Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Volgens mij ken ik hem niet. Als ik iemand op Hoog Catharijne zie is het vaak een man met een hond - dat is volgens mij niet deze man.
Maar de straatnieuwsverkopers bij onze supermarkten zijn ook heel aardig
Leuk blog in ieder geval
Smee__ schreef:Wij hebben ook zo'n übervrolijke krantenverkoper hier in Almere die bij verscheidene supermarkten staatIs een tijdje terug nog oproer over geweest omdat ze hem zijn hond hadden afgenomen, zo sneu.. Als er iemand goed voor zijn hond zorgt is hij het wel...
Liesje1611 schreef:Ben ik de enige die dit behalve een mooi, ook een triest verhaal vind?
Man heeft geen huis, geen familie.
Ontzettend bewonderingswaardig hoe positief hij blijft, toch. Ongelofelijk.
Zou het niet zo werken dat.. Hoe meer je hebt, hoe meer je wilt, hoe ongelukkiger je eigenlijk bent?
Als ik hem zie koop ik alle krantjes die hij voor die dag heeft.
malih schreef:Smee__ schreef:Wij hebben ook zo'n übervrolijke krantenverkoper hier in Almere die bij verscheidene supermarkten staatIs een tijdje terug nog oproer over geweest omdat ze hem zijn hond hadden afgenomen, zo sneu.. Als er iemand goed voor zijn hond zorgt is hij het wel...
Ik hoop eigenlijk nooit iets bij deze man. Hoewel ik hem wel altijd gedag zeg. Misschien toch eens geld doneren. Hij lacht altijd vriendelijk.
Shadow0 schreef:Maar Firebird: da's wel lastig. Want ik vind het zo zonde, en ook raar, om een krantje te kopen dat ik weer ongelezen weggooi. En ik heb bovendien al zoveel papierwerk dat ik weg moet gooien (en dat is al zo'n gedoe.)
Daar ga ik eens over nadenken, wat de beste keuze is.