Maar ik geef toe dat als er morgen weetikveel een 'ramp' gebeurd in Nederland, ik toch wel even slik..

Ben ook net zoals NathalietjeB ergens wel heel erg benieuwd of er veel mensen zelfmoord plegen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Musiess schreef:Happy16 schreef:
maar het moet dan toch eigenlijk overal 21 december zijn?
Dat dagt ik ook.. het is tog niet ergend 21 als het bij ons 20 is?
casperrr schreef:Cassidy schreef:Ik moet echt zo lachen om dit soort topics. Heb een deja vu, hadden zij bij de overgang naar het nieuwe Millenium niet ook allerlei rampscenario´s verzonnen?
Dacht je echt dat ik dit topic serieus heb geopend?
Cassidy schreef:s1993 schreef:oliebol dan moet ik morgen mn tentamen nog maken
Nee hoor, hoeft niet. Daar heb je altijd nog eigen keus in. Je maakt hem of je maakt hem niet. Punt. De consequenties zijn dan wel voor jezelf
DaniBanani schreef:Ik vind het zo grappig, die reacties "Ik geloof er niks van maar áls..."
Ik geloof het niet. Punt. Ze hadden waarschijnlijk gewoon geen zin meer om verder te tellen. Of hij viel dood neer. Of het papier was op. Of zoiets. En de datum klopt niet eens en de huidige Maya's zeggen zelf dat het onzin is en sowieso is die hele datum maar één tekeningetje in één boek waar ook nog over de interpretatie wordt gediscussieerd.
Belachelijk dat er zó'n enorme hype van is gemaakt.
Joycebu Zou het waar zijn? pic.twitter.com/C90ObqIb”" nny schreef:Ik vind het ook onzin, maar heb langs de andere kant iets van 'wat als...'
Heb ergens wel eens gelezen dat het niet om het vergaan van de wereld zou gaan, maar omdat wij in één lijn staan met andere planeten (of iets dergelijks) het drie dagen pikdonker zou gaan zijn, zonder elektriciteit enzo. Sta er erg sceptisch tegenover maar vriendin van me is serieus zaklampen en extra batterijen gaan kopen, voor het geval dat