Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 19:39

Bedankt voor alle reacties.

Op dit moment weet ik het even niet.
Ik had dit gewoon echt niet van hem verwacht en moet zeggen dat ik hem op dit moment het liefst het huis uit zou trappen met de boodschap zoek maar een andere "huisgenoot".

Maarja, het is de vader van mijn kind en achter alle woede zit natuurlijk ook veel gevoel voor hem.
Ik ben er zeker nog niet uit, maar weet wel dat ik dit niet verdien.

Voor de duidelijkheid.. de eerste ongepaste berichten gingen heen en weer voor ik zwanger werd.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:39

:(:) Sterkte meid.

Is hij trouwens op de hoogte van je weten? Of gooi je het eerst op i-net om berichten te lezen en gedachte uit te wisselen alvorens m aan te pakken?

maj0

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:41

Denk wel aan je kleine meid. Je hoeft nu ook niets te beslissen en snap je frustratie.

Ik zal wel met hem gaan praten, dat zowiezo en daarna kun je rustig kijken wat je wil.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:41

Adem in, adem uit ....

Je hebt nu een aantal berichten gelezen, waar je van geschrokken bent. Zoek eerst eens uit wat dat concreet betekent. Is hij vreemd gegaan of is ie dat van plan, of is het flirten? Afhankelijk van het antwoord kan je actie ondernemen.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:42

Misschien toch wel goed dat je het gelezen hebt, beter laat dan nooit. Ik zou hem ook confronteren, hier gaan zelfs mijn nekharen van overeind staan. Je bent tenslotte zwanger, hij moet je steunen en niet met een ander rotzooien. Hoe onschuldig het nu ook lijkt alleen over facebook. Hij moet je gewoon de waarheid vertellen, dit verdien je niet :n

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:42

he bah das poedersuiker zeg! heel veel sterkte!

Ik zou hem ermee confronteren. direct het huis uitzetten hoeft ja niet direct..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:43

Wow, hier schrik ik even van.
Verstandig dat je hem even uit de weg bent gegaan om eerst na te denken voordat je in je emotie vanalles eruit gooit waar je later eventueel spijt van krijgt.

Het klinkt allemaal wel erg serieus dus ik zou hem er zeker mee confronteren. Zeker gezien de veranderingen in jullie leven die op de rol staan. Of meteen uit huis schoppen de beste optie is weet ik niet. Dat ligt ook aan wat je zelf wil en kan met de aankomende baby. En hoe hij reageert op de confrontatie.

Ik wil je hier in ieder geval veel sterkte mee wensen. Zo'n situatie is niet niks als je zwanger bent :(:)

Naomi_JRSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:43

Jeetje hee.. :(:)
Ik wil je echt heel erg veel sterkte en succes wensen de komende tijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:46

Dat het de vader van je kind is wil niet zeggen dat jij zijn juiste keuze bent. Soms is zonder beter dan met. Misschien is hij ineens over een aantal dingen gaan nadenken. Alleen jij zit met de penarie en het klinkt o zo lomp en onaardig, maar beter nu dan over een paar jaar.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:46

troi schreef:
Je moet nu in elk geval niks beslissen.. Wel straks naar huis gaan en hem vragen hoe dit zit. Ga het gesprek aan. Hij zal niet de eerste vent zijn die in paniek raakt op het moment dat zijn vrouw zwanger wordt en zijn toekomst is uitgestippeld en vervolgens los gaat. Geen excuus maar wel een verklaring.. Wie weet baalt hij er ook van en is hij al bezig om deze affaire, want dat is het ook al hebben ze elkaar niet meer in real live gezien, te eindigen...

Hier sluit ik mij bij aan.
Wat rot zeg. Sterkte en succes in ieder geval.
Heb je een goede vriend/vriendin die even met je kan praten voor je naar huis gaat?
Dat je even irl je hart kan luchten voor het eerste deel?

Edit. Lees net dat het al speelde voor je zwanger werd. Ik weet niet of de zwangerschap gepland was of niet, maar als wel, kan dat ook al angst aanjagen.
Desalnietemin, zou ik hem confronteren en dan is het aan jou welke keuze jij wilt maken.
Laatst bijgewerkt door milou123 op 28-02-13 20:22, in het totaal 2 keer bewerkt

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:48

Is het niet een idee om naar huis te gaan en hier over te praten met hem, dan kan hij zijn uitleg geven, jij je ventileren en samen tot een oplossing komen.

Noek_Bronco

Jezus, dit is echt te erg :/.
Van hieruit ook veel sterkte TS, ik weet ook niet wat ik zou moeten doen in jouw plaats.. :(:)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 19:48

Het meest vervelende vind ik dat de toon en inhoud van zijn berichten precies zo zijn als toen wij elkaar een maand niet zagen.

Hetzelfde flirt gedrag en soort berichtjes.

Dan is zij ook nog eens brunette en heel erg petite en gewoon een heel ander soort meisje als ik ben.
Ik ben blond en slank van het sporten en wat stoerder en juist omdat zij zo anders is voelt het nog meer als verraad.

Ik ga het er met niemand over hebben omdat we gezamelijke vrienden hebben en ik wil geen modder gooien of roddels gaan verspreiden hun eigen leven gaan leiden.

Suzanne F.

Ik zou ook willen weten hoe ver dit allemaal gegaan is. Alleen die berichtjes of ook echt fysiek? Zoekt hij haar regelmatig op? Waar woont ze eigenlijk?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:49

Jeetje wat een *piep* situatie. Héél veel sterkte! Ik zou zeggen eerst eens praten en dan een oordeel vellen. Je kunt hem daarna alsnog de deur wijzen. Laat hem eerst maar eens uitleggen wat er aan de hand is en waarom. Niet dat alles te begrijpen moet zijn maar gewoon voor je eigen gevoel.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:50

Jeetje wat kl*te! Ik sluit me aan bij de rest, probeer een te blijven ademen, rustig te worden en confronteer hem hiermee! Wat een *piep*

:(:)

trysteffy

Ik zeg liever niet al te kwaad worden denk aan je zelf en je baby!

milou123

Mmm, that sucks, alleen gemeenschappelijke vrienden.
Dat ken ik heel goed, en die kan je er beter buiten houden.
Heb ik in het begin niet gedaan, zo verward als ik was, en daar heb ik nu echt spijt van.

Hoe lang zijn jullie samen?
Woont ze in de buurt of in Frankrijk o.i.d.?

EngeltjeS

Raponsje toch, wat een hoogte en diepte punten maak je nu mee zeg -O- :(:)
eerst een topic over je 10.000 afgevallen kg's. En nu dit...

Zoek je beste vriendin(nen) op, of je moeder of iemand die je vertrouwd en vertel je verhaal.
Door eerst je verhaal kwijt te kunnen kan je alles beter relativeren en kan je je vriend ook vriendelijker te woord staan in jullie eerst volgende gesprek.

Sterkte, succes en denk alsjeblieft om jezelf en (jullie/) je kindje.

Goed dat je er over praat op Bokt.nl maar ik denk dat het ook verstandig is om iemand naast je te hebben.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:53

Sjit, wat ongeloofelijk waardeloos :\
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, ik zou ook koken van woede en vind het heel sterk van jou dat je de boel even uit de weg bent gegaan om na te denken. Hij is je overduidelijk een verklaring schuldig, en niet gewoon een verklaring maar de waarheid en niets dan de waarheid. Wat is er exact gebeurd?
Pas dan kun je een beslissing maken wanneer je alle informatie hebt. En als je hem daadwerkelijk eruit trapt kan ik me dan levendig voorstellen, ik zou tot hetzelfde in staat zijn.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:56

Als ik dit zo lees, zou ik ter plekke hem bij de ballen grijpen om te voelen of ze er nog zijn. Een kerel met échte ballen doet zoiets niet :n

Ik wil je alleen veel sterkte en wijsheid toewensen en ja, het is makkelijk gezegd maar adem rustig in en uit.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:58

Wees wel eerlijk tegen hem door te zeggen hoe je aan deze informatie komt. Waarschijnlijk gaat hij dat namelijk ook noemen in de vorm van 'Maar jij had niet in mijn berichten moeten kijken'...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:00

Zo wat een waardeloze situatie , ik zou hem confronteren ermee.... Ooit zal je naar huis moeten...

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:01

Tjee balen he! Wat een banketstaaf!
Ik zou hem confronteren, kijken wat hij te zeggen heeft. Je kan nu niet zeggen van ik trap hem eruit, tenminste kan wel, maar ik weet niet of dat slim is. Tuurlijk mag je boos zijn, dat mag je hem ook zeker laten weten. Maar vooral met het oog op jullie toekomstige kindje zou ik zeker praten en dan pas een beslissing nemen!

Heel veel sterkte!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:02

Jeetje wat een waardeloze situatie.. Zwanger en net een koophuis en dan kom je achter zoiets. Ik wil je heel veel sterkte wensen en als tip mee geven blijf trouw aan jezelf en je gevoel!