Marijke_Dub schreef:ik bied best vaak op dingen halve prijs van de vraagprijs en meestal lukt het me ook nog
Cheap ass
Ik ga met Elize mee, ik zet niet voor niks 'prijs is vast'
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meestal heb ik ook direct een overeenkomst namelijk voor het geboden bedrag...
ElizeVdS schreef:Leuke OP trouwens!!
Mensen willen bij mij ook altijd wel voor een dubbeltje op de eerste rang zitten![]()
helaas lukt het me zelf nooit *heeft er vast niets mee te maken dat ik niet eens zou durven achterlijk te bieden*

upendo schreef:Niet bieden maar mailen wat ze willen hebben..
Kijken naar hoe de advertentie eruit ziet, is de merknaam verkeerd gespeld, staat er een crappy foto bij, is het meestal raak!
Laatste tijd mail ik ook gewoon als ik iets wil hebben, ga niet lopen meebieden, wordt ik gestressed van. Als ik wil bieden ga ik wel op m'n nagels zitten bijten op VakantieVeilingen!
Ik heb 1 paard gekocht voor de vraagprijs
foxy80 schreef:Marijke_Dub schreef:ik bied best vaak op dingen halve prijs van de vraagprijs en meestal lukt het me ook nog
Cheap ass![]()
Ik ga met Elize mee, ik zet niet voor niks 'prijs is vast'
) en heb nog steeds niets gehoord.

Citaat:Ik heb een vraagje heeft iemand hier ervaring met 2ehands boeken verkopen via bol.com?
Ik zit er over te denken dat te doen, maar eigenlijk vind ik het maar gedoe op die site en je lijkt er haast niets aan over te houden!
Degene komt hem morgen ophalen. Nu maar hopen dat er niet op het laatste moment wordt afgezegd
Was bang dat ze hem allang aan een ander verkocht zou hebben omdat ik in het hoge noorden woon en zij in Zwolle.... Maar ze heeft hem nog steeds gereserveerd! Hoop hem morgen of vrijdag op te halen
Vind het wel netjes dat ze hem zo lang reserveerd (hij is vrjdag pas oud genoeg om weg te gaan). Kijk er helemaal naar uit, hokje staat al klaar!
Ik meld me uiteraard ook weer. Ga eerst maar eens even bijlezen