Huisdieren...!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 15:32

Kheb een Pony, duhh, Pinky.
kheb een hond, een boxer van 6 jaar oud. Cimba (ja ik was ven van de leeuwenkoning 6 jaar terug Haha!)
En een ratje, Hicky!
voor foto's zie proffiel Lachen

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 15:35

Hihihi Kim, je was zooo'n ven van de Leeuwenkoning dat je helemaal vergeten was dat je Simba schrijft Tong uitsteken Of heb je dat expres gedaan om t eigenlijk niet echt na te doen *LOL* Nu moet je nog een hondje kopen en die moet Nala heten Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Spirit op 2001-08-30 16:36 ]</font>

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 16:32

Wij hebben een konijn (Koby) en een Basset Hound (Patser). Koby holt weleens achter Patser aan, terwijl Patser een jachthond is Verward

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 18:42

Wij hebben 2 honden en een parkiet.

Harvey is een 15 jarige dwergpoedel, is helemaal gestoord, want zijn hobby is...schoenen aanvallen! En als hij gegeten heeft 'veegt' ie zijn bek af aan het vloerkleed haha *LOL*

Stavros 10 jaar oud, is gek op slapen Slapen en bang voor mijn Parkietje *LOL*

Dan mijn Parkiet genaamd Ukkie, hij kan praten, zegt o.a. kusje, doet hondegeblaf na en de telefoon! Party!!

Foto's staan in mijn profiel Party!!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 19:27

Ik had een konijn Zwartje (die was zwart echt waar Haha! ). Maar ik heb haar 5 weken geleden moeten laten inslapen, ze was al 7 jaar en heel erg mager en gewoon 'op' Huilen
Nu heb ik nog 3 kwartels, hele schijterige vogels, die eigenlijk niet horen te vliegen, maar dat toch doen als je langs loopt Verward En verder nog ehh ff tellen:
Jip (de liefste), Els, Kanarie, Pimmie, Koekie, Lutina, Tammy, Rikkie, Dennis, Kay, Johan, Uitje, Timmie/Tobias (mijn zusje zegt Timmie, ik Tobias), Sandra en volgens mij heb ik ze dan allemaal gehad... Dat zijn er dus 14.
14 wat? Grasparkieten natuurlijk (ook diegene die Kanarie heet Haha! )
Kay, Johan, Uitje, Tobias en Sandra hebben mijn zusje en ik zelf gefokt (en ze worden ook allemaal verkocht, dus wie wil er een grasparkiet Haha! ). De rest van de vogels zijn allemaal de papa's en mama's en die blijven ook.

Jip is de liefste, die is grijswit en hij is helemaal van mij. Als je de voliere binnen komt, gaat ie op je hoofd zitten, of op je schouder en dan gaat ie bijv. je lippen 'poetsen'. Alleen laatst had Jip zin om kappertje te spelen. Dus toen zat ie op mijn hoofd en ik voelde/hoorde wat geknaag, viel er ineens een pluk haar naar beneden. Dus nu moet ik iedere ochtend een zooi haarlak op mijn koppie smeren omdat er anderes een plukje haar recht overeind staat *LOL* . Gekke vogel, had kapper moeten worden ipv grasparkiet *LOL*
Nou maar hopen dat het snel aangroeit, want het staat echt recht overeind als er geen kilo haarlak inzit *LOL*

Grtz. Astrid

PS Leuke beestjes hebben jullie allemaal. Dat verhaal van Sonja over Leo... Ik lag echt onder mijn buro *LOL* *LOL*

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 19:46

Ik heb een hond, een hele lieve die geen vlieg (uche uche) (ze eet alleen vliegen en spinnen *LOL* ) kwaad doet, IEDEREEN likt ze Lachen Een keer was ze zo enthousiast toen er een meisje de post ging bezorgen en ze los in de voortuin (mn moeder was bezig met de bloemen) en toen wou ze het meisje likken, en die was bang en rende weg, en D.J. (zo heet ze) rende erachteraan omdat ze dacht dat ze wou spelen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Maar toen heb ik haar wel weer teruggevonden hoor Knipoog Haha!
En ik heb ook nog 12 kippen en een haan, en D.J. die mag soms welleens mee in het kippenhok en waar de kippen los mogen lopen, en dan wilt ze spelen met de kippen, en die willen dat niet Clown en dan gaat ze piepen Clown Clown Clown Clown <LOL> En die kippen, sja, die doen niks, alleen de haan die zit soms de kukelen met de haan van iemand die 1 straat verderop woont Clown Clown dus dan hoor je Boesj (zo heet de haan) eerst kukkkelekuuuu, en dan hoor je later heel vaag: KUKKELEKUUUUUUU! en zo gaat dat een half uur +/- door *LOL* *LOL* *LOL* das irrrrri!

KUKKKELEKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

<LOL>

Gr. PG!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 20:47

Ik heb een behoorlijk geflipte cavia genaamd Winnie!!! Die ruikt komkommer hahahaha Party!! ! Echt heel maf. dan gaat mijn moeder komkommer snijden en dan ruikt ze het al, of zehoort het mesje ofzo, maar mijn moeder kan gewoon geen komkommer snijden zonder dat de cavia heeeel hard gaat piepen! Mijn moeder zegt wel eens: "let op:"en gaat dan snijden...je kunt er de donder op zeggen dat de cavia binnen drie tellen gaat piepen, we liggen er echt om in een deuk!!!! Dom ding! Iloon

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-01 21:26

Ok ik heb nou alleen verteld over mijn katten maar ik heb ook nog een raar paard Lachen ! Als ik haar aan het poetsen ben gaat ze op haar poetsbak staan! Dus vorige keer poetsbak kapot!

En ik had vroeger een lief hamstertje, Schummie, zijn naam is een afkorting van Schumacher ( of hoe je het schrijft) omdat hij een rad had in de vorm van een auto waar hij in kon lopen in de huiskamer. Die was altijd dol op de katten! Helemaal niet bang! En de rode was dol op de hamster. Soms sloeg hij de buis van de hamster van de kooi waardoor er een opening kwam. Als de hamster er dan uitliep nam ie hem in zijn bek en nam hem mee naar beneden. Hij beet hem dan niet hoor! Hij zette hem beneden neer en dan ging ie de hele tijd met de hamster meelopen in de woonkamer. Maar dat hadden we liever niet natuurlijk. Srax gaat het een keertje fout. Maar helaas is Schummie nu dood. Verdrietig

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 15:55

oke mijn dierentuin 30 cavia's 5 konijnen 5 duiven 1 papegaai 1 water schildpad 1 hamster,
me zus dr hond is heel veel bij ons...zij heeft ook nog een kat 2 konijnen 1 cavia 1 chintjilla (weet je wel soort eekhoorn..) voor de gene die het niet weten wat dat is hoor ik het wel dan zet ik wel ef een foto neer Party!! ook vissen nou ja dat was het zó'n beetje Schijnheilig

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 16:45

hoezo dierentuin marfiek?? *LOL* Wel leuk!

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 16:49

'k heb 3 katten waarvan dit er 1tje is:
[img]../upload/37/symon1.jpeg[/img]
dit is Symon, een ong 2 jarige cyperse met rode poes.
dan hebben we nog knut en Lois
en we hebben 1 hond, Dudek, 2 kippen, 1 konijn, 1 rat, en een paard

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:38

Schijnheilig Wij hebben ook niet zoveel huisdieren hoor!
Als eerste hebben wij drie grasmaaiers op onze bankrekening Haha! . Ik zou ze voor geen goud meer willen missen.
Dan hebben wij Scar: onze duitse dog. Die hond spoort niet helemaal. Denkt nog steeds dat hij een schoothond is Schijnheilig .
Dan hebben wij twee katten: Shetan en Gizmo.
die zijn redelijk op zichzelf, alhoewel Shetan een beste gouddief is. Begint als eerste aan gouden kettingen of oorbellen te sabbellen.
Twee ratten: Djerba en Thoran.
Een groene leguaan, Pumba. Hij eet aan tafel mee, op een eigen bordje en staat die er niet dan kiest hij de jouwe.
Een bosvaraan die gewoon zijn bak uit kan, maar dat niet wil.
Dan nog een terrarium met verschillende soorten kikkers, vissen en salamanders.
Knipoog En binnenkort komt er waarschijnlijk een vriendinnetje voor Scar bij. Zij is 8 maanden en is ook een dog.
Volgens mij heb ik het nu wel gehad met onze beestenbende.

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 22:08

Aaaaaah lieeeeeef poesje hoor Yor!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 16:28

Ik heb een paard Haha! Billy
Anderhalve labrador, Festa, een zwarte van 3 jaar en Balou een gele, nu 5 weken oud en woont nog bij mama Lovers
3 katten, Madness, Ollie en Wammes.
6 fretten, Zoë, Coco, Niecky, Brutus, Quinta en Indy.
3 konijnen, Sjors, Molly en Dommel en een caafje Moos

[img]../upload/823/pups_bij_festa.jpg[/img]

[img]../upload/823/festa_met_bal.jpg[/img]

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 20:14

Nou laat ik eens vertellen over mijn beesten bende Lachen

Ik heb thuis een hond genaamd Kissy (officiele naam Gizmo, roepnaam Kissy)

Kissy:
[img]../upload/741/kissy.jpg[/img]

Kissy is een kruizing tussen een dwergsnauzer en een Cavalier King Charles Hyper!
Ze is een teefje van inmiddels 8 jaartjes oud, ze is op de foto naar de kapper geweest *LOL* als haar haar weer aangegroeid is is ze donkerder.

Ik heb ook een Hamstertje, een dwergje.
haar heb ik nog niet zo lang.
Ik had voor haar een goudhamster genaamd Tarzan maar die is helaas overleden.
Het hamstertje dat ik nu heb heet dotje en is een dwerghamstertje.

Dan heb ik 2 adoptiegeitjes.
Mulan is helemaal van mij alleen en Jenny (haar dochter) is vn mijn ma!

[img]../upload/741/mulanpebblesjenny.jpg[/img]

In ht midden zie je Mulan en rechts zie je Jenny.
Aan de linkerkant staat pebbles, pebbles en jenny zijn haar eerste lammetjes, die zijn geboren op 3 april 2000 en zijn inmiddels al een jaar Lachen
Inmiddels is Mulan op 18 maart bevallen van een gezonde drieling! een daarvan had het bijna niet overleefd en heet nu Lucky de andere 2 heten Knabbel en Babbel!

Verder heb ik nog heel veel dieren, nou ja ze zijn allemaal toch een beetje van mij *LOL*

Hier kun je ze vinden http://www.geocities.com/kinderboerderi ... ieren.html

haha nou dit was het wel zon beetje Lachen

doei doei Groetjes Melissa

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Melissa op 2001-09-04 21:15 ]</font>