)de enige sporten die ik redelijk normaal kan uitvoeren zijn paardrijden (goh) en zwemmen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Ben werkelijk ontzettend motorisch gestoord, mijn hele leven al.
Laat veel dingen vallen, loop regelmatig tegen kastjes of tafeltjes aan, en heb regelmatig grote blauwe plekken waar ik niet eens meer van weet hoe ze daar komen, omdat ik bijna geen aandacht meer besteed waar ik me allemaal wel niet aan stoot
Iris82 schreef:Lente schreef:Hoe gaat sporten en dansen bij jullie?
Lesje BodyBalance. Zie je iedereen keurig op een been staan met de handen in de lucht en zie je Iris in de spiegels langs hupsen van links naar rechts met wild maaiende armen aan het proberen om haar beide 'buurvrouwen' te ontwijken.

Links gaan als de groep rechts gaat, tegen je voorganger opspringen als je een hupsje naar voren moet doen... Moet ik doorgaan?

xJitskee schreef:Oooh koken is ook vreselijk....
Ik kan het écht niet,leg de houten lepels in het vuur, stekkers van alle andere apparaten lopen gevaar. Ik zet hete pannen op het aanrecht,e.d. Als ik moet koken gaat alles, maaar dan ook echt alles van het aanrecht,zodat het nog enigzins veilig is
maar ook nu nog kan ik niets met balsporten en breek ik dagelijks mijn figuurlijke nek over van alles en nog wat. Op vakantie in Thailand heb ik maarliefst 3x mijn hoofd gestoten tegen een te laag verkeersbord