ik snap je gevoel helemaal! gewoon even lekker filmpje met chippies zijn je chippies weg! hahaha! ik ben nu wel heel erg benieuwd naar waar die terecht is gekomen?
Iris82
Geplaatst: 13-01-13 22:12
Ik deel jouw leed... Ik weet 100% zeker dat ik nog een volle zak paprikachips had maar die is spoorloos verdwenen. Heb al 3 keer in de kelder gekeken en in alle keukenkastjes, maar gewoon weg.
ik begrijp hoe je je voelt TS. Mijn geheime chocaldeplek werd door mijn man ontdekt ,ik heb er nog een trauma van op de zaterdagavond. Leuke film,veel blote mannen maar geen chocolade
Erg raar, ik heb dat ook altijd, maar dan niet alleen met chips maar echt met alles. Heb je ergens iets neergelegd, is het weg en kan ik het nergens meer vinden. Ik leef met je mee
nou na bijna een uur, nog steeds geen chippies ik geef het zoeken voor vandaag op, maar hou de prullenbakken van de rest van de familie heel goed in de gaten!!
_Tess
Geplaatst: 13-01-13 22:59
xManon_ schreef:
Haha frustrerend voor je. Vind het wel opvallend dat je zusje D zo goed helpt met zoeken in jouw kamer... verdacht!
Haha ik had het vanmorgen met mijn kellogs, gister nieuwe doos gekocht... moest rond 7 uur op om te eten daarna naar stal om te voeren. Nou mijn kellogs zijn dus echt pleite ik denk er heel de dag aan