Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IolantheJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:55

dit topic :')
en anders: een jong paardje dat mijn muts begint te kroelen en het hondje van de manege die mijn hand lekt wanneer ik haar streel, ze komt meteen staan bedelen als ik binnen kom <3
en wat ook grappig was: een kind van 1.5 jaar die onbeschaamd om chips gaat bedelen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:58

daNiielle_ schreef:
Vannacht vanwege een dronken vriend die de meest belachelijke berichten stuurde. :')

Hahaha die blanke racist, wat was zijn reactie daarop dan?!

Dat hebben ze niet gefilmd, ze waren op een congres en toen zou de programmamaker het woord nemen zodat hij iedereen kon bedanken en toen zei hij het, en daarna is ie weggelopen.

Tallie1979

Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:07

Wat mij aan het lachen maakte, of heel gelukkig vandaag, was het buitenritje met mijn paard wat ik maaaaaanden niet heb kunnen doen ivm ziekte.. Ik had een intens gelukkig moment tussen ruiter en paard zo alleen op de landweg, heb gelachen om het enthousiastme van mijn paard omdat ze ook zichtbaar genoot..

Dus ja, vandaag was weer een super moment met paardenbeest.. :+:

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:17

In het restaurant waar wij zaten te eten en dat er aan de tafel naast ons een meisje van drie ineens op haar stoel ging staan en heel luid maar goed begon te zingen, Haar vader schaamde zich en heeft wel drie keer zijn excusses aangeboden maar dat was niet nodig wij vonden het hartstikke leuk :D

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:18

Een vriend die mij en een vriendin aanspreekt met 'Kleine deugnieten'... :')

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:09

M'n bijrijdpaard die vandaag ons allemaal versteld liet staan hoe braaf en makkelijk hij alles weer op pakt! Zat er met een big smile op en vond het jammer dat ik er weer af moest. Hij geeft me vaker zo'n gaaf gevoel, maar zo erg als vandaag?! M'n hele dag was goed :D

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:10

kaatje89 schreef:
M'n bijrijdpaard die vandaag ons allemaal versteld liet staan hoe braaf en makkelijk hij alles weer op pakt! Zat er met een big smile op en vond het jammer dat ik er weer af moest. Hij geeft me vaker zo'n gaaf gevoel, maar zo erg als vandaag?! M'n hele dag was goed :D

Dat is fijn he, daar wordt je meteen vrolijk van :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:12

Mijn kleine mannetje van 10 maanden maakte mij vandaag aan het lachen toen hij er vandoor ging tijdens het verschonen op bed en toen snel een plasje op mijn kussen deed. :D

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:14

Lunaeekie, idd zoiets maakt je hele dag, misschien wel je hele week weer goed :o

Vind dit trouwens een heel leuk topic! Word je ook al blij van om andermans leuke dingen te lezen!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:34

Ik heb vandaag heel hard mijn vriend uitgelachen. Ik deed een vismondje na op zijn wang. (klinkt raar maar anyway!) En nu heeft hij een zuigzoen op zijn wang. Hahahahahah. :=

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:47

Mijn hondje die bang is voor mijn nieuwe uggs.

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:04

kaatje89 schreef:
Lunaeekie, idd zoiets maakt je hele dag, misschien wel je hele week weer goed :o

Vind dit trouwens een heel leuk topic! Word je ook al blij van om andermans leuke dingen te lezen!

Ben ik het volledig mee eens

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:05

M'n vriend! :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:08

margjex schreef:

Is het zo'n lachwekkend figuur? :')

Ik heb gelachen om het windje van mijn moeder die ze heel stil wou laten (ivm bezoek), maar meer geluid maakte dan ze durfde te denken :') de blik van het bezoek was goud waard; 'ik hoor een scheet, 'grinnik' en maar net doen of ik niets heb gehoord!'.

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:41

Haha geweldig vuurneon! :D

Ik moest lachen om mijn broertje, hij was heel negatief aan het doen over 'Ontvoerd' en praatte die man na met: 'Hij heeft een andere jas aan!'
Kwartier daarna zegt hij heel geïrriteerd over een andere man in een ander programma: 'Hee, hij heeft een andere jas aan' Hahaha stomme humor :+ :D

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:49

Mijn paard vandaag tijdens het afspuiten van haar benen de tuinslang pakte en zo het water in mijn schoenen spoot. Op de koude voeten na lag ik slap van het lachen.

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 01:00

Mijn merrie die volgens mij bang is om op de gewone manier om te rollen en dan gewoon rolt, vervolgen als een koe dreigt op te staan en dan vanuit die houding de andere kant van de nodige modder voorziet (dus voorbenen nog half op de grond en achterwerk de lucht in). Vervolgens vliegt ze recht en gaat in een beweging door om op semi-stoere wijze haar fjordenmaatje te imponeren met een reeks van 4 capriolen vanuit stilstand. Het zag er werkelijk indrukwekkend uit, ware het niet dat ponylief op 10 m afstand stond ver buiten bereik en op dat moment zo droog naar mij omkeek alsof ze me vroeg:"Mens, wat moet ik toch doen met zo'n aansteller?"

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 03:18

Comedy Central :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 03:58

Toen ik de titel van dit topic zag en me realiseerde dat ik eigenlijk niets heb gehad om over te lachen dat ik het toch maar deed :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 04:31

De gezichtsuitdrukking van de kleine waar we op visiste waren...die blik was goud waard :D

Papa pakte haar over van mama....ze keek er bij alsof ze dacht dat papa haar verstand was verloren :')

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 08:43

vuurneon schreef:
margjex schreef:

Is het zo'n lachwekkend figuur? :')

Ik heb gelachen om het windje van mijn moeder die ze heel stil wou laten (ivm bezoek), maar meer geluid maakte dan ze durfde te denken :') de blik van het bezoek was goud waard; 'ik hoor een scheet, 'grinnik' en maar net doen of ik niets heb gehoord!'.

Nee haha :P
Maar hij maakt me wel altijd blij :))

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:36

Ik houd al 2 jaar een lijstje bij per dag van waar ik blij van word, die doorlezen maakt me altijd ook weer aan het lachen :P

Vandaag was het een kennis die te zien was bij wegmisbruikers, wat een grapjas :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:48

Reacties van een bepaald persoon in een bepaald topic :')

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:56

Hhilde schreef:
Reacties van een bepaald persoon in een bepaald topic :')

Welkeeee? <<)

Ik ben blij, dat mijn gips net van mijn hand is gehaald (pink gebroken) na 3 en een halve week.
Happy :D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:57

Mijn hondje die vanmorgen toen ik nét wakker was nog even lekker tegen mij aan kroop <3