Die bewaar ik nu dus altijd extra goed, want het komt inderdaad regelmatig voor bij H&M dat ik het in de winkel wel leuk vind, maar buiten absoluut niet!
Dan moet het dus maar weer terug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Joolien schreef:Lieve H&M, jullie zijn geweldig echt, ik ga graag naar jullie toe en slaag geregeld. Maar er is 1 ding. Ik vind goed licht in de paskamers belangrijk begrijp me niet verkeerd, maar wat jullie doen is echt te erg. Zelfs ik, iemand die niet klaagt over haar uiterlijk en voorkomen ziet ineens allemaal dingen die er in normaal daglicht niet zijn! Als jullie die verlichting in paskamers veranderen zou ik me een stuk seksier voelen in mijn net nieuwe jurkje.
Dank u.
Iemand enig idee waarom het licht in pashokjes vaak zo verafschuwend is?
Oh, je hebt niets tegen het feit dat ze het moderne equivalent van slavenarbeiders gebruiken om die kleertjes waar jij zo leuk mee slaagt goedkoop te produceren?
Toen ik je topictitel las dacht ik dat het dáár over ging. Maar ik zie dat jullie ernstiger bezwaren hebben...
F_Orumster schreef:Kuggur schreef:
Oh, je hebt niets tegen het feit dat ze het moderne equivalent van slavenarbeiders gebruiken om die kleertjes waar jij zo leuk mee slaagt goedkoop te produceren?
Toen ik je topictitel las dacht ik dat het dáár over ging. Maar ik zie dat jullie ernstiger bezwaren hebben...
Ik heb liever dat die piepjonge chinese kindertjes mijn kleding naaien dan dat ze genaaid worden.. in de prostitutie.
F_Orumster schreef:@ Suikermeisje, idd ideaal zou zijn als ze gewoon kind kunnen zijn. Maar eenvoudigweg verbieden dat ze kleding nakeb of andere ambachten, leidt alleen maar tot lugubere praktijken. De aanpak van dat probleem ligt dus echt in een fikse herstructurering en gels...
Joolien schreef:Lieve H&M, jullie zijn geweldig echt, ik ga graag naar jullie toe en slaag geregeld. Maar er is 1 ding. Ik vind goed licht in de paskamers belangrijk begrijp me niet verkeerd, maar wat jullie doen is echt te erg. Zelfs ik, iemand die niet klaagt over haar uiterlijk en voorkomen ziet ineens allemaal dingen die er in normaal daglicht niet zijn! Als jullie die verlichting in paskamers veranderen zou ik me een stuk seksier voelen in mijn net nieuwe jurkje.
Dank u.
Iemand enig idee waarom het licht in pashokjes vaak zo verafschuwend is?