou zeg dat, volgens mij verdiend ze ook nog geld met andere , niet zulk betrouwbare zaken

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:30

En ts gaat hier denk ik niet meer antwoorden :n :')

hutch84

ts
ik vind de reactie van sommige een beetje te ver gaan.. ( hoewel het lijkt of sommige een persoonlijk iets tegen je hebben )

er stond namelijk te lezen dat je, aan het leren was.. om je dan voor oplichter of iets in die trend uit te maken, vind ik dan weer niet netjes..
in mijn ogen overschatte je jezelf en als je dit 2 keer gedaan heb ben je in mijn ogen nog geen oplichter.

MAAR zou ik je het in dank afnemen nee niet echt en zou je toch echt nog wel even op zoekenom mijn geld terug te krijgen
Laatst bijgewerkt door hutch84 op 06-03-13 20:37, in het totaal 2 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Maartje1990 schreef:
nou nou zeg. TS was waarschijnlijk jong/puber, iedereen doet in z'n pubertijd domme dingen. Hersenen zijn ook nog gewoon niet fatsoenlijk ontwikkeld en een puber kan nog niet zo goed verbanden leggen tussen wat ze denken wat goed is en wat daadwerkelijk goed is. Hoeft TS niet zo de grond in te stampen, ze doet het nú toch ook niet meer?

Ah kom op, zelfs een puber weet dat je niet zomaar haren moet gaan knippen voor geld :').

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:31

Maartje1990 schreef:

Juist als je volwassen bent is dat toch iets om je voor te schamen ipv hier humoristisch te plaatsen? Ik vind er niets 'whaha' aan namelijk :n en die vrouw die het is overkomen ook niet.
Het is de toon die de muziek bepaald immers.. En die toon heeft de ts in mijn ogen volledig verkeerd gekozen.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 06-03-13 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:32

Om eea hier boven nog verder te nuanceren: de termen therapeut en psycholoog zijn geen wettelijk beschermde titels. Echter de titels psychotherapeut, GZ psycholoog en Klinisch psycholoog zijn wél wettelijk beschermd ( evenals idd psychiater), wat wil zeggen dat het strafbaar is om jezelf zo te noemen, zonder dat je daartoe bevoegd bent.

Maar on topic:
Beste TS: ik snap niet hoe je gedúrft hebt om a) te knippen terwijl je dat niet kon, en b) hier geld voor aan te nemen!
( die laatste stap maakt voor mij overigens het verschil tussen "dom" en inderdaad "de boel gewoon oplichten)

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:32

Hhilde schreef:
Daenerys schreef:

Oh my! Nee! :oo Er lopen al te veel minder fijne personen op de wereld met een uitlaatservice...

Ja, maar ik ga er vanuit dat de TS wel een hart voor dieren heeft gezien ze op een paardenforum zit ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:33

Daenerys schreef:
Hhilde schreef:

Ja, maar ik ga er vanuit dat de TS wel een hart voor dieren heeft gezien ze op een paardenforum zit ;)

Posten op een paardenforum zegt daar helemaal niks over...

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:34

Dit is echt geen leuk grapje! kijk als je je een keer vergist dat je toch niet zo goed kan knippen oke, dat kan gebeuren maar daarna nog leuk iemand gaan knippen vind ik echt niet kunnen! wat denk je dan wel niet ?! je laat diegene dan wel mooi voorschut lopen voor een hele tijd... ik zou het daar zeker niet bij laten zitten, als ik een van die twee ''klantjes'' van jou zou zijn geweest...
ga dan achter de kassa zitten of doe iets anders, nuttigs, en ook iets wat eerlijk is.

ik heb altijd eerlijk mijn geld verdiend.. oppassen, thuis helpen op de boerderij, in een restaurant werken, krantjes rondbrengen, les geven, poetsen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:34

_San87_ schreef:
Maartje1990 schreef:

Ah kom op, zelfs een puber weet dat je niet zomaar haren moet gaan knippen voor geld :').

als je goed leest lees je ook dat ze een opleiding deed.

En ach, achteraf er toch een beetje de lol van inzien van 'god, dat ik dát heb gedaan', kan ik eigenlijk nog wel snappen. Natuurlijk zal ze 't vast stom vinden.

Nee, sorry ik vind het niet netjes dat TS hier zo ontzettend wordt aangevallen van iets dat jaren geleden is gebeurt :n
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 06-03-13 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:35

Wij zijn toch allemaal puber geweest?! en ik kan je vertellen dat ik hele puberale domme dingen heb gedaan, maar ik vind dat het verhaal van TS daar helemaal niets mee te maken heeft!
Dat is gewoon absurd! Je voordoen als bekwaamd kapster en het haar van een ander compleet verzieken terwijl je er trots op bent omdat je er geld mee verdient hebt?!

Ik kan je vertellen dat als dit geintje bij mij geflikt zou zijn ik je tot het andere eind van de wereld achterna had gezeten! Gek zeg!

Ik heb mijn centjes als puber in de kassen verdient door komkommers te plukken, rozen te pluizen en gerbera's schoon te maken. Ik werkte hard voor mijn centjes als puber (en nog steeds) en heb daar veel leuke dingen mee kunnen doen.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:36

Ts ik ga je niet de grond intrappen, want ik ken je verder totaal niet. Maar ik hoop wel dat jij zelf inmiddels snapt dat dit echt niet kan en dat het ook ontzettend ongepast is om dit zo op internet te zetten