zeker dat windows live mail gedoe.Op mijn werk heb ik het al langer (bij 2 opdrachtgevers) een presentatie maken in powerpoint duurt bij mij nu 3x zo lang, alles zit net even op een andere plek
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ikwashier schreef:Dat printen is indd wel erg dom.. Had ik ook al een keer gemerkt
Destination wat bedoel je met Google Chrome is een soort app? Ik heb hem namelijk gewoon op mijn bureaublad staan..

Jettie schreef:Ik heb sinds een paar maanden ook een laptop met Windows 8. Inderdaad echt even wennen, maar ik vind het nu wel fijn werken.
Ik heb alleen 1 probleem en vraag me af of jullie dit herkennen? Sinds de laatste update valt de laptop regelmatig uit als ik Google Chrome geopend heb. Er komt dan een : ( smilie te staan met iets als "er is een probleem opgetreden". Hij start vervolgens wel weer normaal op. Ik vond al wel dat er meer mensen waren met hetzelfde probleem, maar ik heb nog niet iets gevonden dat helpt (behalve een andere browser gebruiken, maar dat wil ik liever niet).
Jniena schreef:Jettie schreef:Ik heb sinds een paar maanden ook een laptop met Windows 8. Inderdaad echt even wennen, maar ik vind het nu wel fijn werken.
Ik heb alleen 1 probleem en vraag me af of jullie dit herkennen? Sinds de laatste update valt de laptop regelmatig uit als ik Google Chrome geopend heb. Er komt dan een : ( smilie te staan met iets als "er is een probleem opgetreden". Hij start vervolgens wel weer normaal op. Ik vond al wel dat er meer mensen waren met hetzelfde probleem, maar ik heb nog niet iets gevonden dat helpt (behalve een andere browser gebruiken, maar dat wil ik liever niet).
Heb ik ook last van