Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:vuurneon schreef:ik vind het ook vreselijk dat iedereen zich bijvoorbeeld ook therapeut mag noemen... Moet een beschermd beroep worden. Overigens wel een makkelijke manier om geld te verdienenje hebt er geen enkele opleiding voor nodig, alleen een vlotte babbel
Tien keer raden.... TS is therapeut![]()
Hhilde schreef:vuurneon schreef:ik vind het ook vreselijk dat iedereen zich bijvoorbeeld ook therapeut mag noemen... Moet een beschermd beroep worden. Overigens wel een makkelijke manier om geld te verdienenje hebt er geen enkele opleiding voor nodig, alleen een vlotte babbel
Tien keer raden.... TS is therapeut![]()
_San87_ schreef:En counseler (??).
vuurneon schreef:Psychiater is goddank wél een beschermd beroep; anders zou nog een aap medicatie mogen voorschrijven.
Psychologie is helaas geen beschermd beroep (uitzondering GZ) en elke aap mag ook zelfs psycholoog noemen...
(Nee dit niet om mensen op een idee te brengen)
Maartje1990 schreef:nou nou zeg. TS was waarschijnlijk jong/puber, iedereen doet in z'n pubertijd domme dingen. Hersenen zijn ook nog gewoon niet fatsoenlijk ontwikkeld en een puber kan nog niet zo goed verbanden leggen tussen wat ze denken wat goed is en wat daadwerkelijk goed is. Hoeft TS niet zo de grond in te stampen, ze doet het nú toch ook niet meer?
Maartje1990 schreef:nou nou zeg. TS was waarschijnlijk jong/puber, iedereen doet in z'n pubertijd domme dingen. Hersenen zijn ook nog gewoon niet fatsoenlijk ontwikkeld en een puber kan nog niet zo goed verbanden leggen tussen wat ze denken wat goed is en wat daadwerkelijk goed is. Hoeft TS niet zo de grond in te stampen, ze doet het nú toch ook niet meer?
Hhilde schreef:Daenerys schreef:Oei, ik vind jouw actie ook niet echt om te lachen. Het is wel iemands uiterlijk waar je mee speelt.. Ga dan honden uitlaten ofzo.
Oh my! Nee!Er lopen al te veel minder fijne personen op de wereld met een uitlaatservice...
Ga liever achter de kassa zitten!
Daenerys schreef:Hhilde schreef:
Oh my! Nee!Er lopen al te veel minder fijne personen op de wereld met een uitlaatservice...
Ga liever achter de kassa zitten!
Ja, maar ik ga er vanuit dat de TS wel een hart voor dieren heeft gezien ze op een paardenforum zit
_San87_ schreef:Maartje1990 schreef:nou nou zeg. TS was waarschijnlijk jong/puber, iedereen doet in z'n pubertijd domme dingen. Hersenen zijn ook nog gewoon niet fatsoenlijk ontwikkeld en een puber kan nog niet zo goed verbanden leggen tussen wat ze denken wat goed is en wat daadwerkelijk goed is. Hoeft TS niet zo de grond in te stampen, ze doet het nú toch ook niet meer?
Ah kom op, zelfs een puber weet dat je niet zomaar haren moet gaan knippen voor geld.