Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tellie schreef:pmarena schreef:Tja, hij is niet haar bezit volgens mij dus het is aan jou en hem samen om te bepalen hoe ver je wilt gaan met contact zoeken
Nee, je hebt niet voor niets een relatie. Daar horen ook bepaalde omgangsvormen bij wat betreft andere mensen. Ik neem aan dat hij het ook niet op prijs zou stellen als een gozer achter zijn vriendin aan zou zitten. Dat is het respect wat je voor elkaar hebt in een relatie. Als dit niet het geval is zit er iets verkeerd.

Jans schreef:TS zegt toch dat ze niets doet? Ze is alleen benieuwd of er mensen zijn die wel naar dat duiveltje op de schouder luisteren.banky schreef:1 Ding is zeker, ik heb me voorgenomen sowieso niets met die jongen te doen zolang hij een relatie heeft..
Erg verstandig van je TS! Zou ook mijn keuze zijn in dit geval.
Winged schreef:Hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Afblijven dus!

banky schreef:Mensen, even voor de duidelijkheid.
Ik vind jongen echt onwijs leuk, praat wel eens met hem tijdens het uitgaan.
Dat is alles. ik zou inderdaad sowieso niets doen met hem zolang hij een vriendin heeft.
Met naar het duiveltje luisteren bedoel ik alleen maar een keer appen van hee alles goed?
normale gesprekken. Ben niet van plan complete flirt smsjes te sturen.

Wie weet blijkt het wel een eikel te zijn
Winged schreef:Hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Afblijven dus!
JuliaMaria schreef:Ja joh maak lekker iemands leven kapot door in een relatie te wroeten die even een minder momentje heeft (dat hebben alle relaties namelijk wel eens! Dat hoort er bij....). Ik weet wel dat als ik degene tegen kom die dat ooit bij mij probeerde dat ze nog niet jarig is............. Aan mij heb je dan ECHT de verkeerde.
JuliaMaria schreef:Ja joh maak lekker iemands leven kapot door in een relatie te wroeten die even een minder momentje heeft (dat hebben alle relaties namelijk wel eens! Dat hoort er bij....). Ik weet wel dat als ik degene tegen kom die dat ooit bij mij probeerde dat ze nog niet jarig is............. Aan mij heb je dan ECHT de verkeerde.

banky schreef:en zo goed is de relatie blijkbaar niet..
_Micha_ schreef:Winged schreef:Hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Afblijven dus!
Dit is toch wel echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
Je mag contact met hem hebben toch? Dat is niet verboden.
Ik zat in dezelfde situatie als jij ts alleen was ik de bezette en mijn vriendin jou. Mijn relatie liep al voor geen meter meer. En toen was daar ineens mijn huidige vriendin, ik had al eerder op het punt gestaan om er mee te kappen. Een keer wat gaan drinken met mijn vriendin (gewoon onder het mom van elkaar beter leren kennen, niks geen onzedelijke handelingen) en de volgende dag heb ik mijn relatie van toen beëindigd. Sommige dingen horen gewoon zo te zijn.
Ik vind niet dat je per direct geen contact meer met hem ma hebben maar gooi je ook niet als een goedkope dame voor zijn voeten. Als zijn relatie niet goed loopt gaat die toch wel uit zonder dat jij met hem hoeft te zoenen oid. En hem gewoon direct vragen naar zijn relatie kan ook geen kwaad. Dan kun je daar je conclusies op baseren.
pmarena schreef:Ik kan me eerlijk gezegd ook best goed voorstellen waarom een man wegloopt bij een vriendin of vrouw die van het type is "ik zal zijn nieuwe vriendin die hem van me af gepakt heeft wel even mores leren"...
Ik begrijp de gevoelens jegens die nieuwe vlam, maar je hebt ze toch niet helemaal goed op een rijtje als je die nieuwe vriendin de schuld geeft en niet gewoon je eigen vent want DAAR had je een relatie en afspraken mee en DIE heeft er voor gekozen om bij je weg te gaan.
Je kunt moeilijk van de rest van de wereld verwachten dat die allemaal met een grote boog er omheen lopen...en wie weet hoe erg die vent zijn best heeft gedaan om die nieuwe vriendin aan boord te krijgen
Ik denk dat je prima vriendschappelijk contact kan hebben met die jongen hoor, als je dan maar wel uitkijkt dat je niet toch per ongeluk gaat flirten en gaat proberen hem naar jou toe te trekken. Het zou toch ook raar zijn als je met een jongen geen vrienden kan zijn omdat 'ie toevallig al een vriendin heeft? Hoewel er wel dames zijn die het volgens mij verschrikkelijk vinden als hun vriend ook maar even met ander meisje praat ook al wordt er van beide kanten niks mee bedoeld, maar ja je merkt dan vanzelf wel hoe dat bij hun zit
. Mijn vriend had ook een relatie toen hij langzaamaan bij mij in beeld kwam (en ik bij hem). Ik heb in die tijd nooit iets gedaan om tussen die relatie te komen wil ik benadrukken. Maar mijn schoonfamilie (2 broers, 1 zus + aanhang) hadden al helemaal bedacht dat ze mij aan de kersttafel wilde hebben en niet zijn huidige vriendin. Ik draag haar verder niets kwaads toe, ik ken haar alleen van gezicht. Ik kan mij echter wel voorstellen dat je als familielid ziet dat je eigen broertje of zusje geen gezonde relatie heeft en er aan onder doorgaat dergelijke dingen kan zeggen in de naam van familie liefde. Dit even ter nuancering