Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StableDoor schreef:Ik vind het zo gaafIk wil minimaal elk uur van de dag een update
Zal hier sowieso iedere avond een verslagje komen doen 

Heel veel plezier morgen! Spirit schreef:Is het weer in Gent? Of in Antwerpen?

Ben net al even op de set geweest omdat ze belichting enz moesten afstellen. Ziet er suuuupergaaf uit! De regisseurs lopen ook de hele tijd te discussieren over alles
foto: http://twitter.com/yasminegonerad/statu ... 88/photo/1 (ik rechts)
we moeten per 3 de set op voor close-ups maar dhet duurt steeds een uur per groepje van 3. En dan natuurlijk om het uur make-up opfrissen omdat we steeds eten en drinken. Maar we vermaken ons hier wel met z'n 12-en, het is een gezellige groep
Meh, ik had gewoon pech dat ze ons pas als laatste kwamen halen, want anderen zijn wel een paar keer naar de set gehaald. Alleszins, de set ziet er heeeel erg vet uit en we komen best close in beeld. Het is een heel ingewikkeld verhaal en het stuk waarin wij voorkomen zit vol special effects (de volledige set staat ook op een green screen omdat er nog veel aan ge-edit gaat worden). Ze hebben vandaag dus niet echt één lange scène gefilmd, maar steeds stukjes van 10 seconden met verschillende figuranten, die ze dan straks in de studio gaan bewerken en knippen. Die shots moeten dan ook steeds weer opnieuw belicht worden, alle attributen opnieuw schikken in de set enz. dus neemt erg veel tijd in beslag. Om 17u moesten we de set op en denk dat ze het shot om 19u eindelijk hadden zoals zij het wouden. Voelt wel een beetje vreemd, want de set was dus wij die aan onze computers zaten aan een bureau - dus wij zaten daar eigenlijk al een uur terwijl rondom ons iedereen heel druk en gestresseerd bezig was om alles in orde te krijgen, terwijl wij daar maar zaten te niksen
Het storyboard stond daar wel en dan zie je zo'n getekend overzicht van alle geplande shots. Dat zag er heeeeel vet uit 
Maar het is best leuk dat we nu meer een deel uitmaken van de productie - lunch met de crew, iedereen kent je naam, de regisseurs spreken je direct aan. Oh en we kregen ook hair en make-up gedaan! Wat ik heerlijk vond
Om het uur moest je dan wel weer een touch-up krijgen (mijn haar was getoupeerd maar de haarlak hield niet zo goed
) en eens we op de set waren, kwamen ze ook tussen enkele shots door je make-up fixen. Voelde me net een echte filmster

hele domme vraag misschien, maar maak je de film op volgorde of gaan de scene' s kriskras door elkaar? 
ben benieuwd wat je vandaag moet doen, veel plezier!