Uitgemaakt met vriend, kan hij dit eisen van mij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:29

Hahaha, wat een sneu figuur zeg! wat zou je blij zijn dat het uit is :')
Ik had helemaal geen geld gegeven, alleen de spullen hooguit :j

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:29

Je kan ook altijd zeggen "hallo, je dacht toch niet dat ik gratis met jou in het openbaar gezien wilde worden? Dat was gewoon de prijs in natura die je daarvoor moest betalen" :D .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:30

:') Klinkt bekend..

Meld dit aan je ouders, dat die weten dat hij zo doet. En laat hem in zijn sop gaarkoken..
Hij kan je niks maken, en maakt alleen zichzelf belachelijk!

En dat mams zich er dan ook nog mee bemoeit :=
(tja ook dat klinkt bekend :') )

Blokkeer zijn berichten op facebook, dat kan geloof ik toch?
Als je tastbare spullen van 'm hebt, stop ze in een vuilniszak en mik ze voor zijn deur. En verder moet ie maar stilhouden.. Jij hebt hem vast ook dingen gegeven :\

Anoniem

Wat ben jij lief! Van mij had 'ie een pizza teruggekregen. In een envelop. Of omgekeerd op z'n autoruit.
Wat een huilebalk.

DaisyDarling

Akshay schreef:
:') Klinkt bekend..

Meld dit aan je ouders, dat die weten dat hij zo doet. En laat hem in zijn sop gaarkoken..
Hij kan je niks maken, en maakt alleen zichzelf belachelijk!

En dat mams zich er dan ook nog mee bemoeit :=
(tja ook dat klinkt bekend :') )

Blokkeer zijn berichten op facebook, dat kan geloof ik toch?
Als je tastbare spullen van 'm hebt, stop ze in een vuilniszak en mik ze voor zijn deur. En verder moet ie maar stilhouden.. Jij hebt hem vast ook dingen gegeven :\

Bevroren diepvriespizza er bovenop, klaar.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:31

Serieus wat een ontzettende loser, en dan ook nog zijn moeder vragen! Ik zou gewoon niks terug geven, je hebt de ketting ook al terug gegeven dat is ruim genoeg. Als hij weer begint te dreigen gewoon politie bellen, wat een kinderachtige gozer. En dat van die pizza :roll: houd hij dat serieus bij? En inderdaad zoals al gezegd, gun hem die pizza en pleur er één voor zijn deur.
Laatst bijgewerkt door hannah41 op 18-02-13 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 20:31

kohtje schreef:
Laat hem lekker stikken in die spullen. De paardenspullen ongewassen in een zak en terug geven ,neem aan dat hij er niets mee kan. Geld voor bv eten is natuurlijk niet normaal.

Ik denk inderdaad niet dat hij zit te wachten op een zak met paardenspullen, ook heeft hij een keer een halve maand stalling betaald omdat hij graag ook iets met het paard wilde doen en toen is ie ook een aantal keer geweest, ook dit eist hij terug _-:(

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:32

mmm...hoe kun je nu pizza terug geven, wachten tot het er weer uit komt en je drol in een zakje stoppen en aan hem geven?

Gegeven is gegeven, pech gehad voor hem. Als je je bedreigt voelt door hem of zijn moeder, moet je gewoon aangifte doen, dan dammen ze wel in.

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:32

ik heb ook zo een leuke ex gehad

Dan leer je ze echt kennen ,he?
Echt zielig dat er zulke mensen zijn.

Ik zou het niet terug geven , misschien wel dingen wat je toch niet meer aan wilt ,zoals juwelen etc,maar een betaalde pizza? kom op,zeg!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:33

BridgetF, dat lijkt me nog niet eens zo'n gek idee, een zak stront voor een zak stront. :))

Evelijn

ach je.. arme kerel dacht dat liefde te koop was... die komt nu thuis van de koude kermis... maar je hebt groot gelijk.. hij is gewoon dom bezig. En voortaan bij nieuwe vriendjes ... alles waar je geen gezeur achteraf over wil gewoon zelf betalen :)

Tallie1979

Sonja schreef:
Wat ben jij lief! Van mij had 'ie een pizza teruggekregen. In een envelop. Of omgekeerd op z'n autoruit.
Wat een huilebalk.

:') nou inderdaad zeg.. :')

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:34

X_Sam_X schreef:
kohtje schreef:
Laat hem lekker stikken in die spullen. De paardenspullen ongewassen in een zak en terug geven ,neem aan dat hij er niets mee kan. Geld voor bv eten is natuurlijk niet normaal.

Ik denk inderdaad niet dat hij zit te wachten op een zak met paardenspullen, ook heeft hij een keer een halve maand stalling betaald omdat hij graag ook iets met het paard wilde doen en toen is ie ook een aantal keer geweest, ook dit eist hij terug _-:(

Heeft ie daar 't bonnetje van? :')

En weet ie wel wat dat kost, een paard verzorgen? :))

Meid, laat je niet teveel aanpraten, al helemaal niet door 't feit dat mamsie mee doet. Gewoon héule grote ignore-stand aan en bedenken ''zie je wel.. daarom was ik je beu *\o/* ''

En mocht hij die pizza heel graag terug willen? Dan kun je overwegen om daar 's lekker op de deurmat te gaan zitten? Met een wc-rol?.. Tja.. dat blijft nou eenmaal over van een pizza :=

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:34

Eigenlijk moet ik hier wel om lachen, heeft hij een lijstje bijgehouden van de pizza's? En waren het pizza's margerita of quatre stagione?

Wat een loser... 8)7

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 20:34

Het is trouwens onvermijdelijk dat ik hem tegenkom eens in de 1 a 2 weken, aangezien we bij dezelfde winkel werken...
En ik wil daar ook niet weg, heb het verder goed naar me zin en super leuke collega's, op eentje na dan...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:35

Roosch schreef:
BridgetF, dat lijkt me nog niet eens zo'n gek idee, een zak stront voor een zak stront. :))

Hier is wat er over is van je stallinggeld. /3

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:35

X_Sam_X schreef:
kohtje schreef:

Gewoon niet doen hoor, hij heeft geen poot om op te staan en gegeven is gegeven. Wat een sukkel :') En als je hem nog vaak ziet, en hij gaat dreigen, niet op reageren of alleen zeggen dat als hij zo door gaat de politie op de stoep staat.

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 20:38

En nee hij heeft geen bonnetje, dat zou er nog eens bij moeten komen, dat hij een bonnetje naar me opstuurt.
Ik heb hem al geblokkeerd en gerapporteerd op facebook, en zijn moeder heeft mij vanaf week 1 niet gemogen, dus die doet nu lekker mee met hem 8)7

Tallie1979

Re: Uitgemaakt met vriend, kan hij dit eisen van mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:40

Lekker volwassen van zijn moeder.

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:40

welnee, ben je gek.. Hij is gewoon emotioneel en probeert je koste wat kost iets van zijn verdriet te laten delen. Gewoon heel rustig in blijven en eenmaal een duidelijk sms'je sturen dat gegeven gegeven is en dat je hem heel veel geluk toewenst in zijn verdere leven. Verder compleet negeren. Moeders al helemaal negeren, wis die sms'jes voordat je ze leest om niet in de verleiding te komen. vroeg of laat stopt het vanzelf..

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:42

X_Sam_X schreef:
kohtje schreef:

Dat soort dingen kan hij niet terugeisen :n Dus maak je niet druk.

Een pizza bakken en per post laten bezorgen vind ik best wel een geniaal idee }:) ghehe

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:47

Dit soort mama's kindjes moeten ze gelijk _-:(
Gewoon op niets reageren, sms'jes, mailtjes en andere berichtjes.
Vertel het wel even aan je ouders voor het geval de meute bij op de stoep staat!
Dan weten ze ervan af...
En denk bij jezelf gewoon "Lekker Boeie Lozer !!!''

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:52

Ik zou dit zeker even met je ouders bespreken. Het is toch van de zotte dat je alles wat je krijgt (en geeft) tijdens een relatie terug moet geven. Nee gegeven is gegeven. tenzij het een lening betreft, maar dan dient dit ook zodanig te zijn aangegeven. Ook is nu duidelijk dat de appel niet ver van de boom valt, zo moeder zo zoon... Erg kinderachtig.... sterkte met het verwerken en lekker laten barsten.....

X_Sam_X

Re: Uitgemaakt met vriend, kan hij dit eisen van mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 20:55

Dankje allemaal voor de reacties! Heeft me toch wel een beetje gerustgesteld, hoop dat hij hier dan snel mee ophoudt.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:57

In geen geval toegevingen doen, dus in geen geval ook maar iets aan hem geven. Als hij het achteraf terug wou hebben, had hij het moeten lenen en niet geven.

Wat een kinderachtig ventje.