troi schreef:In oost europa worden dergelijke fratsen, niet helemaal hetzelfde hoor maar nog steeds vrij heftig, ook wel gebruikt als therapie voor kindjes met aangeboren motorische problemen. Mijn vorige werkgever was een van de mensen die hier tegen in ging maar dat is nog niet zo makkelijk. Blijkt toch op de een of andere manier verbonden met de cultuur daar. Vergeet ook niet dat wij hier in het westen in zijn algemeenheid een stuk softer zijn. Niet hetzelfde maar wel in die lijn, wel eens een les in een russische balletschool voor jonge meisjes bijgewoont?? Daar gelden bloedende voeten in spitzen niet als een reden om het rustiger aan te doen...
mm laat mij dan maar lekker soft zijn
mijn kleine dochtertjes hebben ook motorische problemen en hebben daar ook therapie voor om spieren etc sterker te maken,maar als hun therapeute 1 slinger aan hun zou geven,.dan slinger ik haar persoonlijk,driedubbel,over de kop het raam uit
vraag me af hoe het met die kinderen in de toekomst gaat....moet volgens mij echt wel inwendige schade ontstaan hier door