Mijn idee'tjes: Nova Amy Noor Ivy Lynn Puck Jula Leah Nine Rowie
Finn Noah Juul Rowan Pim Abel Jamie Jonah Mick Lennon Toby
Thebestonly
Geplaatst: 15-01-13 15:12
Jaa word heel vaak verkeerd geschreven je spreekt het uit als iejonne Ze noemen me meestal jonne. Maar ik vindt het niet erg ik zie de lol er wel van in
Konstantine
Geplaatst: 15-01-13 15:16
Mijn toevoegingen aan Renske's lijst, ze zijn alleen niet allemaal even 'zeldzaam'. Mitch Kai Lex Len Jelt Siem (als je graag uniek wilt zijn; met een C aan het begin, dan heb je geen S. ) Jord/Jort Mart
Joy Jen Lot Lil/Lily
Beetje unisex, vind ik zelf niks, maar misschien... Lee Luca Lou
Ik vind meisjesnamen duidelijk moeilijker.
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 15-01-13 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Vond je Kontantine? Ik vond de jongensnamen juist moeilijker!
Ben wel benieuwd of er iets tussen zit voor je Nell_ !
Konstantine
Geplaatst: 15-01-13 15:22
Ik vind meisjesnamen echt moeilijk, heb het idee dat je dan toch snel twee lettergrepen nodig hebt, hoewel ik zelf Fiek bijvoorbeeld wel leuk vind, maar Fay begint natuurlijk ook al met een F...
Er zit bij mij iemand in de klas die heet I.mmo vind ik ook geen mooie naam. Ow en ik heb ook nog een B.ert in de klas, ook leuk als je een jaar of 18,19 ben en je B.ert heet.
Ouderwetse namen zijn wel weer in hoor xJess. Een aantal jaar terug reed er op de manege een M.iep. Die zal nu en jaar of 14 zijn? Haar broertje had ook zo'n typisch Hollandse naam van 'vroeger'.
Pikkepor
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-13 22:26
Aah ja dat is zeker lastig Nell! Maar kijk eens in die lijsten die in de OP staan! Jij (en je man/vriend) weten natuurlijk als de beste wat jullie mooi vinden!
Ik kan me altijd uren met zo'n lijst vermaken... als ik tijd heb ga ik nog eens van die belachelijke namen eruit pikken
Welle vind ik ook maar raar! Haha ja ouderwetse namen... ik vind ze heel erg leuk! Vriendinnetje van me heet Jetje!