Cassidy"]Dat is een theorie...er zijn nog steeds geen onomstotelijke bewijzen. Vooral met de grote planteters kan het best zijn dat er op een gegeven moment niet meer genoeg voedsel was...zelfs zonder meteorietinslag hadden ze het niet overleefd....
[quote="SuperPepeijn schreef:Een meteorietinslag betekende het einde van de dino's
[/quote]nee, idd zo kan je elke (pre)historische wetenschappelijke theorie wel weerleggen
onomstotelijke bewijzen zal je niet krijgen, tenzij je een tijdmachine uitvind. dit verandert niets wbt het echte punt waarover we het niet eens waren, misschien heb je daar nog iets over? 
. Tot op zeker hoogte is er een heleboel aan te wijzen, helemaal omdat er in de lagen van de resten van Dinosaurussen veel vulkanische as gevonden is, en er daarna geen resten meer te vinden zijn. Maar de rest blijft giswerk. Ga geen conclusies trekken zonder aanwijzingen...dan ben je namelijk onwetenschappelijk bezig. 
Mijn studie is intussen al een tijd geleden ja. En er is wel degelijk verteld over klimaatveranderingen. Maar hoe die zijn ontstaan kan nog steeds niemand met zekerheid zeggen. Het is een theorie, en de woorden vermoedelijk en waarschijnlijk daardoor nog steeds om zijn plaats, want zeker weten doen we het nooit. Ik heb tijdens mijn studie de nodige theorien omgegooid zien worden om daar heel voorzichtig mee om te gaan. Ik heb nog een puist aan leerboeken die ik om redenen van nostalgie bewaar, maar die allemaal in de oud papierbak kunnen omdat de theorien en data die daarin staan omschreven niet blijken te kloppen of er nieuwe gegevens bestaan. (Oeps, nu dateer ik mezelf