[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tessaaa

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:30

Jaaaa ik meld me ook weer uiteraard :D

Corien die tas op dat laatste plaatje is echt beeldschoon! Wow

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:33

Hoi :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:40

Leuk! :D

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:56

Jeej, deel 5!

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:58

Nog wat mooie plaatjes

Afbeelding

Afbeelding

Hing dit maar in mijn kast haha
Afbeelding

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:59

Yay ik ben er ook weer bij! Ik ga zo eens even nadenken wat mijn wishlist voor dit topic is :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:01

Oei, die jasjes hierboven! Ik vind die met die turquoise steentjes prachtig <3

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:01

even een stipje!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:34

Schoenen die sowieso op mijn wishlist staan maar waarvan ik het perfecte paar op een of andere manier nergens kan vinden zijn van die zwarte ankle strap sandals. Zoals deze.

Iemand die mij op weg kan helpen? Ik zoek gewoon simpele zoals die uit de link, geen steentjes of kleurtjes of extra bandjes, het liefst vergelijkbare hakhoogte en als ze dan nog echt leer zijn zou het helemaal perfect zijn. Maar alles wat er op lijkt hoor ik ook graag hehe. *D

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:43

Ik zet ook een stipje!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:46

Joehoe! Nieuw topic!

Jodie, straks in voorjaar krijgen ze bij Zara vast en zeker weer nagenoeg hetzelfde!

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:00

Hey! Ik lees al een tijdje mee, maar nu schoot me weer iets te binnen waar ik al lang naar op zoek ben.
Deze schoenen van de H&M, maar dan in het bruin: http://i41.tinypic.com/111nvo1.jpg
Ik kan ze echt nergens vinden. volgens mij komen ze uit 2009 :P (lekker op tijd om ze nu te willen, ik weet het). Dus mocht iemand nog zoiets hebben liggen en er vanaf willen of weet je iets wat er op lijkt (geen peeptoe, dàt maakt het een moeilijke opgave)..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:02

terlygert schreef:
Hey! Ik lees al een tijdje mee, maar nu schoot me weer iets te binnen waar ik al lang naar op zoek ben.
Deze schoenen van de H&M, maar dan in het bruin: http://i41.tinypic.com/111nvo1.jpg
Ik kan ze echt nergens vinden. volgens mij komen ze uit 2009 :P (lekker op tijd om ze nu te willen, ik weet het). Dus mocht iemand nog zoiets hebben liggen en er vanaf willen of weet je iets wat er op lijkt (geen peeptoe, dàt maakt het een moeilijke opgave)..

Ohjee deze heb ik ook gehad! Welke maat zoek je?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:05

xCaitlin schreef:
Hoi! Ik kom even binnenvallen met een vraagje. Ik ben al best lang op zoek naar een simpel wit blousje met zo'n sluiting aan de onderkant zodat ie in je broek blijft zitten. Een tijdje geleden zag ik ze overal maar had ik geen geld, en nu heb ik geld en kan ik ze nergens meer vinden :') heeft iemand een idee?
Zoiets dus http://www.zalando.nl/cousin-blouse-wit ... 2-002.html maar deze is niet meer op voorraad en ik weet niet of die van ooit nog komt..

Ik heb precies deze! Ik heb die van mij bij de Wehkamp besteld (wel al 2 jaar geleden, maar volgens mij zit hij standaard in de collectie), dus daar zou je nog kunnen kijken.

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:07

CCCCC schreef:
terlygert schreef:

Ohjee deze heb ik ook gehad! Welke maat zoek je?

39 :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:10

Die zwarte schoenen van hierboven vond ik toen ook erg gaaf!

Oh en die blazers.. ik mag eigenlijk geen jasjes meer halen van mezelf, maar wil nog zo graag een gele voor de zomer :o

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:16

__Rianne schreef:
Die zwarte schoenen van hierboven vond ik toen ook erg gaaf!

Oh en die blazers.. ik mag eigenlijk geen jasjes meer halen van mezelf, maar wil nog zo graag een gele voor de zomer :o

Ik heb ook een lichtelijke blazerverslaving. mijn advies: gewoon doen! :P

Even in je profiel gespiekt en met je donkere haar is een geel jasje wel heel leuk. Ik heb blond haar en vind geel dan altijd zo.. tja

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:26

Haha ja ik zei eerst: Ik koop geen jasjes meer.. had ik nog een knalroze en een paarse gekocht.. toen kwamen die leuke boucle jasjes heb ik er al twee van gekocht. Maar een gele.. tja dat moet ik toch wel hebben. :P En na die foto wat iemand laatst postte met een gele blazer en een short denk ik al helemaal; hebbe!! :')

Ja gelukkig past veel wel bij m'n donkere haar. Al denk ik dat een licht gele blazer ook wel leuk past bij blond haar toch? :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 08:55

Yeeh nieuw topic!

Ik denk trouwens dat je met blond haar en een gele blazer al heel snel een kanarie lijkt. Ik zou het zelf in iedergeval nooit aan trekken. Ook omdat mijn haar al iets geel is.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:01

Leuk, nieuw topic :).

gisteren bij de h&m heel wat basics gekocht & een mooie roze sport bh, maar ondanks kortingsbonnetjes, retour en cadeaukaartje kwam ik op 5 euro uit voor 5 dingen haha :D super happy geshopt dus!
Maar nu is het voorlopig wel weer even mooi geweest :=

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:04

Ik meld me ook hier :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:06

Mag ik me hier ook melden? :D Ben gek op mode en kleding (met name schoenen, hihi) Beauty&Makeup is echt mijn passie, heb sinds kort ook mijn eigen blog: http://www.BeautyByJoyce.tk/ Ik koop op het moment geen kleding, aangezien ik hard bezig ben met afvallen (nu 12,4 kwijt, heb nog 17,6 kg te gaan) Als ik eenmaal op gewicht ben ga ik uiteraard heeeerlijk shoppen :D Moet ik me verder nog even voorstellen? Of hebben jullie geen vast groepje?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:15

terlygert schreef:

Die heb ik idd in het bruin gehad, heerlijke schoenen maar die lagen inderdaad jaren geleden in de winkel.
Misschien dat je ze tweedehands kan krijgen, maar die van mij beschadigden best snel.
Laatst bijgewerkt door Josien_ op 11-01-13 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:16

Ik heb heel slecht voor een flink bedrag besteld gister bij de H&M... Oeps haha, maar ik kan niet wachten tot het binnen is! Ook veel sieraden, goud/roze kleurig, nu wil ik alleen nog een rosé/goud kleurige horloge, die lijkt me zo mooi, ook voor de zomer <3

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:22

Oeh, rosé goud vind ik ook prachtig! Ik draag alleen altijd zilver, dus dat vloekt een beetje ... of kan dat wel? O:)