Het voorkomen van relatieastma

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:18

Hahaha leuk geschreven!!!! :j

Ik ben een jaar samen met vriendjelief ( helemaal niet lang hoor maar toch)
En heb altijd al veel te snel geroepen: ik hou van je! tegen vriendjes die je een week had :p

Toevallig zei hij t laatst voor t eerst toen ik ontzettend down was en lag te janken in zijn armen.
Dat beurt je dan wel op! :)
Wel merk ik dat er echt betekenis achter zit, in vergelijking met een paar jaar terug als nog jonge puber.
Ik heb wel geleerd om niet gelijk te roepen dat ik van iemand hou.

Moest wel erg lachen om hoe je t beschreven hebt :')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 10:56

Fred_Kroket schreef:
Whahahaha! Geeeeeeeniaaaal! Heerlijk herkenbaar! Mijn ex kwam er het eerste mee binnen een week en ik schrok me nogal dood... eerhm ja, ik vind je ook lief... :')

Ik kan je denk ik niet helpen, misschien komtie er zelf wel mee! :j Maar echt te leuk geschreven en fantastische titel!

Bedankt iedereen voor de complimenten :oo *\o/*
Ailill schreef:
Ik verkeer nog steeds in shock babe, ik heb je over heel wat gasten horen praten maar zoals ik je afgelopen nacht hoorde praten was een unicum _O-

Ik weet het, het is ernstig.... Maar allemaal gemeend :o
Nathaliefje schreef:
Haha ik was er zó van overtuigd dat dit ging leiden tot : "wil je bij me intrekken in mijn nieuwe huis" - vraag :D De "ik hou van je" komt vanzelf joh, als jij voelt dat het het juiste moment is, gewoon doen ! :D

Ik heb dit wel al een paar keer van hem gehoord :D ''Kom je toch gewoon lekker hier wonen'' :Y) :')

@_Micha_ : Oke, het kan dus altijd erger.... _O-
@set_elkol: Inderdaad, zoals jij het omschrijft, dat bedoel ik.....
@Saintelette: Heftig :(:) Maar dat versnelt wel het 1 en ander ja.... Met stempel inderdaad, maar ik wil het ook niet overhaasten hoewel het inmiddels niet op maar over mijn lippen hangt.... :Y)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:55

set_elkol schreef:
ik weet precies welk gevoel je bedoelt, anders dan verliefdheid, zo'n koesterend liefdevol knuffelgevoel dat je hart bijna zwelt :P

ja en de woorden niet uit je strot krijgt, terwijl je het wel van de daken af zou willen schreeuwen......
en het dagen, weken, maanden al uitstelt.... :o :o :o

Furbie11

Re: Het voorkomen van relatieastma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:31

Ik herken je verhaal. Het is zo fijn om te horen als iemand zegt dat hij van je houdt.
Vroeger was het al voordat je verkering had zij je al tegen een jongen "Ik hou van jou".

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:39

Relatieastma :')

Nieuwe term voor mij en die hou ik er in. _O-

Tja, wanneer zeg je dat...poeh. Ik was blij dat mijn man het als eerste zei. Was dat ook de wereld uit...nee in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:40

Op een zeker moment zal je het er wel eens uit gooien voor je er erg in hebt :Y) Hier zeggen we als variant "ik zie je graag" ipv "ik ben gek op je". de woorden "ik hou van je" zijn nog klein tikje zwaarder, maar die volgen later vaak ook vanzelf.

Vriendje was hier de eerste die het zei, was ook compleet verrast. Waren toen iets meer dan een maand samen. Intussen zijn we al zowat 1,5 jaar een stel en dat puberale verliefde gedoe hebben we nog steeds :') De ene keer iets ernstiger dan het andere maar goed, het kenmerkt ons wel en de meeste mensen vinden het alleen maar schattig en mooi om te zien. Zijn afwezigheid voor zijn werk zal er ook wel aan bijdragen, we zien elkaar slechts 6 maanden/jaar.
Het gevoel wordt alleen maar sterker, elke keer is het nog wat groter en intenser dus hey, geniet ervan zou ik zeggen :)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 00:12

En ik maar denken dat ik de enigste was, die daar zo over na denkt hahaha,
Geweldig hoe je het omschrijft,
Bij mij flapt het er elke keer bijna uit :+
maar ik voel me dan weer zo "gehaast" als ik dat nu al ga zeggen :+

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 10:32

Angeliquee18 schreef:
En ik maar denken dat ik de enigste was, die daar zo over na denkt hahaha,
Geweldig hoe je het omschrijft,
Bij mij flapt het er elke keer bijna uit :+
maar ik voel me dan weer zo "gehaast" als ik dat nu al ga zeggen :+

Dat denk ik dus ook :o
Dat ik weer te snel ben met dit soort dingen...... :')

Maar ''vroeger'' zei ik het omdat het erbij hoorde ofzo :o? Je had een vriendje, dus dan zei je dat....

Maar nu.... Gewoon een gevoel

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 10:34

NatasjavE schreef:
Relatieastma :')

Nieuwe term voor mij en die hou ik er in. _O-

Tja, wanneer zeg je dat...poeh. Ik was blij dat mijn man het als eerste zei. Was dat ook de wereld uit...nee in.

:Y)

Varekaj schreef:
Op een zeker moment zal je het er wel eens uit gooien voor je er erg in hebt :Y) Hier zeggen we als variant "ik zie je graag" ipv "ik ben gek op je". de woorden "ik hou van je" zijn nog klein tikje zwaarder, maar die volgen later vaak ook vanzelf.

Vriendje was hier de eerste die het zei, was ook compleet verrast. Waren toen iets meer dan een maand samen. Intussen zijn we al zowat 1,5 jaar een stel en dat puberale verliefde gedoe hebben we nog steeds :') De ene keer iets ernstiger dan het andere maar goed, het kenmerkt ons wel en de meeste mensen vinden het alleen maar schattig en mooi om te zien. Zijn afwezigheid voor zijn werk zal er ook wel aan bijdragen, we zien elkaar slechts 6 maanden/jaar.
Het gevoel wordt alleen maar sterker, elke keer is het nog wat groter en intenser dus hey, geniet ervan zou ik zeggen :)

Ja die Belgen schakelen gewoon een tandje terug...... :+ Lekker makkelijk....
Als ik ''ik zie u graag'' tegen hem zeg, denk ik dat ik hem van de grond kan rapen van het lachen

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:41

Hahaha leuk omschreven TS! Doet me denken aan een aflevering van 'friends'. Een van de karakters twijfel of hij het moet zeggen en zegtdan I love spending time with you :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:42

Is wel een bewijs van goed gevoel voor humor :)) Al moet ik toegeven dat ik ook regelmatig zeg dat ik gek op hem ben, en krijg dan altijd zo'n grijns terug met de woorden "zot geval" en pretlichtjes in zijn ogen.

Mijn ervaring leert me dat ik er toch ook meer last van heb in de lente en zomer, van dat puberale verliefde gedoe van mezelf. Volgens mij zit de zon daar voor iets tussen :)

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:52

:= Jij denkt er nog over na voor je het zegt... Ik flapte het er na een maand of 3 in 1x uit :oo . Schrok er zelf gewoon van!
Gelukkig is het geheel wederzijds en kreeg ik het lieve antwoord van hem dat ik hoopte te krijgen.

Dusseh... het goede moment is er altijd, het is leuk om te horen en je bent geen 16 meer, gooi het er gewoon uit op het moment dat je het echt voelt <3

Oooooh I love to love!!! :D (but my baby just loves to dance) :)ddd

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:07

Inderdaad in kinderliefdes zeg je het altijd,
Maar dan is het nog geen "betekenis"
Nu is het heel wat haha,
Ik smelt al helemaal weg als die zegt, "weetje dat ik heel blij met je ben"
Dan probeer ik zo normaal mogenlijk te doen, maar eigenlijk dans ik heel het huis rond :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:14

Angeliquee18 schreef:
Ik smelt al helemaal weg als die zegt, "weetje dat ik heel blij met je ben"
Dan probeer ik zo normaal mogenlijk te doen, maar eigenlijk dans ik heel het huis rond :+

Zooooo herkenbaar _/-\o_

LotteEnRypke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:16

Als ik jou was zou ik alle mogelijke verschillende scenario's uitwerken, van complete Fails tot geweldige zoetsappige romantische scènes en deze in je nieuwe boek 'Relatieasma' verwerken :)

Succes!

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 11:18

LotteEnRypke schreef:
Als ik jou was zou ik alle mogelijke verschillende scenario's uitwerken, van complete Fails tot geweldige zoetsappige romantische scènes en deze in je nieuwe boek 'Relatieasma' verwerken :)

Succes!

Thanks Lotte! :D *\o/* (Ik zal erover denken.... Eerst de andere 2 maar :') )
Dateleed is work in progress en Missie Impossible is bijna klaar! :):)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 11:26

Sunshine80 schreef:
:= Jij denkt er nog over na voor je het zegt... Ik flapte het er na een maand of 3 in 1x uit :oo . Schrok er zelf gewoon van!
Gelukkig is het geheel wederzijds en kreeg ik het lieve antwoord van hem dat ik hoopte te krijgen.

Dusseh... het goede moment is er altijd, het is leuk om te horen en je bent geen 16 meer, gooi het er gewoon uit op het moment dat je het echt voelt <3

Oooooh I love to love!!! :D (but my baby just loves to dance) :)ddd

Das dan ook weer waar :')

Maar goed, eerst maar dit weekend overleven..... :Y) Dan zie ik hem niet...
Kon wel janken van de week toen ik afscheid nam aan de deur..... _O-

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:31

Ik zie U graag zeggen met zwaar accent, als hij idd dan plat op de grond ligt van het lachen kun je altijd nog zeggen dat dat Belgisch is voor houden van maar dat je dat niet durft te zeggen. Heb je meteen een goede insteek om op verder te gaan, succes, hilarisch topic met een hele serieuse ondertoon.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:34

En t Belgische schuif je af op de faalbelg ! :Y)

Maar hij is er nu al zo lang.
Deze krijg je niet afgeschrikt.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:40

maar mannen zijn net zo erg hoor!
Dan zijn wij allemaal nog aardig jong en vrouw,
Maar mijn vriend is een stuk ouder maar net zo erg haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:54

De mijne flapte het eruit en keek me toen verschrikt aan :)) Denk dat ik even geschrokken terug heb staan staren, want het bleef even stil :P Dan toch maar "ik ook van jou" eraan geplakt en sindsdien zitten we goed.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:55

Geweldig geschreven :D Ik snap namelijk precies wat je bedoelt. Ik kan ook nog steeds, na 8 maanden zelfs, heerlijk verliefd praten over mijn lieve vriend. Ik ben nog steeds zo hoteldebotel verliefd op hem, ik lijk ook wel een puber van 16 :=
Dat ''Ik hou van jou'', vond ik ook zo moeilijk om te zeggen. En toch weet ik dat hij dat na 3 maanden (?) voor het eerst tegen mij zei. Ik heb het nog nooit in het echt tegen een vorige vriend (mijn langste relatie duurde hooguit 3 maanden, dus dat was geen officiele relatie), gezegd.
Toen mijn huidige vriend er mee kwam, zat ik gewoon te blozen. Nog nooit had ik dat in het echt gehoord (ja van mijn ouders :+), en nu zeggen we het dikwijls tegen elkaar in het echt. Niet té vaak, dat is ook te overdreven. Maar gewoon op gepaste momenten, nu weet ik wat echte liefde is <3 <3

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 14:03

_Natasja_ schreef:

Zo lang? :+
Pas 5 maandjes hoor....

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:10

Fiebie schreef:
_Natasja_ schreef:

Zo lang? :+
Pas 5 maandjes hoor....

Dat is toch niet zo'n slechte score

wij moeten het nog zien te halen :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:17

Mijn vriend zei het na onze eerste afspraakje: ik hou van je en ik weet zeker dat jij de ware bent en ik wil de rest van mijn leven met je delen. Nou, elke vezel in mijn lijf schreeuwde: ren! Vlucht! Wegwezen! :')
Ik heb in paniek mijn zus opgebeld haha en die heeft mij er dapper doorheen weten te slepen want ik kon weer rustig ademhalen na het gesprek. In dit geval had hij het veeeeeeel te vroeg verkondigd :')