sor_1 schreef:Weetje wat het ook is.. ergens heb ik de keuze al gemaakt en dit hem ook verteld tot twee keer aan toe maar heb je toch hoop, hoop dat hij zal zeggen er voor 100 % voor te gaan. Voor jou te kiezen.. bedoel 10 jaar....
Bang om alleen te zijn is het niet.. heel realistisch gezien weet ik dat ik er ooit ook wel overheen kom en een gelukkig leven zal leiden.
Al is mijn verhaal toch wat anders, ik heb wel ongeveer een zelfde relatie gehad, dan wel van 20maanden, maar toch.
Hij smsde, whatsappte, facebookte, twitterde enz enz. met meiden. Ik dacht in het begin ook dat het normaal was. Hij vertelde namelijk ook vaak dat het een goede vriendin was. Maar ik kwam er altijd wel weer achter dat hij haar helemaal niet kende en alleen maar aan het flirte was. Je word daardoor zo teleurgesteld, en je vertrouwen zakt helemaal weg. Ik ging hem dus ook controleren. En daar ging ik me niet gelukkiger door voelen. Ten eerste werd ik telkens met mijn neus op de feiten gedrukt dat hij echt wel met veel meiden praatte en dat het niet allemaal onschuldige gesprekken waren.... en ik werd er zo moe van...
Maar uitmaken deed ik niet, omdat ik telkens maar hoop hield.
Op een gegeven moment heeft hij het uitgemaakt omdat hij vrij wilde zijn..
Ben daar wel echt ziek van geweest maar het is voor mij een grote les geweest; Iemand veranderd niet, hoe graag je dat soms ook wilt.
En als je met zo'n eigenschap van hem niet kan leven, moet je dat kunnen accepteren of weggaan. Want als je het niet kan accepteren word je zelf niet gelukkiger....
Wens je heel veel succes en stekte de komende tijd. Snap dat het na 10jaar heel moeilijk is, zeker als je zo'n huis gekocht hebt en eigenlijk een mooie toekomst voor je zag, of wilde zien.