Lieve H&M

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:08

Ik moet wel zeggen dat ik altijd erg snel mijn geld terug krijg bij de H&M als ik de bon en het prijskaartje nog heb.

Die bewaar ik nu dus altijd extra goed, want het komt inderdaad regelmatig voor bij H&M dat ik het in de winkel wel leuk vind, maar buiten absoluut niet!
Dan moet het dus maar weer terug :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:08

Kuggur schreef:
Joolien schreef:
Lieve H&M, jullie zijn geweldig echt, ik ga graag naar jullie toe en slaag geregeld. Maar er is 1 ding. Ik vind goed licht in de paskamers belangrijk begrijp me niet verkeerd, maar wat jullie doen is echt te erg. Zelfs ik, iemand die niet klaagt over haar uiterlijk en voorkomen ziet ineens allemaal dingen die er in normaal daglicht niet zijn! Als jullie die verlichting in paskamers veranderen zou ik me een stuk seksier voelen in mijn net nieuwe jurkje.
Dank u.

Iemand enig idee waarom het licht in pashokjes vaak zo verafschuwend is? :')

Oh, je hebt niets tegen het feit dat ze het moderne equivalent van slavenarbeiders gebruiken om die kleertjes waar jij zo leuk mee slaagt goedkoop te produceren?
Toen ik je topictitel las dacht ik dat het dáár over ging. Maar ik zie dat jullie ernstiger bezwaren hebben...

Ik heb liever dat die piepjonge chinese kindertjes mijn kleding naaien dan dat ze genaaid worden.. in de prostitutie.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:10

F_Orumster schreef:
Kuggur schreef:

Oh, je hebt niets tegen het feit dat ze het moderne equivalent van slavenarbeiders gebruiken om die kleertjes waar jij zo leuk mee slaagt goedkoop te produceren?
Toen ik je topictitel las dacht ik dat het dáár over ging. Maar ik zie dat jullie ernstiger bezwaren hebben...

Ik heb liever dat die piepjonge chinese kindertjes mijn kleding naaien dan dat ze genaaid worden.. in de prostitutie.

Liever dat ze gewoon kind kunnen zijn, maar inderdaad, daar heb je op zich wel een goed punt..

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:10

Ik vind die pashokjes 9 vd 10 keer ook nog eens super smerig. Overal stof, haren, kaartjes, echt vanalles. Ik pas liever thuis maar ik zoek 't ook niet om terug te gaan als het niet past :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:15

@ Suikermeisje, idd ideaal zou zijn als ze gewoon kind kunnen zijn. Maar eenvoudigweg verbieden dat ze kleding nakeb of andere ambachten, leidt alleen maar tot lugubere praktijken. De aanpak van dat probleem ligt dus echt in een fikse herstructurering en gels...

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:16

Ik vind die pashokjes geweldig, met al die spiegels. Kan je tenminste het kledingstuk van alle kanten bekijken. Nee ik heb er echt nooit problemen mee gehad.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:17

Ik schrik altijd omdat je jezelf dubbel ziet, staat er ineens iemand achter je :=

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:21

F_Orumster schreef:
@ Suikermeisje, idd ideaal zou zijn als ze gewoon kind kunnen zijn. Maar eenvoudigweg verbieden dat ze kleding nakeb of andere ambachten, leidt alleen maar tot lugubere praktijken. De aanpak van dat probleem ligt dus echt in een fikse herstructurering en gels...

Ik snap je punt inderdaad. En ja liever dat ze die kleertjes maken dan dat ze gebruikt worden als lustobject, dat is nog veel zieker en gebeurd ook veel te veel in die landen. Van kleren maken krijgen ze gaan AIDS..

francaa

Re: Lieve H&M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:28

Hahaha zo herkenbaar!
Licht in de paskamer is echt bepalend of ik het koop of niet :')

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:28

Wow hier heb ik dus serieus nog nooit over nagedacht hahaha! _O- Ik vind dingen wel vaak lelijk staan maar dat wijt ik nooit aan het licht hihi :')

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:40

Bij de Zara is het pas erg! Slechte belichting én dikmakende spiegels! (Toch? :Y) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:45

Ik lig altijd in strijd met die spiegels. Wil ik het beter bekijken ga ik altijd de verkeerde kant op :Y)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:48

Het fijne van de H & M is dat ze zoveel spiegels in de paskamer hebben hangen. Je kunt je a.s. aankoop van alle kanten bekijken. Maar ik heb altijd het idee dat de spiegels mij bij de H & M juist helemaal niet dik maken, terwijl ik in andere winkels haast niet naar mezelf kan kijken. := Ik vind het licht in de pashokjes vaak heel flets bij de H & M, maar het ligt er ook maar net aan in welke H & M je bent.
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 10-12-12 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:49

Moet zeggen dat ik altijd wel blij ben met de afmetingen van de pashokjes, het feit dat ze deuren ipv gordijnen hebben ej dat er (veel) spiegels in hangen!

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:50

Ik heb het altijd bij de Hunkemöller.. Als ik daar eens een keer iets pas neem ik het 9/10 keer niet mee omdat je echt heel lelijk lijkt in het licht daar.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:52

Anne_26 schreef:
Ik heb het altijd bij de Hunkemöller.. Als ik daar eens een keer iets pas neem ik het 9/10 keer niet mee omdat je echt heel lelijk lijkt in het licht daar.

Ik wilde eht net zeggen,de hunkemoller is pas erg :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:57

Haha heel herkenbaar!

Ik woon midden in de stad maar ik koop het liefst m'n kleding online. := Kan ik het gewoon thuis voor de spiegel passen.

Op een of andere manier vertonen mijn benen in van die pashokjes ook nog eens putjes die ik EN in de stralende zon EN in het TL-licht van mijn gedateerde badkamer EN in het daglicht in mijn slaapkamer niet kan bespeuren... :+

Daarbij weet ik niet of ik thuis een afslankende spiegel heb maar het lijkt wel of ik 5kg zwaarder ben in het gemiddelde pashokje.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:58

H&M is idd niet erg slim met de belichting, helaas zijn er nog ergere pashokjes :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:59

Ja die van de Zara vind ik altijd zo smerig. Kunnen ze daar niet even een swiffer doorheen halen een paar x per dag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:18

AFCAAFCA schreef:
Heeft met heel veel dingen te maken, met name diefstal.
Vind het zelf ook niet fijn winkelen maar niet alleen bij de H&M, steeds meer winkels hebben het.

Zodat men zeker beter kan zien wat ze jatten? :')

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:36

Je zou het niet denken maar je wilt niet weten wat er allemaal gebeurd in pashokjes.
En een goede belichting helpt zeer zeker wel ( ook feller licht zorgt voor betere schaduwen)
Maar ga er verder maar niet op in, er zijn nog veel meer redenen waarom winkels dat doen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:41

Oh vandaar dat ik altijd zo van mezelf baal in de H&M :'). Nu snap ik het dus, mijn lichtje is gaan branden. Oke die was flauw

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:44

Haha, helemaal mee eens!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:44

Joolien schreef:
Lieve H&M, jullie zijn geweldig echt, ik ga graag naar jullie toe en slaag geregeld. Maar er is 1 ding. Ik vind goed licht in de paskamers belangrijk begrijp me niet verkeerd, maar wat jullie doen is echt te erg. Zelfs ik, iemand die niet klaagt over haar uiterlijk en voorkomen ziet ineens allemaal dingen die er in normaal daglicht niet zijn! Als jullie die verlichting in paskamers veranderen zou ik me een stuk seksier voelen in mijn net nieuwe jurkje.
Dank u.

Iemand enig idee waarom het licht in pashokjes vaak zo verafschuwend is? :')

je moet gewoon online bestellen en lekker thuis passen :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 00:05

Het online bestellen vind ik trouwens lekker hinderlijk, ik ben nu dus 16 maar ik mag niet bestellen omdat ik geen 16 schijn te zijn? En waarom mag je trouwens niet meer met iDeal betalen :')? Dat vond ik eigenlijk wel 100x makkelijker dan al die giro's of wat het ook zijn ..