Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teteltee schreef:Wat is er mis met sterretjes, een mooi kampvuurtje in eigen tuin, een wensballon oplaten om 12 uur?
Lepeltje schreef:Teteltee schreef:Wat is er mis met sterretjes, een mooi kampvuurtje in eigen tuin, een wensballon oplaten om 12 uur?
Uh denk je eraan dat je met je wensballon mogelijk iemands rieten dak in de fik zet? (althans met zon ding die je onderaan in de fik zet)
Ik vind mooi siervuurwerk met oud en nieuw wel leuk, maar die bommen van nu zijn echt niet grappig meer. Tis hier net de gazastrook soms en ik kan ook mijn flat niet uit zonder een of ander oorverdovend knalding in mn nek geworpen te krijgen. Misschien moeten ze op school eens vieze bloederige filmpjes en foto's laten zien van wat er gebeurt met lichaamsdelen als ze in contact komen met vuurwerk. Soms heb ik echt het idee dat die idioten geen idee hebben waar ze mee aan het spelen zijn.
Als ze nou alleen zichzelf ermee in gevaar brengen.. Dan was het gewoon een soort van natuurlijke selectie tegen mensen met het iq van een dode hamster. Maar helaas zijn vooral onschuldige omstanders of voorbijgangers de sjaak.
Van mij mogen er wel beste boetes komen (paar duizend euro) voor mensen die anderen/dieren in gevaar brengen of dingen slopen, of sluit maar op tot na nieuwjaar..Als de politie dan ook gewoon wél controleert zijn we gelijk van de crisis af
.
KM_Ris schreef:Reneee_ schreef:Ik denk dat strengere controle beter zal zijn. Zodra het verboden wordt, zal er alleen maar meer uit België en Duitsland gehaald worden en die dingen zorgen juist voor de problemen. Schijnt dat er al 'rotjes' met dezelfde kracht van een handgranaat verkocht worden.
zoiets gaat er hier vaak af, weet niet zeker of dat het is.. maar zo knoerthard !