Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RonavhN

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:21

Daar zullen we het maar niet over hebben, vroegahh bij de gym was is echt zo niet goed in voetbal, handbal of iets waar je een bal moet gooien, gewoon rennen lukte meestal nog wel (zolang er niemand voor me of naaste liep tenminste :') )
de enige sporten die ik redelijk normaal kan uitvoeren zijn paardrijden (goh) en zwemmen :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:23

Sporten gaat redelijk, als ik mag sporten heet dat. Ik hang van de blessures aan elkaar. :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:25

Ikke :D
Laatst had ik een lesje BBB, laat ik het er op houden dat ik er uit zag als een dronkelap :') Ben werkelijk ontzettend motorisch gestoord, mijn hele leven al.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:27

Ik. Absoluut.

Ik loop overal tegenaan, ik val overal overheen.
Ik hou regelmatig mn glas drinken omhoog voor dat ie aan mn lippen zit zodat de inhoud eruit stroomt. :')
Naja, gelukkig kan ik zelf wel om lachen. :+

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:27

Goh ik voel me aangesproken. :')
Jaa... Ik laat altijd alles vallen, struikel altijd over mijn eigen voeten en als ik ga zwemmen met me knol vergeet ik altijd om me mobiel uit me broekzak te halen haha :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:29

Lente schreef:
Hoe gaat sporten en dansen bij jullie? :')

Lesje BodyBalance. Zie je iedereen keurig op een been staan met de handen in de lucht en zie je Iris in de spiegels langs hupsen van links naar rechts met wild maaiende armen aan het proberen om haar beide 'buurvrouwen' te ontwijken.

:')

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:31

oh ik ben flink onhandig :') Laat veel dingen vallen, loop regelmatig tegen kastjes of tafeltjes aan, en heb regelmatig grote blauwe plekken waar ik niet eens meer van weet hoe ze daar komen, omdat ik bijna geen aandacht meer besteed waar ik me allemaal wel niet aan stoot :+

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:32

ik ben ook wat motirisch ontspoord, ik struikel dagelijks over schrikdraadjes, stoot m'n hoofd tegen de dichte bovendeur van de stal, heb continu blauwe bovenbenen van de handvatten van de kruiwagen, enz. enz.
Dansen kan ik niet, sporten doe ik niet, behalve uitmesten en paardrijden en dat gaat redelijk... hoewel de kruiwagen regelmatig omvalt, maar daar kan ik niets aan doen, want mijn ezel "helpt" altijd met uitmesten ....

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:33

Iris82 schreef:
Lente schreef:
Hoe gaat sporten en dansen bij jullie? :')

Lesje BodyBalance. Zie je iedereen keurig op een been staan met de handen in de lucht en zie je Iris in de spiegels langs hupsen van links naar rechts met wild maaiende armen aan het proberen om haar beide 'buurvrouwen' te ontwijken.

:')

Dat heb ik ooook :D

Dansen kan ik ook niet, ik heb bovenop mijn onhandigheid ook geen gevoel voor ritme dus ik ben altijd het malle kind dat maar wat doet :')

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:35

ik laat ook altijd alles vallen.. telefoon na 2 maanden .. moest nieuw schermpje !
net een nieuwe tablet..alweer kras op omdat ik em liet stuiteren!

pff elke dag is het wel wat anders!

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:56

Mag ik me ook melden? als er 1 lomp is dan ben ik het wel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:59

Ooooh Iertje, tranen over m'n wangen bij dat beeld van jou aan de body balance!!

En enorm herkenbaar ook _O-

Heb een tijdje zumba gedaan en als ik niet al teveel nadacht dan ging het meestal wel. Anders was het meestal *schop, struikel, wiebel, draai de verkeerde kant op* :')

Mijn stage bestaat uit sporten. Afgelopen woensdag was het voetbal, nou dat is dus al een crime op zich... Ik schop over ballen heen, struikel over ballen... Mijn baas was op een gegeven moment míj complimenten aan het geven in plaats van onze deelnemers >;)

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 22:16

Grappig ben gelukkig niet de enige die zo clumsy is.

Nog grappiger is mijn naam is Leonie en de afkorting L.E.O past al helemaal dus bij mij.

En kan al ookal helemaal niet dansen, dan lach je pas echt rot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:22

Nou ben ik wel benieuwd trouwens... ik wijt mijn niet kunnen dansen altijd aan het feit dat ik een lange slungel ben... Wat is jullie excuus? :P

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:23

Ha wat heerlijk, een lotgenoten topic....

Bodybalance zou bij mij exact zo gaan!

Wat dat aangaat: hebben er hier mensen weleens iets met een wii balance board gedaan?
Tv + alle mensen en/of huisdieren in een straal van zeker 3 meter lopen ernstig gevaar op body - damage. .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:25

Ik heb een Wii met balance board en ik moet zeggen... het viel me op zich wel mee :j

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:27

Aha, een topic met lotgenoten.

Ja ik ben ook een kluns.

Tis erfelijk. Mijn kinderen hebben het ook. Das onhandig want ik kan de rotzooi opruimen maar ook gezellig. Ik ben niet meer alleen in mijn klunzigheid.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:32

Ja hier! Vanmiddag nog, toen ik de stofzuiger een rondleiding door het huis gaf, struikelde ik over de stofzuiger. Zucht..
En vannacht nog in de discotheek, ik waarschuwde vriendin van mij voor het opstapje.. En muts zelf struikelt erover en valt plat op de snufferd in de wc's!
En bij het dansen (zumba), tsja.. :') Links gaan als de groep rechts gaat, tegen je voorganger opspringen als je een hupsje naar voren moet doen... Moet ik doorgaan? :Y)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:34

Hier nog iemand.. Ik val altijd en overal. Toen ik ooit op rondreis in Israël was, ben ik in iedere stad waar ik kwam gevallen, niet fijn zwemmen in de Dode Zee met 2 kapotte knieën. Op vakantie op Kreta gingen we een kloof bewandelen en ben ik op een afstand van 7 kilometer 5 keer gevallen. Telkens op de stukken waar de ondergrond juist goed te doen was.. Mijn vriend keer niet eens meer op als ie weer een klap hoorde met als gevolg dat ik na mijn laatste val door een vriendelijke Belg overeind geholpen werd en mijn vriend toch wel schrok van het feit dat het bloed mijn sokken inliep.

Ook ik bezit geen ritme gevoel, heb geen links/recht coördinatie en heb met BOM'en (Bewegen Op Muziek) ooit de instructeur bijna van zijn podiumpje laten vallen. Omdat ie zo moest lachen om me... :\

Ik ben gek op koken en bakken, maar gooi ook altijd wel wat om, liefst cacao of bloem ofzo, dat stuift dan zo lekker. :Y)

Laatste gooide ik een flesje water zonder dop van de tafel. Bijzonder genoeg landde dit flesje ondersteboven en bleef toen staan. De puinhoop viel tot dan toe dus nog wel mee, maar ja, je moet het toch oppakken om op te ruimen, dus toen liep het water alsnog overal naartoe.

Vreselijk vermoeiend... -O-

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 22:40

Lente schreef:
Nou ben ik wel benieuwd trouwens... ik wijt mijn niet kunnen dansen altijd aan het feit dat ik een lange slungel ben... Wat is jullie excuus? :P

Ik zeg gewoon kan niet dansen, ben wel tenminste eerlijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:41

Oooh koken is ook vreselijk....
Ik kan het écht niet,leg de houten lepels in het vuur, stekkers van alle andere apparaten lopen gevaar. Ik zet hete pannen op het aanrecht,e.d. Als ik moet koken gaat alles, maaar dan ook echt alles van het aanrecht,zodat het nog enigzins veilig is :')

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 22:42

xJitskee schreef:
Oooh koken is ook vreselijk....
Ik kan het écht niet,leg de houten lepels in het vuur, stekkers van alle andere apparaten lopen gevaar. Ik zet hete pannen op het aanrecht,e.d. Als ik moet koken gaat alles, maaar dan ook echt alles van het aanrecht,zodat het nog enigzins veilig is :')

Ja van koken word ik ook wel snel panisch, alles tegelijk niks voor mij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:42

Ooohhh dat flesje dan zou ik echt een heel systeem bedenken om het niet te laten knoeien...

En dat zou dan vervolgens compleet de mist in gaan _O-

Koken kan ik dan weer wél goed :D

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:43

Jaaaaa ik ook. Toen ik als klein meisje ging lopen, hebben mijn ouders al heel snel het vloerkleed de deur uitgedaan.. Ik viel erover, 10x per dag. Al snel volgden rubber doppen op alle tafelhoeken en vanaf mijn vierde ging ik naar de fysiotherapeut omdat ik motorisch gestoord bleek. (alhoewel dat nooit zo werd genoemd natuurlijk, dat heette een 'slechte grove motoriek')

Gelukkig was er met mijn fijne motoriek niets mis, dus ik was een heel creatief kind. :D maar ook nu nog kan ik niets met balsporten en breek ik dagelijks mijn figuurlijke nek over van alles en nog wat. Op vakantie in Thailand heb ik maarliefst 3x mijn hoofd gestoten tegen een te laag verkeersbord |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:43

Ja,dat koken is echt verschrikkelijk he! Ook als ik twee dingen tegelijk doe, kan ik echt niet. Heb al eens een stijltang op mn oor gezet omdat ik mijn haar wou stijlen en bellen tegelijk :')