Leuke voicemails en opnamenzinnen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yaka

Re: Leuke voicemails en opnamenzinnen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:30

Ik heb nu de voicemail app van HI, en dan kan ik persoonlijke voicemails inspreken dus echt op iemand toegespitst en die hoort dan ook alleen diegene op wie je hem instelt. Dit vind ik wel heel leuk kan ik mijn vriend goed mee in de maling nemen :) .

Verder heb ik gewoon een zakelijk nette voicemail met mijn naam en dat ik even niet op kan nemen, dat inspreken mag maar een smsje sturen ook! Een voicemail die iedereen kan horen (die geen persoonlijke) zou ik nooit rare zinnen van maken.. Denk idd aan werk, studie etc. Die laatste zin in de OP al helemaal die kan echt niet stel je voor dat je baas dat hoort of je schoonmoeder :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:20

:') Muziek keihard aanzetten, dan in de telefoon roepen: even de muziek wat zachter zetten hoor! En als je dan eindelijk terugkomt: dit is de voicemail van .....
_O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:22

Een vriendin van me zus had als voicemail:

''Haai met -naam!-
-stilte-
Wat zit je nou slap te banketstaaf? Ben er toch, niet, HAHA. ''

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:29

Mijn vrienden maakten altijd grappen over mijn voicemail (ik luisterde hem nooit en dat vertelde ik dus ook even). Dus als wraak had ik een tijdje een nepgesprek als voicemail..
Dat ging dus zo..
"Hoi!"
.......
"Oh hee! Hoe is het?"
......
"Haha grapje, dit is mijn voicemail. Spreek wat in na de piep."

Dat was heel grappig tot iedereen die mij kende stil bleef als ik opnam, want die gingen allemaal van de voicemail uit. En toen mijn baas mijn voicemail kreeg werd het toch wel een beetje ongemakkelijk allemaal :')
Dus ik heb nu een gewone.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:41

Ik had vroeger een antwoordapparaat dat een hekel had aan mannen, die hing dan gewoon op. "hoi met je vader...klik* "ja nog een keer je met va...klik*
"stom antwoordapp...klik"
"hoi met Hans...klik" etc _O-

Shorks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:45

Ik had een keer allemaal gebrabbel als voicemail (sloeg nergens op, had een vriendin van me ingesproken).
Toen stond er een keer op m'n voicemail 'hallo? uhhh.. Do you speak English? I uhh, I'm sorry, wrong number'
Was gewoon een kennis die dacht dat ze een of ander buitenlands nummer had gebeld :')

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:51

Jo spreek iets in na de ping.. (of zoiets moet nog even me neefje dan vragen)
Of Je naam en dan net zo'n lange stilte dat mensen hun naam gaan zeggen en dan ik ben er niet

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:57

Shorks schreef:
Ik had een keer allemaal gebrabbel als voicemail (sloeg nergens op, had een vriendin van me ingesproken).
Toen stond er een keer op m'n voicemail 'hallo? uhhh.. Do you speak English? I uhh, I'm sorry, wrong number'
Was gewoon een kennis die dacht dat ze een of ander buitenlands nummer had gebeld :')

_O- _O-