Wisten jullie dat …

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Wisten jullie dat …

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:38

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:39

Tjah, en wat denk je dan dat ze gaan doen?

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:39

Zolang jullie gelukkig zijn, maakt het allemaal niets uit :)
Veel plezier saampjes <3

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:39

Zo zie je maar weer, er moeten meer mannen op bokt komen :p
Veel plezier samen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:40

En hoe zat dat dan? Volwassene is 21 en ouder toch? Dus 19-20 mag je wel seks hebben met iemand van 17?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:40

Melisding schreef:
Zolang jullie gelukkig zijn, maakt het allemaal niets uit :)
Veel plezier saampjes <3

Dankjewel!

Dott schreef:
Zo zie je maar weer, er moeten meer mannen op bokt komen :p
Veel plezier samen.

Haha, idd ;)

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:40

Heel veel succes :D

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:41

ik was ook 14of15? en mijn eerste vriend was 23 , het ligt er maar net aan hoe je denk/leefniveau is ;)

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:42

Het is strafbaar, maar wordt gedoogd tot er iemand aangifte doet. Zo is het mij tenminste uitgelegd. Dus als je ouders er niet op tegen zijn, zal het wel meevallen. Maar ach, waarom zou je niet nog even wachten. ;)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:43

_AlMaraam_ schreef:
lifaya schreef:
Nee want meneer is een Nederlander :) Hij "pleegt" een strafbaar feit en dat gaat dan gewoon volgens de Nederlandse wet :)

Tjah, en wat kan er dan gebeuren. Dat ze ons oppakken in huis?

Het is wel eens voorgekomen dat ouders van een jeugdige dame of een ander anoniem familielid er een melding van maakt met soms tot gevolgen. En dan heeft de man in kwestie wel wat op z'n naam staan..maar meestal gebeurt er idd niets. En de ene is met 16 al veel volwassender dan de ander met 20.

Maar goed je bent er zelf bij.
Laatst bijgewerkt door Anomien op 11-01-13 23:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Samiyah

Tja vind het verschil ook wel erg groot om eerlijk te zijn.. een 'man' met een tiener meisje.. zet daar altijd m'n vraagtekens bij. Vind het ook altijd apart dat je het eigenlijk nooit andersom zien, een oudere vrouw met een tiener jongen. Maar natuurlijk moeten jullie het zelf weten. Hoop dat jullie gelukkig worden :)

Dat gedoe over dat het strafbaar zou zijn vind ik wel weer wat overdreven, denk niet dat de politie er achteraan gaat :))

Geryon

LibertyLucky schreef:
ik was ook 14of15? en mijn eerste vriend was 23 , het ligt er maar net aan hoe je denk/leefniveau is ;)

Dit vind ik dan wel iets te. Ik vind het een beetje raar dat zo'n oud iemand, in dit geval 23, op een kind van 14/15 kan vallen....

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:43

Blue_Eyes schreef:
Het is strafbaar, maar wordt gedoogd tot er iemand aangifte doet. Zo is het mij tenminste uitgelegd. Dus als je ouders er niet op tegen zijn, zal het wel meevallen. Maar ach, waarom zou je niet nog even wachten. ;)

Ik wacht er idd nog wel ff mee. Kheb namenlijk nooit gezegd dat ik dat al gelijk zou doen ;)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:44

Wat leuk! Veel plezier samen :D

Leeftijdsverschil is wel groot maar ik vind het niet op het 'smerige' af ofzo.
Als je maar happy bent samen :j

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:45

Geryon schreef:
LibertyLucky schreef:

Dit vind ik dan wel iets te. Ik vind het een beetje raar dat zo'n oud iemand, in dit geval 23, op een kind van 14/15 kan vallen....

Dat is toch precies TS haar situatie? Evenveel leeftijdsverschil...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:48

Gaat niet om het hoeveel jaar maar hoe oud je bent op dat moment. 14/15 is heel wat anders dan 16 in mijn ogen..

Eindeloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:50

lifaya schreef:
00peetje00 schreef:
Wat leuk zeg! en leeftijdsverschil maakt niks uit hoor. ik en mijn partner schelen ook negen jaar.

maar was jij ook 16 toen je je partner leert kennen? De jaren ansicht maken niet eens zoveel uit, het gaat erom dat ze zich beide in 2 totaal verschillende levensfases bevinden. 16 jaar, net puberend en ontdekkend, mag net voor het eerst (legaal) uit en drinken. 25 jaar, student af (waarschijnlijk) en heeft al volop gefeest en geleefd en heeft totaal andere verwachtingen van een relatie dan een 16 jarige :) Althans, zo kijk ik er op, ken TS en die andere bokker niet, dus daar kan ik niet op oordelen :P

Tja jij omschrijft nu de typische hang jeugd van tegenwoordig.
En als TS daar niet onder valt is het heel normaal dat ze de voorkeur geeft aan iemand die daar ook niet onder valt/viel.
Ik was ook 14 toen ik mijn huidige partner die 4 jaar ouder is leerde kennen. (ben nu 21)
Nooit gefeest, drugs gebruikt, op straat gehangen, dingen vernielt en dat soort ongein en ik moet er niet aan denken een relatie te hebben met iemand die wel zo is/was.

Iemand van mijn eigen leeftijd? Alsjeblieft niet zeg.
Het is dat mijn partner op zijn 18de ook zeer volwassen was voor zijn leeftijd anders was het nooit wat geworden. (ben nu 21 nog altijd samen en we wonen al zo`n 5 jaar samen)

Dus wie weet misschien valt TS ook wel onder de kleine groep nette jongeren die niet puberen en alle onzin die erbij hoort maar netjes naar school gaan, hun huiswerk maken, het huishouden doen als hun ouders aan het werk zijn enz.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:52

Ik val idd niet echt onder die groep typische pubers. Alleen die woorden die ik soms al hoor langskomen van een "normale" 16-jarige knap ik erg op af.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:54

_AlMaraam_ schreef:
Ik val idd niet echt onder die groep typische pubers. Alleen die woorden die ik soms al hoor langskomen van een "normale" 16-jarige knap ik erg op af.

Had ik ook wel van jou verwacht. Ik ben ook zo. Mijn vriend is toevallig wel maar één jaar ouder dan mij, 18. Maar tussen ons werkt het ook alleen omdat hij gewoon erg oud is in zijn hoofd.

Eindeloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:55

_AlMaraam_ schreef:

Als jij inderdaad onder de kleine groep fatsoenlijke jongeren die zich volwassen gedragen valt begrijp ik je helemaal.
Het gedrag van de jongeren van tegenwoordig en het taalgebruik dat is gewoon ongelofelijk.
En als je zelf niet zo bent is het al vervelend om op school ertussen te zitten laat staan een relatie met zo`n iemand.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 23:56

Eindeloos schreef:
_AlMaraam_ schreef:

Als jij inderdaad onder de kleine groep fatsoenlijke jongeren die zich volwassen gedragen valt begrijp ik je helemaal.
Het gedrag van de jongeren van tegenwoordig en het taalgebruik dat is gewoon ongelofelijk.
En als je zelf niet zo bent is het al vervelend om op school ertussen te zitten laat staan een relatie met zo`n iemand.

Nou idd, kheb al een paar x vragen gehad waarvan ik echt dacht >;) Ik kan er opzich wel mee lachen maar om een relatie met zo iemand te hebben :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 00:00

Leuk TS!

Maar dit is een gewone vraag he, ik bedoel hier verder niets mee. Maar hoe ga je dan naar elkaar toe? Want ik woon aan de grens van belgie. Maar reizen is dan toch heel erg duur als je elkaar vaak wilt zien?

Veel geluk met elkaar! :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 00:01

fresley schreef:
Leuk TS!

Maar dit is een gewone vraag he, ik bedoel hier verder niets mee. Maar hoe ga je dan naar elkaar toe? Want ik woon aan de grens van belgie. Maar reizen is dan toch heel erg duur als je elkaar vaak wilt zien?

Veel geluk met elkaar! :)

uumh, trein is altijd mogelijk, en hij heeft een auto.

Dankjewel :)

Eindeloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 00:01

Weekend vrij abbonement van de ns misschein wat voor je?
In het weekend gratis reizen en doordeweeks buiten de spits met 40% korting.
Kost 40 euro per maand dus dat heb je er zo weer uit.
Ik reis of vrijdag van groningen naar zeeland en op zondag weer terug en dan heb ik het er al uit.

Andries24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 09:44

Ik heb Almaraam/Justine een paar maand geleden hier op bokt ontmoet.
En zoals ze zegt klikte het best wel en we hebben na een tijdje daarom ook besloten om elkaar eens te ontmoeten.
Ik was niet van plan om iets met zo'n jonge meid te beginnen en had ook niet verwacht dat ik verliefd op haar zou worden.
Maar dat is nou 1 maal zo gelopen.waar ik achteraf toch erg blij om ben.
Over dat leeftijdsverschil,dat is gewoon een beetje aanpassen maar dat is in elke relatie zo.
We zijn samen gelukkig en daar gaat het om.

Om te zeggen dat ik illegaal bezig ben vind ik wel aardig ver gaan.