NoeskaMoos schreef:Ook wij hebben een keer deurwaarders-post gehad, de betreffende bewoner was niet meer in het land dus hebben we haar gevraagd of we de post mochten openen.
Daarna meteen contact opgenomen met de geldeisers, die hebben het gelukkig geaccepteerd dat ze niet meer bij ons woonde.
Lijkt me nogal schrikken als ze ineens in je huis staan namelijk!
Hier min of meer hetzelfde probleem. Een week nadat ik in mijn studentenhuis trok, stonden de deurwaarders op de stoep. Ik was niet thuis, dus ze waren de sloten aan het forceren. Bleek dat mijn huisgenoten de laatste aanmaningen waarin werd gewaarschuwd voor een deurwaarder, niet hadden opengemaakt omdat ze wisten dat dit officieel niet mocht. Gelukkig waren de deurwaarders nog maar net binnen en bleven mijn spulletjes netjes staan, maar sindsdien heb ik alle post van incassobureaus van de vorige bewoner met veel plezier open gemaakt. Of het mag of niet, ik wilde niet een keer écht mijn spullen kwijt raken
Inmiddels gelukkig geen last meer van, na anderhalf jaar gezeur.
Linda_Fleur schreef:Ik krijg nog jaarlijks een aantal kerstkaarten in de bus van de vorige bewoners, geen retouradres of wat dan ook. Ik zet ze altijd maar gezellig bij alle andere kerstkaarten