Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 16:28

Jorienn schreef:
Jorienn schreef:
Ik verwacht:

O.P.I. Topcoat (Ebay)
O.P.I. Basecoat (Ebay)
Nagelwielen (Ebay)

Tas (Ebay)
Uggs Classic Short Sand (via uggaustralia.nl)
Viktor & Rolf Flowerbomb <3 (Douglas)
Wii Balancebord (http://www.smartgamer.nl)
WII Mijn Paardenstal O:)
Ray Ban Zonnebril

Weer wat dingen.binnen! O.P.I. Basecoat is tegelijk verzonden met de topcoat, aleen heb ik die nog niet binnen.. Jammer haha :=
@Nayomie ik vond mijne ook wel erg passend, haha!

Ja haha! :')

xClaudiaaL

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:40

Mijn cap is binnen *\o/*

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 19:27

Leuk dit topic. Ik volg weer. Voor mij zijn er sprengerbeugels onderweg

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 22:12

Ik wacht op:
-Premiera hoofdstel
-ES terra set
-BR ultimo beschermers

:D

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 22:16

Ik wacht op een qhp pad.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 22:44

Ik wacht op mijn h en m pakketje: 2 blazers, 1 blouche.en n sweater.
& op mijn ooteman pakket: hoofdstel, halster, vliegenfrontriem, bandages, rijbroek.

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:01

Nayomie schreef:
Anne_26 schreef:
Ik heb nagellakjes besteld bij de misslipgloss-shop, hoop dat ze snel komen :D

Oh, wat komt de OP overeen met jouw pakketje :D

Hihi, ja hè! Is ook een van de weinige dingen die ik op internet bestel :D

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 15:52

Gisteren een bestelling geplaatst op eci.be, stond op: voor 14u30 bestelt morgen in huis. Heb alleen nog niets ontvangen :(

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 17:25

Zojuist wederom een klacht ingedien bij PostNL, blijf je de hele middag thuis voor het bezorgen, kijk ik net op de site en zie dat het pakket is afgeleverd.... Chauffeur heeft niet aangebeld, honden zijn niet aangeslagen, deurbel doet het ( :j ), staat het pakket buiten achter in de regen....
Er komt van beide afzenders nog een nalevering, heb geen zin om er elke keer achter aan te moeten rennen en in de gaten houden. Alle andere bezorgers heb ik geen problemen mee alleen die van PostNl, ben al zover dat ik niet meer ergens bestel als ik zie dat er alleen via PostNL bezorgd wordt...

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 17:38

Ik heb nog nooit problemen met PostNL gehad, mijn ene H&M pakketje is binnen, de andere moet nog komen, dus wacht even met ophalen :)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 17:52

Op ons oude adres hadden wij ook echt een super chauffeur, maar hier..... ~~}>
Het is blijkbaar te veel moeite om met de auto de oprit van 100 m naar het woonhuis te rijden om vervolgens aan de zijkant van het huis aan te bellen... Heb speciaal een deurbel aangeschaft hiervoor nadat de vorige keer een pakket is zoekgeraakt van hooinet.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 19:43

Ik wacht tot mijn laptop terug gebracht wordt <3 , nieuwe batterij maar zelf regelen is goedkoper.. Mijn zieke schat komt dus thuis

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:06

Jeetje Meggiemeg, wat een gedoe met die postbezorgers bij jou zeg. Dat is inderdaad niet leuk meer.
Ik zou een duidelijke mail naar PostNL eruit gooien dat het nu al voor de zoveelste keer verkeerd is gegaan en vooral ook een foto toevoegen van het natte pakket. Ook erbij vermelden dat de chauffeur van jouw adres op de hoogte gebracht MOET worden, dat je een excuus verwacht en dat je bij niet voldoende verbetering het bij hogere hand gaat opzoeken. Dit is echt van de zotte, ik zou woest zijn!

Ik heb echt een hele fijne postbezorger, die komt zelfs naar mn werk/ouders (kantoor zit bij hun in huis en is 300/400 meter verder in de straat achter mijn huis := ) als ik er niet ben en er ook geen buren aanwezig zijn <3.
Nu meot ik er wel stiekum bij vermelden dat mijn pa vroeger TNT routes heeft gehad met zijn bedrijf en dat het dus oude bekenden van elkaar zijn :). Maar alsnog hartstikke lief, want Leen komt bij mij en bij mn ouders komt altijd een andere.

Ik heb ondertussen alles binnen :D, op 1 pakket na vanuit Engeland. Kreeg gister een mail dat Royal Mail 'm terug had gezonden naar het bedrijf en of ze een nieuwe poging moesten doen of dat ik mn geld terugwilde. Nieuwe poging natuurlijk, want die lakjes zijn nergens anders verkrijgbaar behalve op hun webshop, in Parijs (geloof ik) of USA. Stomme, stomme Royal Mail met hun nieuwe regeltjes dat nagellak niet meer mag -O- .

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:48

Ow das ook vervelend meggiemeg, kunnen ze bij PostNL niet die chauffeur bellen of hij de volgende (keren) gewoon naar de voordeur kan komen?

Mijn premiera hoofdstel is ook binnen, dus die kan afgestreept :)
Citaat:
Ik wacht op:
  • Premiera hoofdstel
  • ES terra set
  • BR ultimo beschermers

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:53

meggiemeg schreef:
Zojuist wederom een klacht ingedien bij PostNL, blijf je de hele middag thuis voor het bezorgen, kijk ik net op de site en zie dat het pakket is afgeleverd.... Chauffeur heeft niet aangebeld, honden zijn niet aangeslagen, deurbel doet het ( :j ), staat het pakket buiten achter in de regen....
Er komt van beide afzenders nog een nalevering, heb geen zin om er elke keer achter aan te moeten rennen en in de gaten houden. Alle andere bezorgers heb ik geen problemen mee alleen die van PostNl, ben al zover dat ik niet meer ergens bestel als ik zie dat er alleen via PostNL bezorgd wordt...

Wow dat is echt niet netjes van de chauffeur!!

Ik had trouwens een keer een briefje op de deur geplakt met daarop dat hij het ergens buiten neer kon zetten. Toen kwam ik terug en had hij op het briefje geschreven dat hij het in het open tuinhuisje had gelegd op het aanrecht :D

Ik wacht trouwens op mijn zadel die ik waarschijnlijk zaterdag binnen krijg *\o/*

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:28

Even een aanvulling op mijn PostNL verhaal: vanmiddag stond er een boze chauffeur aan de deur waarom ik een klacht had ingediend en het sloeg werkelijk nergens op, er brandde geen lampen in huis (nee waarom zou ik lampen aandoen in huis op klaarlichte dag, en zeker niet in een ruimte waar je niet bent!) dus was ik niet thuis en daarom had hij niet aangebeld en het pakket achter gelaten.... Tevens wist hij ineens wel info over mijn pakket van december van hooinet.nl, dat was toen ook zo........ Terwijl hij toentertijd bij hoog en laag bleef beweren dat hij van niets wist en dat dat een andere chauffeur was geweest....
Toch maar weer gebeld naar PostNL, de houding van hem stond me niet aan, nu worden beide zaken in een gevoegd en de andere weer geopend en mee genomen hier in, ik heb daar het pakket niet mee terug denk ik maar ben wel er over te spreken dat ze er wat mee doen en dat ze terug bellen maandag/dinsdag.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 19:14

dancer_ schreef:
Ik wacht op mijn h en m pakketje: 2 blazers, 1 blouche.en n sweater.
& op mijn ooteman pakket: hoofdstel, halster, vliegenfrontriem, bandages, rijbroek.

Ooteman is binnen, h&m morgen ook :))

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:36

Mijn pakketje van Justwestern is na 3 weken wachten ook binnen.
Erg jammer alleen dat ze het verkeerde hoofdstel hebben opgestuurd.

Aangezien het al 3 weken duurde heb ik eigenlijk geen zin om het weer terug te sturen maar vind dit hoofdstel toch echt minder mooi. |(

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:37

Misschien even bellen ? als je hem niet mooi vind, zou ik hem gewoon terug sturen..

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:44

Net gedaan. :) En er word morgen contact met me opgenomen want degene die bij mijn gegevens kan is er niet. :(

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:11

Ja ik wacht ook op een pakket, mijn visitekaartjes. Ik ben erg benieuwd of alle kleuren goed zij, want het bedrijf waar ik ze had besteld had het een en ander aangepast en toen ze het bestand terug stuurde waren bij mij de kleuren anders. Het bedrijf zei dat het bij hun niet zo was en dat de kaartjes nu al in druk waren dus dat ik het maar even af moest wachten. Dus ik ben benieuwd :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:16

Ik verwacht morgen ook twee pakketten.. een printer en een mokkenpers, dus behoorlijk grote pakketten ook nog :Y)
Is het normaal dat er bij UPS staat "Gewicht: 1.00 kg"? Worden die pakketten niet altijd gewogen/gewicht genoteerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:33

Jorienn schreef:
Ik verwacht:

O.P.I. Topcoat (Ebay)
O.P.I. Basecoat (Ebay)
Nagelwielen (Ebay)

Tas (Ebay)
Uggs Classic Short Sand (via uggaustralia.nl)
Viktor & Rolf Flowerbomb <3 (Douglas)

Wii Balancebord
WII Mijn Paardenstal O:)
Ray Ban Zonnebril

Luchtje binnen, en het balanceboard via smartgamer.. kapot en een fakeding, en veelste laat geleverd.. Bestel daar echt nooit meer wat, contact met hun is ook gewoon niet mogelijk.. Nu maar een via marktplaats gekocht.

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:40

Ik wacht op een pakketje met nagellak :D

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:41

8nnemiek schreef:
Ik verwacht morgen ook twee pakketten.. een printer en een mokkenpers, dus behoorlijk grote pakketten ook nog :Y)
Is het normaal dat er bij UPS staat "Gewicht: 1.00 kg"? Worden die pakketten niet altijd gewogen/gewicht genoteerd?

Ah je hebt toch de keuze gemaakt om de mokkenpers te kopen. (Ik zag ergens een topic van je dat je dit van plan was om te doen en of er animo voor was)