Ik had helemaal geen geld gegeven, alleen de spullen hooguit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Akshay schreef:Klinkt bekend..
Meld dit aan je ouders, dat die weten dat hij zo doet. En laat hem in zijn sop gaarkoken..
Hij kan je niks maken, en maakt alleen zichzelf belachelijk!
En dat mams zich er dan ook nog mee bemoeit![]()
(tja ook dat klinkt bekend)
Blokkeer zijn berichten op facebook, dat kan geloof ik toch?
Als je tastbare spullen van 'm hebt, stop ze in een vuilniszak en mik ze voor zijn deur. En verder moet ie maar stilhouden.. Jij hebt hem vast ook dingen gegeven
kohtje schreef:Laat hem lekker stikken in die spullen. De paardenspullen ongewassen in een zak en terug geven ,neem aan dat hij er niets mee kan. Geld voor bv eten is natuurlijk niet normaal.
X_Sam_X schreef:kohtje schreef:Laat hem lekker stikken in die spullen. De paardenspullen ongewassen in een zak en terug geven ,neem aan dat hij er niets mee kan. Geld voor bv eten is natuurlijk niet normaal.
Ik denk inderdaad niet dat hij zit te wachten op een zak met paardenspullen, ook heeft hij een keer een halve maand stalling betaald omdat hij graag ook iets met het paard wilde doen en toen is ie ook een aantal keer geweest, ook dit eist hij terug
X_Sam_X schreef:kohtje schreef:Laat hem lekker stikken in die spullen. De paardenspullen ongewassen in een zak en terug geven ,neem aan dat hij er niets mee kan. Geld voor bv eten is natuurlijk niet normaal.
Ik denk inderdaad niet dat hij zit te wachten op een zak met paardenspullen, ook heeft hij een keer een halve maand stalling betaald omdat hij graag ook iets met het paard wilde doen en toen is ie ook een aantal keer geweest, ook dit eist hij terug
X_Sam_X schreef:Dat soort dingen kan hij niet terugeisenkohtje schreef:Laat hem lekker stikken in die spullen. De paardenspullen ongewassen in een zak en terug geven ,neem aan dat hij er niets mee kan. Geld voor bv eten is natuurlijk niet normaal.