Maar iedereen schrijft ellie, elli... En op school noemen veel mensen mij elie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon94 schreef:Hitime schreef:Ik heet dus R.uth. Kun je ook leuk op rijmen.
Combinatie met mijn achternaam is ook niet helemaal geslaagd, dus hoop dat ik nog eens trouw, haha.
Mogen we weten wat je achternaam is??![]()
Mijn achternaam is trouwens Budding.... ook verre van fantastisch dus.....
UMayDream schreef:Die van mij past wel bij denk ik, ik heet Amarens. Fries, apart, lang en veel manieren om uit te spreken. Zelf ben ik dus ook Fries, lang, anders dan anders en kan ik erg veranderlijk zijn (lief, grof, druk, rustig, tut met make up op of op stal er juist bijlopen met ontploft haar en overal stro/hooi/modder etc)
EliseBrouwer schreef:Manon94 schreef:moeilijk mee gehad omdat mijn zus een naam heeft waar echt he-le-maal niets op rijmt!
Daar had ik het juist moeilijk mee, op Elise rijmt alleen surprise..
En als je dan sinterklaasgedichtjes had was het altijd hetzelfde, nooit eens
iets origineels..
Maar verder ben ik best tevreden met mijn naam, alhoewel ik er vorig jaar pas
achterkwam dat ik het zelf 19 jaar verkeerd uitgesproken heb![]()
Ik zei altijd Elize, maar het is Elise
Manon94 schreef:UMayDream schreef:Die van mij past wel bij denk ik, ik heet Amarens. Fries, apart, lang en veel manieren om uit te spreken. Zelf ben ik dus ook Fries, lang, anders dan anders en kan ik erg veranderlijk zijn (lief, grof, druk, rustig, tut met make up op of op stal er juist bijlopen met ontploft haar en overal stro/hooi/modder etc)
Aparte (in de zin : nog nooit gehoord) maar zeker mooie naam!
pniekepnak schreef:TS, een vriendinnetje van me die vorige week is overleden heette Manon. Voor mij zal die naam dus altijd speciaal blijven!
Zelf heet ik Nynke en daar ben ik helemaal tevreden mee, vind het een mooie naam.