Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liekec schreef:[LZP] Valentijnsdag komt eraan! Hoe voelen de single bokkers zich?
Nog steeds even alleen als elk jaar
Bagheera_206 schreef:liekec schreef:[LZP] Valentijnsdag komt eraan! Hoe voelen de single bokkers zich?
Nog steeds even alleen als elk jaar
Lieke, dat is dit topic toch?
Bagheera_206 schreef:Ik licht altijd een week van te voren de Post in, wan zoveel post past er natuurlijk nooit in mijn brievenbus beneden in de hal. Ik haal die zakken post zelf wel op.
judith370 schreef:In deze periode pak ik mijn Bullet For My Valentine verslaving weer op (een metalband)
Konstantine schreef:Bagheera_206 schreef:Ik licht altijd een week van te voren de Post in, wan zoveel post past er natuurlijk nooit in mijn brievenbus beneden in de hal. Ik haal die zakken post zelf wel op.judith370 schreef:In deze periode pak ik mijn Bullet For My Valentine verslaving weer op (een metalband)
VIND IK LEUK.
Dit is de eerste keer ooit dat ik niet alleen ga zijn met Valentijnsdag, maar ik denk niet dat er iets bijzonders staat te gebeuren hoor.
Hoeft van mij ook helemaal niet.
Ik heb trouwens een paar jaar op rij steeds op Valentijnsdag naar de tandarts gemoeten, dat is nou wel echt de laatste persoon op aarde waar je met Valentijn een afspraak mee wilt hebben.